poniedziałek, 21 stycznia 2013

`Vero Stilo Bag

Jako, że jeszcze całkiem zdrowa nie jestem, to jeśli nie muszę wychodzić, to wolę nie ryzykować. Skorzystam więc z okazji i pokażę wam moją drugą torebkę z Vero Stilo, o której już kiedyś mówiłam :P Powiecie: I co w niej niezwykłego? - może dla niektórych nic. Ale ja ją już uwielbiam! A najbardziej za to, że jest dwustronna - co daje mi więcej możliwości. To tak jakbym miała dwie torebki, a nie jedną :D Po butach, książkach i biżuterii to właśnie torebki (jak największe) są moją kolejną słabością.
A obok czego wy nie potraficie przejść obojętnie mimo tego, że nie jest wam to akurat potrzebne? :)

85 komentarzy :

  1. Nie spotkałam się jeszcze z dwustronną torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna :)
    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest:)
    a ile za nią zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam ją sobie jako nagrodę w konkursie i udało mi się ją wygrać już jakiś czas temu.
      Ale kosztuje 115zł, podałam link do niej ;)

      Usuń
  4. no rzeczywiście dwu stronna torebka, nowość dla mnie tez ;))
    ale za to jaka praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę dwustronna torebkę, genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wygląda świetnie! :) Pojemna, w ładnym kolorze.
    U mnie tak jest z butami, mam fioła na punkcie butów - typowo kobiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow dwustronna torebka :D genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no muszę Ci powiedziec, że ja tez jak jestem w pracy to myśle o tym, że mogłabym byc w domu i robic trening :) jak juz moje mięśnie się prztyzwyczaiły to jest super :)

      zdrówka życzę kochana :*

      Usuń
  8. Beautiful! I think I like the brown side out the best.

    Jessica @ Sunny Days and Starry Nights

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna torebka
    dziękuję za komentarz
    fajny blog :)
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. torba jest świetna <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torebka, wygląda na pojemną.:P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ! rewelacyjna ! I CÓŻ WIĘCEJ MOGĘ POWIEDZIEĆ ?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna torebka:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana, zajrzyj w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, taka, jakiej szukam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta torebeczka szkoda tylko, że nie ma jeszcze jakiegoś fajnego dodatku ;)

    POzdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysłowa! chociaż w kolorze brązowym wygląda lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. torba świetna!
    Ja mam takiego malutkiego bzika na buty.
    Wiem, że nie beda mi potrzebe w danej chwili ale nie moge sie powstrzymac zeby ich nie kupic czy kliknac 'kup teraz' (;

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowita,śliczna torebka! Żałuję,że Twój blog odkryłam dopiero teraz-jest świetny:) oczywiście obserwuję:]

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna i jeszcze dwustronna, to jak dwie torebki;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna! <3 Butelkowa zieleń z brązem? EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dwustronna torebka to rzeczywiście fajny pomysł, szczególnie dla osób, które lubią różnorodność :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. great bag!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka fajna!!!!!!!!!!!!!!!! kasiowa ja to nie lubie nowych rzeczy ogladac bo mnie korci, żeby cos znow zamowic!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajna ładny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna jest,nigdy takiej nie widziałam ;D i mnie zaczęła interesowac,żeby zamówić:d zaraziłaś mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna torebka, będzie pasować do wielu rzeczy. też uwielbiam buty, torebki, ksiązki, biżuterię, ciuchy, bieliznę, kosmetyki,ozdoby do domu, meble, to są rzeczy, koło których nie umiem obojętnie przejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. o wow, świetny pomysł z tą torebką! jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowity pomysł, świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Łaaaadna :) Ty i torebka :D Uwielbiam duże torebki, ja mam czarną Mizense z ćwiekami i jest świetna :) Zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  31. zostałaś nominowana do The Versatile Blogger, zapraszam jeśli masz ochotę :)
    http://beauty-by-ivette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. The bag looks too good. The orange and black is such an awesome contrast. The fact that its reversible is very smart! I'm falling in love with this!!!
    Thanks for stopping by dear. Do follow too by GFC, FB etc if you like!
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog :)

    Zapraszam do obserwatorów :)
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna torba! no i mega fukncjonalność ze względu na dwustronność - super! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dustronna torba?? ale świetna sprawa!! :D Do tego widać, że pojemna..Wniosek: torba idealna :)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. nooooo to sie nazywa dobra torebka ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi babe,new giveaway on my blog…you can win an 80$ gift voucher from MsDressy!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/01/msdressy-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialna jest ta torebka! Nie widziałam jeszcze dwustronnej :) Super ma oba kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a jakie masz książki na tamtej półce co komentowałam?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no tylko te ciekawsze, które możesz chętnie polecić :)

      Usuń
    2. "Szeptem" gdzieś widziałam i chciałam przeczytać. dzięki wielkie za polecenie ;)

      Usuń
    3. Postaram się tu zajrzeć, bo ja interesuję się książkami ;)

      Usuń
  40. Wspaniała torba, pozdrawiam:*,OLA

    OdpowiedzUsuń
  41. zwróciła moją uwagę, świetnie wygląda ta torebka :) ale jedno mnie zastanawia, czy aby nosząc ją tak, że czarne na zewnątrz, brąz w środku, nie pobrudzi się zbyt szybko ta brązowa strona? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta strona karmelowa się nie brudzi - jest to dość ciemny kolor ;) a w środku ma wyciąganą zamykaną torebeczkę/kosmetyczkę i ją się przekłada na obie strony ;) a ten drugi kolor to nie jest czarny. Nazwałabym go jako "ni to niebieski, ni to zielony". Widocznie inaczej ci się kolorek wyświetla, ale z czarnym to to nie ma nic wspólnego
      ;)

      Usuń
  42. Świetna jest ta jaśniejsza strona, jednak ja nie do końca jestem przekonana do dwustronnych torebek, ale najważniejsze że Tobie przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. no jeszcze dwustronnych torebek nie widziałam - rewelacyjny pomysł - jedna torebka, dwa kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  44. własnie , muszę kupić sobie jakąś torbę w końcu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jest śliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Karmelowa strona bardziej przypadła mi do gustu, ale swoją drogą bardzo ciekawa torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Torebka-I klasa! :)
    BTW Masz piekne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Torba jest genialna <3 U mnie to tez chyba by były buty i torebki ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. rzeczywiście taka dwustronna torba się przyda :) ja muszę sobie kupić torebkę... Miałam jedną na oku, ale za późno się zdecydowałam na kupno i teraz jej już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna torba :)
    A jeszcze do tego dwustronna :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. hej! :* świetnie prowadzisz tego bloga! - zapraszam do nas na: http://always-back-for-you.blogspot.com/ pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Również mi się podoba - świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  53. ach jest cudowna!!! <333
    A ja to kurcze jak wejdę do drogerii, to nagle wszystko mi jest potrzebne.. :( ;p a już jakąś dziwną słabość mam do szminek i podkładów ;P

    OdpowiedzUsuń
  54. To się nazywa torba!!!!!! No extra po prostu, super! Bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna!
    Hmm... berety, kolczyki, spódniczki/sukienki, buty, torebki, małe słodkie zwierzątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna torba :) przydałaby mi się taka!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)