piątek, 4 stycznia 2013

`New year



No i kolejny rok za nami ;) Jaki dla was był rok 2012? Udany? Wydarzyło się coś niezwykłego? A może był tak beznadziejny, że macie nadzieję, że ten będzie lepszy? 

Wszystko by mi dziś pasowało gdyby nie ta pogoda, wczoraj zaskoczył mnie śnieg, już myślałam, że będzie ładnie i biało, ale utrzymał się kilka godzin i wrócił deszcz. W sumie jeśli każda zima ma tak wyglądać to chętnie wyjechałabym do ciepłych krajów przynajmniej na ten czas. Ostatnio byłam u fryzjera podciąć końcówki - podobno nie widać wcale różnicy. Ja jednak widzę ją, a najbardziej jak dam do włosy do przodu. Chyba nie doczekam się pięknych długich włosów.

Co powiecie na noworoczny konkurs! Chcecie? ;)
Ostatnim zakupem, z którego cieszę się jak małe dziecko były te cekinowe spodenki. Podobały mi się już od samego początku jak tylko zobaczyłam je w Stradivariusie, ale ich cena początkowa wynosiła 159zł. Gdyby była to rzecz przydatna na co dzień pewnie bez zastanowienia bym je wzięła, ale tak odpuściłam sobie ich zakup. Wielki uśmiech wywołała u mnie ich teraźniejsza cena – 39,99, tym bardziej, że zauważyłam je przez przypadek.  Nie mogłam przejść obojętnie! Mam kilka pomysłów z czym jeszcze mogłabym je połączyć. A wy jakiego koloru i kroju bluzkę ubrałybyście do nich? ;)

Szorty  - Stradivarius
Buty - www.deezee.pl
Torebka - www.Fleq.pl
Bluzka - nn
Zegarek - www.edibazzar.pl
Bransoletka - Glitter

139 komentarzy :

  1. cekinowe shorty wyglądają nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba !: > pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te spodenki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki rewelacja, a Twoje włosy wyglądają ślicznie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzeczka ślicznie wygląda z tymi spodenkami. i piękne buty ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. znakomicie wyglądają spodenki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spodenki i torebka!
    Rewelacyjny zestaw!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetnie wyglądasz <3
    cudo!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki są CUDOWNE <3 Ja jestem za konkursem, może tym razem mi się poszczęści? ;)


    ...powiedz mi farbowałaś włosy? Wygląda jakbyś miała ombre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie wyglądasz, piękny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, ładne spodenki, chociaż mi szczerze nie przypadły do gustu... ;D Ale buty to ty masz genialne po prostu, tyle ci powiem! ♥.♥

    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. que guapa, me gusta mucho el outfit, un besito!

    OdpowiedzUsuń
  13. :) świetnie wyglądasz:) spodenki rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. szorty i torba są super :)
    ale założyłabym jednak do tych szortów mniej błyszczącą bluzkę, a właściwie wcale. spodenki już same w sobie robią swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne buty! ^^ podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. |wyglądałaś prześlicznie <3 :)
    Wszystko do siebie pasuję idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Brokatowe spodeneczki są cudne !! Też takie chcę ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz!
    Ja w pierwszej chwili pomyślałam o fiolecie

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna bluzeczka
    chyba było zimno,,,,ale poświęcenie godne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne cekinowe szorty, idealnie pasuje do nich czarna bluzka!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne spodenki i do tego udalo Ci sie je upolowac w tak niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny outfit ! pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne te spodenki :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz piękne buty:)

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie podobają mi się buty !

    ślicznie Ci w grzywce :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. ja zdecydowanie mam nadzieję, że ten rok będzie dużo lepszy od ubiegłego ;-)
    wszyscy piszą o podcinaniu końcówek, moim też by się to przydało!
    p.s. spodenki są wystrzałowe!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. zajebiste spodenki !
    super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczna bluzka z imitacją kołnierzyka ! <3

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te szorty, nieźle je przecenili! Super łup, połączenie ich z czernią to chyba możliwie najlepszy pomysł :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna stlizacja.; 3
    http://meegii-meg.blogspot.com
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz ślicznie! osobiście nie przepadam za szortami i rajstopami, ale u Ciebie naprawdę wygląda to na plus;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja:) a cekinowe szorty bardzo mi się podobaja:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty i spodenki są rewelacyjne! :D
    Btw. Nie byo Ci zimno ? ;) Genialna stylizacja

    Pozdrawiam i obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. super stylizacja<3
    spodenki*.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Szorty są świetne , a co do konkursu to super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie wyglądasz :) Dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  37. spodenki są świetne, fajnie się wpasowują w zestaw :). wyglądasz naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku te spodenki są fantastyczne, jak je tylko spotkam - kupię. *_*

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję pięknie!
    Genialne szorty!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty *_* A co do pytania to tak , mieszkam we wloszech :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Spodenk sa świetne!! Fajnie je polaczylas, ale myśle sobie ze mozna założyć do nich rownież zwykła, czarna bluzkę bez żadnych zdobien- wtedy tylko one byłyby w centrum uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  42. niesamowity zestaw! piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super spodenki i ślicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne buty.
    Blog bardzo mi się podoba i z chęcią będę tu wpadać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. ładny outfit <3 zapraszamy częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Oomomomm ;33
    Śnieg ? U mnie na Pomorzu to marzenie ..
    Śliczna jesteś .
    Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  47. spodenki masz super :)

    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam takie rzeczy <3 spodenki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia :D
    Ja mam nadzieję ,że ten rok będzie o niebo lepszy od poprzedniego .

