niedziela, 7 października 2012

It's raining

W końcu wolny dzień - planowałam zdjęcia, a tu od rana pada i pada. Popsuło mi to plany, bo jeszcze jestem chora, więc nie będe ryzykować. Wieczór mija mi więc przy książce, gorącej herbatce i rozmyślaniu. A wy jak spędzacie takie szare i ponure dni?

Zastanawiam się jak to jest, że już kilka sekund wystarcza, żeby ocenić drugą osobę. W ciągu patrzenia zaledwie przez 3 sekundy wiemy już czy chcemy z kimś rozmawiać... przebywać. Zazwyczaj właśnie działamy wzrokowo i dlatego niech nikt mi nie mówi, że wygląd nie ma znaczenia w dzisiejszych czasach. I w każdym nowym otoczeniu jest tak samo, gdziekolwiek byśmy nie byli. Nowa szkoła, praca, wyjazd wakacyjny. Podobno bardziej lubimy, albo osoby ładne, lub te z podobnymi zainteresowaniami do nas, ale zanim się poznamy i zauważymy, że mamy wspólne tematy do rozmów uwagę zwracamy na wygląd. A często jednak wygląd może być mylący i przez to czasami tracimy szansę na poznanie kogoś naprawdę fajnego. Zastanawia mnie też jak inni reagują na mnie... Jak oceniają mnie początkowo, ale tego chyba tak na prawdę się nigdy nie dowiem.





Bluza - H&M
Legginsy - Tally Weijl

Ostatnio wpadłam w szał zakupów. W nowych kolekcjach jest tyle cudownych rzeczy - jednak nie na wszystko można sobie pozwolić. Jak już może niektórzy zauważyli uwielbiam kolory stonowane: beże, szarości, biele i czernie. Te kolory chyba dominują w mojej szafie. Oczywiście wystarczy jeden dodatek w jakimś mocniejszym i wyrazistym kolorze, a każdy nudny zestaw można odświeżyć. Muszę zaopatrzyć się jeszcze w kilka ciepłych sweterków i każdy zimny dzień stanie się przyjemniejszy :) 


Sklepami, które najczęściej odwiedzam są Stradivarius, Mohito i H&M i powyższe zakupy w głównej mierze pochodzą właśnie z H&M.

Przy okazji chciałam podziękować, że jest Was tu tak wielu :) ;*

90 komentarzy :

  1. Genialna bluza i oczywiście boskie zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż chciałoby się iść na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweterek kremowy przykuwa moja uwage i to bardzo ;) !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne czapeczki i te rękawiczki, czy pamiętasz może ile za nie zapłaciłaś?:D
    Masz śliczną tapetę, kupiłam ostatnio podobno i mam zamiar sobie upiększyć troche pokój :D poza tym chcę podobne łóżko tylko takie większe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapki z House to na pewno jeszcze są i są po 20zł:D
      a rękawiczki były kupione w Accesorize i kosztowały chyba 25 czy jakoś tak:))

      Usuń
  6. Love this sporty look! I'm your new follower on gfc, would you like to follow each other? xoxo Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety bardzo często jest tak, że ludzie oceniają drugiego człowieka po wyglądzie nie zamieniając z nim słowa... Wtedy albo się zniechęcają i nie mają szansy poznać kogoś wartościowego, albo biegną na łeb na szyję, żeby z kimś porozmawiać i co? Rozczarowują się (choć oczywiście nie zawsze). Nie ma reguły na to wszystko. Raczej nigdy się nie dowiemy co o nas myslą anonimowe osoby...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię deszczu :<
    I jejku, jakie świetne capki, koniecznie sama muszę takie zakupić ♥
    Wpadaj do mnie. Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba, a się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz to nawet nie wygląd ale raczej energia jaka wnosi ze sobą osoba to da sie wyczuć da sie nawet wyczuć na blogu sposób w jaki pisze co podkreśla :) wspaniale rzeczy- słodkie w sam raz na nadchodzącą głębszą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest łatwe, spróbuj :)

