niedziela, 14 czerwca 2015

`Changes

Mając 13-15 lat myślałam, że gdy skończę 20 będę samodzielną – dorosłą już kobietą – mającą karierę, patrzącą w inny sposób na świat. Tak zawsze postrzegałam kobiety chodzące w żakiecie połączonym ze spódnicą i torebce lub teczce w ręce. Gdy jednak przekroczyłam ten wiek zdawało mi się, że tak naprawdę niewiele się zmieniło. Aż do teraz… Ślub, przeprowadzka? Czy to wszystko możliwe? Ostatnie pół roku spędziłam na planowaniu wesela: sala, kościół, fotograf, zespół, goście, kwiaty… nie jest łatwo wszystko to razem zgrać. Od paru dni jednak pochłonęło mnie całkiem nowe zajęcie – godzinami siedzę i przeglądam strony internetowe szukając odpowiednich mebli, kolorów, dekoracji – wszystkiego co chciałabym mieć w naszym przyszłym mieszkaniu.  Wczoraj pierwszy raz zobaczyłam je od środka, budynek jeszcze nie jeszcze wykończony, ale można powiedzieć, że to już końcówka. Pusta niezagospodarowana jeszcze przestrzeń jest dla mnie jak białe płótno dla malarza – nic tylko tworzyć. W głowie mam wiele pomysłów, ale przy okazji inspiracji szukam w internecie. Salon, kuchnia, sypialnia, dodatkowy pokój, garderoba i duży balkon to wszystko o czym wcześniej marzyłam, a teraz wszystko się spełnia. Jedyne co mogę zdradzić na chwilę obecną – będą dominować dwa kolory biel i szarość. Ahhh jak ja kocham przygotowania!
Szykuje się seria postów z inspiracjami ;) Zacznijmy od salonu z otwartą kuchnią.

Źródło: TUTAJ

7 komentarzy :

  1. Trzymam za Ciebie kciuki w dalszym etapie Twojego życia. Zapowiada się wiele pozytywnych zmian :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jestem teraz na etapie 20 lat i wiem, że do kariery, urządzania wymarzonego mieszkania a przede wszystkim ślubu i rodziny jeszcze mi bardzo daleko... Świetnie, że ty już jesteś na tym etapie, kiedy możesz w końcu decydować o wszystkim a urządzanie mieszkania i to od podstaw jest tego dowodem.
    Podobają mi się takie biało-szare wnętrza. Są przede wszystkim bardzo stylowe, czyste (o ile o to zadbamy) i jakby to ująć, takie 'niemęczące'. Myślę, jednak że są też trochę smutne, za zimne jak dla mnie. Już bardzie podobają mi się opcje z trzech ostatnich zdjęć, gdzie w grę wchodzi dodatkowo drewno jako panel, na którym umieszczony jest telewizor, rama drzwi balkonowych czy barek i elementy półek. Wtedy jest tak cieplej.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A najlepsze jest to, że Internet jest niekończącym się zbiorem inspiracji wnętrzarskich. Znajdziesz coś, a za kilka dni możliwe, że spodoba Ci się coś innego. I tak w kółko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te projekty. Bardzo mi się podobają. Myślę, że mamy podobny gust :3

    http://julietteinblack.blogspot.com/

    Juliette :**

    OdpowiedzUsuń
  5. This is such fashion style, thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie czarne i białe połączenia mebli :)
    No ja miałam 20 lat jak mieszkałam już sama i pracowałam całe rachunki sama płaciłam itp :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)