piątek, 26 października 2012

`Little piece of happiness



Lubiłam te czasy kiedy moim największym problemem był fakt, że nie dostanę takiej lalki jak chciałam, choć wtedy uważałam, że to koniec świata. Czasami tęsknie za przeszłością i uwielbiam wspominać i oglądać stare zdjęcia w albumach. Mimo tego całego skomputeryzowania i tak wolę te materialne, które mogę dotknąć, „pogłaskać” i schować w albumie. Z resztą fotografia zawsze była moją pasją. Ale zamiast stania za obiektywem od dziecka wolałam być fotografowana. Hahahaha. No cóż szkoda, że nie mam predyspozycji na modelkę :D Poza tym mam talent do robienia min i dawniej fajne było to, że tak naprawdę nie wiedzieliśmy co wywołujemy – nie wiedzieliśmy czy dobrze wyszliśmy – okazywało się to dopiero po odbiorze i nie mogliśmy sobie wybrać tych, na których najlepiej wyszliśmy. A niektóre były przezabawne!;)  No cóż jestem pełna jakiegoś wewnętrznego optymizmu i ostatnio cieszy mnie każdy mały szczegół. Tak więc mnie jesienne humorki jeszcze nie dopadły :)

Ahh i jeszcze tak sobie myślę, że wkrótce przyjdzie pora na moje pierwsze rozdanie ;) szczerze nie wierzyłam, że w tak krótkim czasie uda mi się przyciągnąć Was tu tyle. Więc śledźcie moje poczynania, a na pewno niedługo coś zorganizuję :D

Co do dzisiejszego stroju, to szukałam na jesień wygodnych i choć trochę eleganckich butów i myślę, że takie właśnie znalazłam :) Ps. tym razem jest spódniczka (której w sumie nie widać). I to pierwsze zdjęcia bez legginsów :P Jak już wcześniej wspominałam - wolę się chyba w spodniach, z resztą sami oceńcie :)

Buziaki 

Ps. A tu moja druga połówka zafundowała mi taką oto niespodziankę na te jesienne wieczory bez niego. Każdy odcinek widziałam już po kilka razy, ale nigdy mi się chyba ten serial nie znudzi <3 Tak więc zaczynam oglądać od nowa.

***

Torebka - www.fleq.pl
Płaszcz - George
Kolczyki /  Łańcuszek - Swarovski

124 komentarze :

  1. Piękne buty! Nie wiem jak Ci się udaje chodzić na takich wysokich obcasach :) Jestem pełna podziwu! Uwielbiam duże torby.

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Buty są świetne. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ech ja też tęsknie za takimi czasami, teraz się martwię o co innego,wiele poważniejszego;p
    super stylizacja,buty są mega:D
    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, kiedyś zdjęcia były dla nas większym "zaskoczeniem" po wywołaniu, teraz możemy mieć wpływ na to, które chcemy, a których nie...
    świetne masz te podkolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny płaszczyk :)

    dodaję do obserwowanych :) zapraszam częściej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i płaszcz są super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, nogi - w Twoim wypadku, zdecydowanie trzeba pokazywać :)
    Spodobały mi się bardzo buty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja asortyment Biedronki to chyba już na pamięć znam.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zdjęcia w formie 'materialnej'. mam mnóstwo wywołanych tych robionych normalnie cyfrówką :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Każdy czasami tęskni za przeszłością, ale cóż trzeba iść naprzód :)
    uwielbiam zakolanówki !

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, bardzo dziewczęca stylizacja ;) A co do butów - faktycznie trafiony zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna torba i buty oryginalne :) outfit na + :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cały zestaw jest bardzo dziewczęcy, a osobiście jestem fanką zakolanówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne botki! Ogólnie całość super! Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne te buty. :) ogólnie stylizacja mi się podoba, fajnie wszystko dobrane.. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam zdjęcia robione 'starymi' aparatami. nieraz nawet zamiast swojego cyfrowego wyciągam stary... i się nim bawię. zrobię 32 zdjęcia i koniec : P świetna stylizacja : *

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku buty i torba są świetne;) w tym wydaniu wyglądasz rewelacyjnie! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna torebka i ogolnie caly zestaw swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny płaszczyk i przywieszka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw!

