niedziela, 14 października 2012

`Changes



Nawet nie zdążyłam mrugnąć okiem, a kolejny weekend już za mną. Zawsze to co lepsze  szybciej się kończy no i jutro znów poniedziałek. aaaaaa!

Kiedy w sklepie zobaczyłam kolczyki, które są na tych zdjęciach od razu wiedziałam, że  muszę je mieć :D Bardzo przypominają mi łapacz snów, który wisi nad moim łóżkiem - brakuje im tylko maleńkich piórek, ale i tak jak dla mnie są idealne :)) choć przyznam, że trochę ciężkie. Tym razem wybrałam też bardzo wygodne i całkiem płaskie buty, resztę pokazywałam już z zakupów w poprzednim poście :)

W ostatnim czasie też bardzo spodobała mi się biżuteria w złotym kolorze, a jeszcze kilka miesięcy temu zarzekałam się, że zawsze będę nosić tylko i wyłącznie srebro. Hahaha właśnie przypomniało mi się jak na 18-ste urodziny od rodziców dostałam duży złoty pierścionek z brylancikami i rozpaczałam przez chyba miesiąc myśląc, że wolałabym już zwykłą bluzkę czy torebkę. No cóż oczywiście wprost im tego nigdy nie powiedziałam, ale tak było. A teraz!- no proszę. Idealny!:) jak widać gust może z biegiem czasu i z wiekiem diametralnie się zmienić i prawdą jest powiedzenie- Nigdy nie mów nigdy!:) A wy jakiego koloru biżuterię wolicie? stawiacie na złoto czy srebro? a może wolicie coś kolorowego?:) 

 

Kurtka - H&M
Sweter - H&M
Legginsy - H&M
Komin, buty - nn
Kolczyki - SIX

106 komentarzy :

  1. świetne buciki, całość na 5+. I te leginsy są bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje :) świetna kurtka jak i legginsy :) bardzo ładny jasny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna parka :) mam juz czarna i zielona ale przydalaby mi sie taka jasna :) pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzę ze nowe legginsy poszły w ruch suuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kurtka! Ale Ci jej zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziewczęco, w sensie pozytywnym rzecz jasna.
    i znowu czaderskie buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne kolczyki <3 zapraszam na rozdanie : http://o-modzie-i-urodzie.blogspot.com/2012/10/rozdanie-80.html

    OdpowiedzUsuń
  8. przeslicznie wygladasz - swietny zestawik - pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zdecydowanie preferuje stare złoto na biżuterii <3 ale musze kupic cos srebrnego, bo ciagle tylko złoto nosze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki bardzo ciekawie się prezentują w połączeniu z wzorzystymi legginsami i parką.

    Dzięki za odwiedziny i miłe słowa!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty, torebka i kurtka ;) Wszystko jest świetnie dopasowne, lubię takie stonowane kolory ;) A jeśli chodzi o biżuterię to miałam tak samo jak Ty i szczerze mówiąc teraz bardziej podoba mi się złoty ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    http://charlottamarlii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje :) fajne legginsy! może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny outfit :) Powiesz mi może gdzie i za ile kupiłaś tą czapkę i rękawiczki z poprzedniego postu?
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam go dokładnie 4 pażdziernika ale była ich spora ilość więc może jeszcze Ci się uda go kupić :) świetne legginsy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog ! :)
    fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne legginsy. Oczywiście, że obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super legginsy! Oj to prawda... mi też weekend uciekł w mgnieniu oka! Dzięki za wizytę! Oczywiście obserwuję, bo mi się tu podoba :)

    xx

    voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. leginsy to nie moja bajka, za to kolczyki świetne! i kolor zestawu bardzo mi się podoba, juz taki trochę zimowy :) Dobrze, że teraz trochę cieplej można trochę odpuścić z grubymi ubraniami. Chociaż ja i tak jestem zmarźluchem ;)

    Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kurtka bardzo fajna. ;) ;* buziaki i zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne zdjęcia :) i mega legginsy
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja za to mam cykliczne wahania z biżuterią ;p raz złoto, potem długo nic, następnie srebro, potem znów mi się widzi złoto i tak w kółko ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Super dobrane dodatki do całości , bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz super. kurtka bardzo fajna. uwielbiam to zdjęcie na drzewie, boskie!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. genialna stylizacja !
    bardzo podobają i się legginsy , są idealne i torba ! ;D
    co do biżuterii , to różnie , zależy od okazji , raz złoto , raz srebro , a czasem coś kolorowego ;-)

    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie jest popatrzeć na takie zdjęcia gdy za oknem deszcz ¦bardzo podoba mi się twój blog i twoje spojrzenie na modę:))) zapraszam do Mnie w wolnej chwili!;)www.odysejamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kiedyś wolałam tylko i wyłącznie srebro, a dziś znowuż wolę złoto;)
    Świetna stylizacja, za ile dorwałaś legginsy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Jesteś prześliczna:)
    Prowadzisz świetnego bloga!
    Obserwujemy?
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne legginsy i torebka :) zapraszam na mojego fb :)

    OdpowiedzUsuń
  29. powtórzę się, ale:
    JAKIE ŚLICZNE LEGGINSY ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. też uciekałam kiedyś od złota a teraz wydobyłam piękny złoty zegarek jeszcze z komunii ;D
    świetne legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie jesiennie i tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. legginsy bardzo fajne;)
    dziękuję za miły komentarz,jasne że obserwujemy ja już dodaję i czekam na Ciebie;)
    i będę tu wpadać częściej;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za komentarz :)
    Ps. Bardzo fajny blog, dodaje do ulubionych i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dziękuję za komentarz :-) Fajne leginsy. Sama się zastanawiam nad jakimiś w azteckie wzory :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. legginsy urocze < 3 takie jesienno / zimowe :) idealne!