    Fajne rzeczy sobie kupiłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czapki, rękawiczki i kurtkę najchętniej bym Ci ukradła :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację że ładnym ludziom w dzisiejszych czasach jest łatwiej. ja jednak staram się patrzeć głębiej na to co nie jest widoczne dla oczu...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwierz,że mam to samo. Cały czas nęka mnie to czemu zawsze tak szybko rozdwajają mi się końcówki a naprawdę chcę mieć bardzo długie włosy. Zaczęłam stosować preparaty specjalnie do rozdwojonych końcówek i jest lepiej poza tym szukam domowych sposobów, które muszę wypróbować. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mysle, ze nie warto jest zastanawiac sie nad tym, co inni mysla o nas przy poznawaniu sie. lepiej dac sobie szanse na lepsze poznanie i pokazanie drugiej osobie siebie z jak najlepszej strony :)

    szkoda tylko, ze jest wielu ludzi, dla ktorych piekny wyglad to jedyny warunek nawiazania chocby rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmmmm też tak chcę .. :) !
    Jakie śliczne ubranka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. zakupy świetne, sama uwielbiam takie kolory :)
    i masz świetne łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma za co dziękować, blog fajny to i czytelników dużo :D Zakupki bardzo przypadły mi do gustu :)
    Pozdrawiam
    Mała Gosia

    OdpowiedzUsuń
  19. już mi się te zakupy podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. tak to już jest, że pierwsze chwile są decydujące. Ale moim zdaniem nie do końca chodzi tu o piękno fizyczne drugiej osoby, ale o to czy jest w jakiś sposób do nas podobna.

    OdpowiedzUsuń
  21. słodkie czapusie :) Tez uwielbiam czytać, gdy za oknem tylko pada i pada

    OdpowiedzUsuń
  22. co ciekawego czytasz:)?
    zawsze chciałam mieć takie łóżko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jakie urocze rzeczy na zimę ! :)
    Zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ciepłe ciepłe czapeczki i szaliki : )

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie fajne łózko <3
    słodkie zdj ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jake super rękawiczki dostrzegam! :D
    Ojeej! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakupy w moich ulubionych kolorach <3 Świetne zdjęcia!!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście, kolekcje w niektórych sklepach są cudne *,*
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nowe zakupki wyglądają interesująco :) idealne kolory ! Ściskamy Basia&Karola

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rękawiczki !!!
    A co do oceniania ludzi- sama ostatnio tak zrobiłam.... Oceniłam kogoś po zdjęciach z fb a okazało się że w rzeczywistości możemy się nawet przyjaźnić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :3 A co do oceniania ludzi po wyglądzie to masz 100% rację... Wkurza mnie to , ale niestety nie można zmienić wszystkich ludzi , by dostrzegali w innych coś więcej niż ich wygląd... A szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie tez takie kolory w szafie królują;;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy!
    Ja mam taki ogólny zarys jak ludzie mnie odbierają na początku, bardziej mnie ciekawi czy potem zmieniają zdanie xd.
    Z tego skrawka, który widzę wydaje mi się, że masz bardzo fajny pokój ;-).

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice, nice look! I love your blog!

    I am a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zakupy w przyjemnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To Twój pokój? Jejkuu jak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Pozory mylą :). Ja również jestem ciekawa jak jestem postrzegana :). Jeden raz usłyszałam, od koleżanki, że jak mnie pierwszy raz zobaczyła miała mnie za zakochaną w sobie egoistkę :P (słodkie prawda?:P)Oczywiście z biegiem czasu poznała mnie lepiej i już wcale tak nie myśli :). Jednak takie stwarzane pozory często są bolesne dla Nas samych ;/.

    Świetne zakupy, widać że się udały :).

    P.S. Masz świetne łóżko, marzy mi się takie samo :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. to kolorowe we wzorki to kawałek mojej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zakupy są genialne, a takie rękawiczki i sweterek to sama bym chciała :D
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne zakupy. Ja też za niedługo wybieram się na jesienne zakupy. Szukam butów i swetrów.