    Oferujemy piękne sukienki- baskinki w niskich cenach, wysyłka GRATIS!
    Zapraszamy na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylówka ! :D
    kocham pamiętniki wampirów <3

    OdpowiedzUsuń
  22. pamiętniki, matko <3 kocham nad życie i co tydzień czyham na nowy odcinek haha ;) btw piekny, klasyczny zestaw i niesamowite buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw ;)

    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny klasyczny look:) prześliczny naszyjnik:) ja też zdecydowanie wolę zdjęcia sobie wywołać niż przechowywać na kompie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz;) Też oglądam Pamiętniki Wampirów;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz! :)
    zestaw świetny i idealny na jesień szkoda że idzie zima :(

    OdpowiedzUsuń
  27. aaa uwielbiam z niecierpliwośćią czekam teraz na każdy odcinek 4 sezonu:)
    może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. wewnętrzny optymizm? złap go za nogi i nie puszczaj!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w butach! Jeszcze nigdzie takich nie widziałam i to chyba dlatego! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Very nice!
    If you want we can follow each other, Join me on the site and I will come back to you!

    lengilochka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne buty !!
    Kocham Pamiętniki wampirów :)

    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny zestaw i do tego te buty.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam ochotę na twoje botki , dziękuje za miły komentarz , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz.
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw, buty są boskie :) torebka również!

    OdpowiedzUsuń
  36. KOCHAM TE BUTY <3
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme.
    Znajdź mnie na : sugarhyme.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  37. przecudowne buty ! ; O Co do notki - racja, ach te czasy, fajnie by było powrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. VD kocham <3 a torebka cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Torba i buty świetne! Chętnie bym sobie takie sprawiła!

    Buziaki:*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. piękny płaszczyk. :) zakolanówki strasznie mi się podobają na kimś, jednak sama nie mogę się do końca do nich przekonać, mimo, że mam w szafie 2 pary... :))

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyglądasz! a te buciki są wow!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny zestaw :)
    Naprawdę wszystko fajnie dobrałaś :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. ja kończę gossip girl i mam zamiar zabrać się za ten serial, fajny?;) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. kocham pamiętniki wampirów, śliczne butki :))

    OdpowiedzUsuń
  46. mmm 'Pamiętniki wampirów' wstyd się przyznać, ale broniłam się przed nimi dość długo dopiero jakieś 1,5 tyg temu zaczęłam oglądać od 1szej serii i.... tak się wciągnęłam, że wczoraj właśnie zaczęłam być na bieżąco z 4 sezonem :) jestem tak wciągnięta, że mogłabym od początku obejrzeć jeszcze raz :)
    Bardzo mi się podoba Twój zestaw...buty są rewelacyjne, też takie chcę!super wyglądasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. wisiorek jest piękny ! <3
    a zakolanówki rewelacyjnie pasują do zestawu !

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne buty! strasznie mi się spodobały :) stylizacja przypadła mi do gustu! wyglądasz bardzo szykownie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. buty niestety mi się nie podobają... przez gumkę(prawdopodobnie)!
    ale nadkolanówki zawsze spoko ;]

    OdpowiedzUsuń
  50. zazdroszczę Ci książek "The Vampire Diary" marze o tych książkach ♥
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat to nie książki The Vampire Diaries tylko dwa sezony serialu :P

      Usuń
  51. bardzo podoba mi się twój blog :) dziekuje za mily komentarz.. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jakoś nigdy nie ciągneło mnie do tego serialu.. może kiedy skończą nadawać moje ulubione, sięgne i po nie.
    A buty - jestem na tak!:D

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdroszczę takiej drugiej połówki która kupuje takie świetne prezenty ! Dziękuje za komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne zestawienie :) Lubie stylizacje z czarnym kolorem :) !

    OdpowiedzUsuń
  56. Helo, dear!) your blog is soooo cute!
    maybe follow each other? just let me know!