    Dodałam do obserwowanych na http://loves-bows.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuje za miłe słowa :) Tego typu biżuterii jestem fanką już od dawna :) A co do weekendu to już jest środa i zaraz zleci kolejny masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna kurtka, chcę taką!! cały zestaw mi się podoba, jest taki 'skandynawski', nice ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. mi obojetnie czy srebro czy zloto, wazne aby mi sie podobalo:)
    fajne leginsy:)
    obserwuje i licze na rewanzyk jesli mozna:)

    OdpowiedzUsuń
  40. kolczyki śliczne :). idealny zestaw na chłodniejsze dni ;)
    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie ! uwielbiam te kolczyki i legginsy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. ale świetny sweterek ;3

    OdpowiedzUsuń
  43. slcizna stylziacja;):)
    bardzoooo mi sie poodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Leginsy i buty sa swietne. No i torebka i kolczyki ... Wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz :). Ja kiedyś miałam dokładnie tak samo, zarzekałam się że nie znoszę złota i do końca życia będę nosiła srebro, bo lepiej się w nim czuję wyglądam i takie tam :P. Teraz natomiast nie znoszę srebra i ubóstwiam złoto :P. Hahha kobieta zmienną jest :D.


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia Stylowy Naszyjnik Vintage - stare złoto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super! Wszystko idealnie do siebie pasuję:) Idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super legginsy i super blog. Ja juz dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    http://nothingbutahousewife.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajna stylizacja, ładnie połączyłaś kolory! I te legginsy...♥

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  49. super torba i legginsy! Zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Śliczne leginsy <3
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your leggings, what a great print and that sweeter is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your boots rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Also make sure and enter my Shopbop giveaway for a chance to win a 100$ giftcard to spend on designer goods!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedyś - podobnie jak Ty - wolałam srebrne, ale że wszystkie rzeczy miałam złote, to jakoś polubiłam i złoto :) Pokaż ten pierścionek ! :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Przecudowne buty <3 legginsy i kolczyki też świetne!
    E.

    OdpowiedzUsuń
  54. Leginsy są świetne, jak z resztą cały set ! super:)
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  55. jaki ty masz piekny płaszczyk :) idealny dla ciebie! Bardzo uroczo w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Podoba mi się moda na te wzorzaste legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kurtka i torebka są świetne!:) do tego super legginsy!;)
    Ja jak chodzi o biżuterię to zdecydowanie jestem fanką złota;) Chociaż zdarzają się wyjątki, wszystko zależy od wzoru i wielkości danej rzeczy;)noo ale kolorową (i to najlepiej tą w bardzo intensywnej barwie) również nie pogardzę;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jutro już sobota, więc są powody do radości!:D
    Bardzo podobają mi się Twoje legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne leggi kochana, a całość bosko się prezentuje!:)

    Z miłą chęcią dołączam do grona obserwatorów;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Taki set jak najbardziej do ciebie pasuje!
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim bloogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja wolę srebrną biżuterię :) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo przyjemny zestawik!:))) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczny outfit *_*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M.

    OdpowiedzUsuń
  64. Legginsy super. Tak na takie "choruje" ale w ciemniejszym kolorze. Pozdrawiam i dzieki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  65. piękna torba! ładny kolor widać ze pojemna super zapraszam na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajna, stonowana stylizacja, szczególnie do gustu przypadły mi leginsy:)
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. such a great look! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  68. legginsy bardzo ładne i oryginalne- podobają mi się! :))

    OdpowiedzUsuń
  69. i już kolejny weekend :)
    chciałam Cię prosić o polubienie mojej strony na Facebooku
    http://www.facebook.com/OriLeszno
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  70. chętnie bym przygarnęła takie legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ta kurteczka jest rewelacyjna! *_*

    OdpowiedzUsuń
  72. kolczyki śliczne, ale ja bym nie mogła takich nosić..

    OdpowiedzUsuń
  73. fajne legginsy! U Was już tak zimno? :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Super legginsy, ładna stylizacja :) przejrzałam Twój blog i przypadł mi do gustu bedę tu częściej zaglądała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. rewelacyjna stylizacja ;) podoba mi się takie styl jestem jak najbardziej na tak! świetne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Cześć :)

    Zapraszam Ciebie do wzięcia udziału w konkursie:

    http://www.kamson.pl/2012/10/prezent-od-kamsona-konkurs.html

    do wygrania TORBA!

    www.KAMSON.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny zestaw :)
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)