poniedziałek, 4 lutego 2013

`I love shoes

Kto zajrzał tu choć parę razy na pewno wie już o mojej miłości do butów. Dawno nie kupowałam już płaskich, więc nadeszła pora na kolczaste trampki <3
Urzekły mnie gdy je tylko zobaczyłam i wiedziałam, że będą moje. Zastanawiałam się, czy zamek z boku to tylko atrapa - ale nie - jest to ułatwienie dla tak leniwych osób jak ja :D - nie trzeba za każdym razem ich zawiązywać - wystarczy zapiąć zamek. Postanowiłam zostawić je sobie na wiosnę, bo jak teraz śnieg lub błoto, to szybko mi się zniszczą. Tak więc pora na robienie zapasów wiosennych :))! A wy już kupiłyście coś z myślą o wiośnie?

157 komentarzy :

  1. wow, rzeczywiście świetne te buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o wiośnie jeszcze nie zaczęłam myśleć, ale takie cudeńka z wielką przyjemnością sprawiłabym sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne naćwiekowane butki:)masz rację, zostaw na wiosnę:)teraz i śnieg i mokro, by się zepsuły:)świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te buciki!!! też już sobie kupuję na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty mają w tym sklepie :)Fajnie, że podałaś link.
    Ja jestem wielką fanką trampek, a te dodatkowo wyglądają bardzo stylowo :)Teraz już tylko czekać do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  7. Te trampki są świetne, strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, te buty są świetne! No i zamek to doskonałe udogodnienie! Super!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne buciki, ciekawy fason. Co do zapasów na wiosnę to ja też sobie kupiłam, Moza zobaczyć je w dzisiejszym poście :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe butki:) jeszcze takich trampek nie widziałam na zamek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham buty a te są po prostu bajeczne! Piękny kolor i te ćwieki! Boskie są:) I ten zamek z boku - jaka wygoda;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te buty!
    Też muszę sobie jakieś sprawić na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzialm je na stronie ,piekne<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty <3 urzekły mnie :) a tak na marginesie ja też mam słabość do butów i to wielką :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wlasnie na nie poluje!!!!! wygodne?! sa piekne <3
    dziekuje za odwiedziny, swietny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że muszą być wygodne, bo są w środku bardzo mięciutkie ;)

      Usuń
  16. swietne buty tez na takie czatuje ale chce by juz bylo naprawde cieplo. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie. Pewnie zrobię to w marcu. Pewnie standardowo kupię converse' y. Ale ostatnio właśnie bardzo mnie kuszą takie trampki, wiec pewnie też sobie sprawię :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty bardzo ładne! Noszę tylko płaskie, więc byłyby w sam raz dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, są cudowne ! ja z myślą o wiośnie zamówiłam lity :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne buty . Strasznie mi się podobają. Gdzie kupiłaś?

    +Obserwuję ;)

    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne buty, muszę zastanowić się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cute shoes!
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dość ciekawe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe, ale chyba bym się nie odważyła takich założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buciki i fajnie, że zamek to nie atrapa, też lubię takie ułatwienia dla leniuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja przymierzam się do loafersów z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnee buty!! uwielbiam ćwieki ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te trampki, ładny kolor :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam schizofrenii na punkcie butów. Zresztą, te jakoś nie są w moim guście - wymagają odpowiedniej stylizacji... a ja się tym nie interesuje. :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie boskie : D

    Chcę !


    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super te trampki.... Też szukam czegoś podobnego na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty są super, ale skąd masz ten zegerek ?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe buty, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też kocham buty i to w nadmiarze. Odbija się to dość mocno na moim portfelu ale cóż...
    Bardzo podobają mi się Twoje trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne adidasy! Świetne! je zakochałam się haha :) Ja jeszcze nic nie kupuję na wiosnę :p
    + mam takie same łózko:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialne buty :) W ogóle ciekawy blog :)
    Dodaję Cię do obserwowanych ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://my-illegal-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne buty :)

    siiteemodels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Buciki są prze cudowne! ♥ Oczywiście tez dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jej! Cudne te buty oddaj mi je<3 !

    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału konkursie na naszym blogu, w którym do wygrania jest bizuteria H&M <3
    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne buciki, planuję kupić podobne na zbliżający się sezon- a beż to zdecydowanie nr jeden zwłaszcza wśród obuwia :))
    Miło,że do mnie zajrzałaś. Chętnie dodam Cię do grupy obserwowanych przeze mnie blogów- inspiracji nigdy za wiele :) Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne buty, chociaż nie w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie wczoraj oglądałam te buciki są świetne ! :) Gratuluje zakupu warto bylo ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. O kurcze, bardzo ciekawe. Ale świetnie wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam płaskie buty, ale niestety w trampkach nie chadzam.
    Mimo to przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne buty, jednak chyba sama nie odważyłabym się ich założyć. Mam takie pytanie gdzie kupowałaś uszko, szukam czegoś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne buty:) sama o takich myślę:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzieki za odwiedzinki :)
    A buty masz śliczne! tez bym takie chciala !
    No i te zdjecia.... zazdroszcze sprzetu! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądają świetnie ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne są! Ja ostatnio dokupiłam kozaki na płaskim obcasie, przecenione były ... . U mnie zima na całego, więc jeszcze w tym sezonie się przydadzą;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  50. genialne buty :) zapraszam do walentynkowego rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  51. są rewelacyjne! jak ja ćwieków nie lubię tak te buty naprawdę mi się podobają :))))

    czemu podziwiasz za chemię? :) całkiem przyjemny kierunek, chociaż nie powiem że należy do najlżejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Te buty są cudne! Zakochałam się w nich mimo,że nie przepadam za płaskim obuwiem;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja zastanawiam sie nad tymi brzoskwiniowymi ..:)

    OdpowiedzUsuń
  54. super są te buty! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Buty są cudowne!
    świetne łóżko widzę w tle. z Ikei ?