    OdpowiedzUsuń
  50. Super spodenki ;D
    Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. genialne ubrania i te buty, mm c:
    świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  52. konkurs jak najbardziej :)
    Bardzo ciekawy outfit ;]

    obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja też bym chciała mieć dłuugie piękne wlosy!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  54. na 2012 nie narzekam :) zaliczam go do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie tu, wpadniemy jeszcze na pewno ;)
    wwww.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Yeeeey, prześliczna stylizacja :*
    A u mnie nowa notka, zapraszam ;*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Yay! Wpadłam tutaj przypadkiem, a już mi się podoba! Będę tutaj zaglądać♥ Kiedy kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajna stylizacja, świetne są te cekinowe spodenki, całość jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne buty :D Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne spodenki, ale nie za zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  61. wpadam przy każdej nowej notce, bo przecież obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowne spodenki :)

    co do roku 2012 był dla mnie porażką.

    a konkurs jak najbardziej Tak! :D

    ps. dodaje do zakładki 'czytam'

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny strój i blog !

    oczywiscie obserwuję :) I zapraszam do tego samego ; )

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. cuuuuudowne spodenki <3 ! ...ja mam podobnie - tez kocham wszelkie błyskotki ;)


    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna stylizacja, spodenki idealne na karnawał.



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Gorgeous outfit! Love your collared blouse and your shoes! STUNNING !

    Following you via GFC,hope that you can check out my blog,
    have a nice week & a Happy New Year,

    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. spodenki są cudowne <3 kocham cekiny :)
    fajne je zestawiłaś - graja główna rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo przyjemna stylizacja:) A cekinowe spodenki rewelacyjne. Dziękuję za miły komentarz:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne zdjęcia. :D

    http://my-life--agat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na to samo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  70. Pięknie wyglądasz!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. wygladasz zjawiskowo :)) te szorty sa booskie :)))

    OdpowiedzUsuń
  72. Ciekawy outfit. ;) A buty... marzenie <3


    U MNIE NOWY WPIS! ZAPRASZAM DO SKOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:))

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie przepadam za cekinami, ale te szorty to bym Ci chętnie ukradła ;D

    OdpowiedzUsuń
  74. Pasuje pani taki strój :* ślicznie!
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  75. genialny strój, idealnie zestawienie :)
    jestem jak najbardziej za !
    i czekam na kolejne stylizacje :*


    welovebranaowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Zakochałam się w tych szortach!
    Jutro muszę wybrać się na zakupy i sprawdzić czy jeszcze są
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  77. wow what a lovely outfit, the sequin shorts are the best.
    simply amazing <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  78. Spodenki <3 <3 Pozdrawiam noworocznie i zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  79. perfect looks !:) ...would You like to follow each other Dear ? just let me know :)


    xxx

    abangarang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Szorty są po prostu boskie - wyglądałaś szałowo !

    OdpowiedzUsuń
  81. Nice blog. Do you want to follow each other

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    OdpowiedzUsuń
  82. ale piekny kołnierz♥pozdrawiam;*OLA

    OdpowiedzUsuń
  83. ciekawa sesja, ouftit i ogólnie cały blog :)
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  84. spodenki super :) bardzo wyróżniające się :) a z czernią tworzą fajną całość, taką nienachalną :)

    OdpowiedzUsuń
  85. love the shorts! you look stunning

    happy new year!
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  86. świetnie wyglądasz:-) bardzo miło u Ciebie na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Wow świetnie wyglądasz :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  88. ooo, spodenki naprawdę są cudne <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  89. śliczny zestaw , buty *.*
    dziękuję za komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  90. świetne zestawienie!
    ale jesteś śliczna!! :))

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne zdjęcia, a szorty super :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ooooooooooosz w mordkę!!! Wyglądasz ZAaaa**genialnie !! :D
    Szorty są niesamowite po prostu ! I butyyy <333 Ach :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Śliczne połączenie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  94. super połączenie i świetny blog , obserwuje i zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  95. idealna stylizacja <3 i jeszcze te lity : ) po prostu genialnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  96. Szory wyglądają świetnie. Są idealne w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Szorty cudne!zdecydowanie w moim stylu:(

    OdpowiedzUsuń
  98. Buty są mega :) A spodenki wyglądają zjawiskowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  99. szorty sa genialne. !
    zresztą tak samo jak buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  100. Boskie te szorty!!! Ogólnie cały zestaw jak najbardziej bym przygarnęła ... ^^

    OdpowiedzUsuń
  101. Bluzka robi oszałamiające wrażenie. Strasznie zazdroszczę Ci figury.
    P.S>- Nie zmarzłaś?

    Pozdrawiam Cię serdecznie. Dziękuję, ze do mnie zajrzałaś.

    OdpowiedzUsuń
  102. super stylizacja! szorty na mega plus :)

    OdpowiedzUsuń
  103. such a pretty outfit hun <3

    xo
    http://evesbreeze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetne zdjęcia! Buty przepiękne. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Super zdjęcia, a buty i bluzka bosskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  106. Piękna stylizacja! Szorty mega!

    OdpowiedzUsuń
  107. buty ♥♥♥ świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Buty cudne, świetna figura tak na marginesie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo fajny set! :)
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)