    OdpowiedzUsuń
  57. Nogi mrr...
    zajebyste fotki ;d
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ładnie wyglądasz, a jak podobają Ci się pamiętniki to zapewne spodoba Ci się też Czysta Krew! ja uwielbiam... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję za miły komentarz :-) Koturny z Allegro (http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21813240). Bardzo ładny płaszczyk!!! A zegarek przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. właśnie to było fajne :D nie robiło sie 200-300zdjęć tylko 24 czy tam 38 , bo tyle miesilo sie na kliszy ;D i kazde zdjecie ,,mialo'' byc idealne ;D
    ja tez lubię wspominac bardzo temte czasy :P hehe

    śliczna stylizacja! bardzo fajnie w niej wyglądasz :) podoba mi się i to baardzo ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. aa no i obserwuję ;D bo nie obserwowałam jeszcze ;))

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję Ci bardzo!:*
    Hehe no czasy starych aparatów były dobre:D nie to co teraz, kurde zawsze mam z 200 zdjęć i wybiorę może 15 ;p
    Strój jak najbardziej mi się podoba! Ach torba to moje marzenie muszę sobie taką sprawić:)
    Buty też bardzo mi się podobają a w tych ze zdjęcia nagłowkowego zakochałam się, bo kocham takie proste koturny!!<3
    Widzę tutaj mega fajnego bloga, toteż zaczynam pilną obserwację:D
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  63. jakie masz super buciki1 jejku chce takie, są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  64. Powiem szczerze, że nigdy nie oglądałam tego serialu :)
    Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  65. Również bardzo lubię oglądać stare zdjęcia. Czasami wywołuje to, że po moich policzkach spływają łzy, ale wtedy wszystko było takie łatwe. :) Widzę kilka książek, które sama mam na swoim regale. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Fantastyczny płaszcz i buty - wszystko super dograne ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  67. wyglądasz prześlicznie- cudne buty
    mega

    pozdrawiam:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam VD <3 swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  69. Fakt, kiedyś wszystko było lepsze. Bardzo dobrze wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję. Ja również obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ładne buty :D
    Ćwieki - zdecydowanie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  72. buty, torebka i płaszczyk są prześliczne!<3
    fajna zawieszka pod kołnierzykiem:)
    obserwuję!<3

    OdpowiedzUsuń
  73. Dzięki :) U Ciebie też fajne zdjęcia i w ogóle fajnie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten serial można oglądać nawet po osiem razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. ewspaniale wygladasz :) a ile Ty masz książek <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję za miły komentarz... Ciebie też już obserwuję :) Masz rację co do zdjęć... Też wolę rzeczy "namacalne" :)) Faktycznie kiedyś oczekiwaliśmy na wywołanie zdjęć i z zapałem oglądało się co z nich wyszło ( zabawne sceny, miny bezcenne... A teraz? :P ). Bardzo podoba mi się Twój strój. Buty prześliczne! Torebka też (poluję na taką) :)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Bardzo fajna stylizacja, a buty- cudo :) W ogóle pokazujesz fajne mixy na blogu, więc z pewnością jeszcze tu zajrzę :) Zapraszam również do mnie, w nowym poście prezentuję spodnie z wężowym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  78. mozesz kochana polubic i udostepnic u siebie na fb funpage? bede wdzieczna:* https://www.facebook.com/butyRenee

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczny masz ten płaszczyk, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo fajny czarny zestaw;) ciekawe buciki i według mnie bardzo fajnie wygladasz w spódniczce;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wszystko idealnie do siebie pasuje. A ten piękny łańcuszek to taka "wisienka na torcie":)

    OdpowiedzUsuń
  82. ale pięknie! aż mi słów brak :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. I invite you to visit my blog, http://nath-madeline.blogspot.nl .

    OdpowiedzUsuń
  84. uwielbiam polaczenie zakolanowek.podkolanowek z butami w jesienneych stylizacjach;]

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo fajny koczek:) lubię takie bardzo:)
    no i panterkowa apaszka baardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  86. set na plus.. buty sa EXTRA !!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Jak uroczo :)
    wszystko idealnie do siebie pasuje a dodadkowo te jesienne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Kocham Pamiętniki Wampirów. Oglądam nałogowo;-) a Twój blog zapowiada się genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  90. jaka obfita półka *.* jakie skarby na niej bym znalazła?:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)