    OdpowiedzUsuń
  41. też bym sobie poszła na zakupy:) pora kupić na zimę coś cieplejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oh jakie cudowne rzeczy kupiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz rację, lepiej nie ryzykować dla zdjęć w taką pogodę, bo można się łatwo pochorować. Bardzo ładnie wyglądasz w okularach ;)
    i kupiłaś śliczne czapeczki!
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ciągle ostatnio jest taka deszczowa pogoda, tez potrzebuje zrobić zdjęcia a przez ten deszcz nie mogę. ; < no nic ;) zgadzam się ze wszystkim tym co napisałaś. tak tylko nawiasem mogę Ci powiedzieć, że patrząc na Twoje zdjęcia wydajesz się być miła osóbką i myślę, że chętnie bym z Tobą w realu porozmawiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję, to efekt nudów ;)
    Mam taką samą bluzę tylko niebieską ;D
    Dołączam do obserwacji, może znajdę tu coś co mnie przyciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna bluza <3
    Ładne ubrania kupiłaś :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog :) A Twoje łupy wprost cuudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale udane zakupy:) Też chcę taką czapkę:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Uroda się liczy, nie powiem, że nie.. Nawet patrząc na cała blogosferę - osobom uroczym, wyglądającym jak z okładki Vogue łatwiej jest się wybić, bo tak na prawdę lubimy patrzeć na ładnych ludzi, nawet nie zwracając uwagi na najważniejsze, czyli na ubiór. Biorę tutaj przykład blogów modowych. :) Dobrze, że odpuściłaś sobie zdjęcia w plenerze, bo obecnie na polu jest straaaasznie zimno. :(

    Dziękuję Ci ślicznie za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie wyglądasz :D ogólnie widzę że masz świetny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny blog,obserwuje i zapraszam do mnie jak i do obserwowania,jesli Ci sie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pogoda jesienna płata figle, ale jak widac w domku - najprzytulniej i zdjęcia też fajne wychodza. Przepiękne dodatki na zime! Ale bedziesz stylowo wygladała!

    OdpowiedzUsuń
  53. swietny kolor tapety masz w pokoju :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja zauważyłam, że wywieram negatywne pierwsze wrażenie :( I masz świetne łóżko :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Zakupy jesienne cudowne ;)
    Czekam na stylizacje w nowościach.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na jesienny konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  56. love your glasses

    love your blog,
    may you want to follow each other?
    i will defiently follow back.

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny domowy post , piękne przytulne zdjęcia:) super
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  58. Super bluza, typowo jesienna, sprawdzi się w większej ilości stylizacji ;) Kiedyś nie lubiłam takich domowych zdjęć ale teraz podobają mi się takie posty jak ten ;) Pozdrawiam Marlii ^^ p.s. Dziękuję za komentarz ;>

    OdpowiedzUsuń
  59. Ależ zrobiło się przytulnie... :) Nowości odzieżowe iście w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Udane zakupy. ;3 Też bym chciała się na takie wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  61. Oddaj mi łózko . ♥

    Jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj . : ) Ja na pewno się odwdzięczę, bo twój blog już mi się podoba . : D

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. zdrowiej. ;) moim zdaniem wygląd ma znaczenie, ale w sensie, że trzeba być zadbanym, czystym! :D ładne zdjęcia, masz piękny pokój ♥ i cudowne ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Great photos youre pretty i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam takie samo łóżko tylko z ogromnym materacem! < 3
    Zapraszam do siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. kocham te czapki, te rękawiczki i leginsy, love, love! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. jak milusio! ja też tak uwielbiam siedzieć w domciu w takiej ciepłej bluzie, legginsach, najwygodniej:) ostatnie zdjęcie- świetnie to wszystko wygląda<3
    obserwuję!:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. H&M to rowniez jeden z moich ulubionych sklepow.
    Fajne zakupy, podobaja mi sie te stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajny końcowy zestawik zakupowy :)

    bardzo lubię taka kolorystykę

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  69. great new stuff. love them!

    http://mancinasspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)