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne buty, strasznie marzą mi się podobne, pozostało oczekiwać wiosny.Eh.. ile jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  57. jakie piękne! i ten kolor i te świecące akcenty... <3 cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo stylowe trampeczki :)
    Chyba bedą u nas w magazynie :)

    PRESTIGE Magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ale cudowne buty jej !!!

    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo fajne te buty. p.s. nominowałam Cię u siebie na blogu do Liebster Award , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo ładne te buty! W oko też wpadł mi zegarek, jest śliczny! Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowne buty
    a ja zapraszam do mnie na konkurs do wygrania oryginalnie malowana koszulka mojego wykonania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialne te buty, tylko pozazdrościć.:-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniałe butki :D Ja nadal się zastanawiam nad tym jaki model wybrać na wiosnę, pewnie skończy się na jakiś cichobiegach oraz czymś na obcasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Rewelacyjne! Jeja ja też uwielbiam buty <3 A zakupy wiosenne rozpoczęłam już z miesiąc temy co by mnie wiosna nie zaskoczyła :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne butyyyy!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. ojj ładniutkie :) gdzie takie można kupić i czy dostanę takie w kolorze black?? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja tez chcę takie buciki!
    są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie się prezentują i mają znakomity kolorek ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochana a od kiedy cwiczysz? nie poddawaj się! walcz każdego dnia, na efekty przyjdzie czas zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne są:) ale masz śliczne łóżko:)

    OdpowiedzUsuń
  72. megggaaa buty
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  73. Są prześliczne!!
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Widziałam te buty... *.*
    Są takie cudowneee... *.*
    Obserwuję : )
    I czekam na Stylizację z nimi , do Wiosny się doczekam ; )

    OdpowiedzUsuń
  75. Buty mają śliczny kolor! Fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Trochę nie na temat ale...boskie łóżko widzę w tle, takie delikatne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zakochalam sie!! Amazing shoes ♥

    golden-ivy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny blog i fajne stylizacje! :) Zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania okulary! :) http://obecny-official.blogspot.com/2013/02/konkurs-do-wygrania-okulary.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Kochana do lata to my juz bediemy laseczki jak z Victoria Secret's!!! :d zobaczysz :) tylko sie nie poddawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  80. cudowne są! zazdroszczę ♥

    zapraszam na konkurs, do wygrania buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. wow cudowne sa:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne trampki! Ja wzbogaciłam się ostatnio w kilka wiosennych spódniczek :D Pewnie po kolejnych zakupach wrócę bogatsza o jakieś butki! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Boskie butki :) Ja kupiłam dwie ramoneski i kilka koszul :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  84. Niezłe cudeńka :) Jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. całkiem całkiem ;) suwak przydatny na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Też jestem zakochana w tych bucikach !!!! <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. o jaaa ; o chcę takie czarne !!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Boskie buty, pozazdroszcze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  89. ja też się już zaopatruję na wiosnę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  90. butki świetne, jak najbardziej w moim stylu :)
    dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz :)
    dodaję do obserwowanych, Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  91. ahh zazdroszczę takich trampów! :)

    OdpowiedzUsuń
  92. booskie butyy. !!!

    OdpowiedzUsuń
  93. Super masz te buty pozazdrościć dodaje do obserwowanych przyjemnie się Ciebie ogląda

    OdpowiedzUsuń
  94. przepiękne... muszę przyznać, że na twoich zdjęciach wyglądają o niebo lepiej niż na niejednej stronie firmowej sprzedającej te buty;)


    obserwujemy??? zapraszam na mojego bloga "e-fashion" :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Dziekuje ci bardzo za komentarz :) Bardzo fajne buty,a zegarek cudowny :)
    Tak,napewno sie oplaca,mi sie w Anglii bardzo podoba. Tez przesylam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetne!:) Popieram komentarze wyżej, zdjęcia są bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Masz świetne zdjęcia i dobry styl ; ) myślę ,że warto tu zaglądać ; )



    Jeżeli interesują cię kosmetyki to zapraszam do mnie ; d
    Blog dopiero założony ale niebawem nadrobię wszystko .
    http://waafelek.blogspot.com/

    Buziakii ;*

    OdpowiedzUsuń
  98. Śliczne buty, ale jednak trochę nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetne :) Może kiedyś się na takie zdecyduję :) Dziękuję za odwiedziny Kochana :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. też bardzo cenię dodatki w postaci ćwieków;)

    OdpowiedzUsuń
  101. kocham buty <3
    całkowicie cię rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)