czwartek, 28 lutego 2013

`Ćwieki

Mam nadzieję, że to ostatnie zdjęcia na których widać jeszcze śnieg.  Dzisiaj pierwszy raz poczułam, że zbliża się wiosna, a rano słychać było nawet śpiew ptaków. Mam już dość czapek, szalików, zimowych kurtek i trzęsienia się z zimna na przystankach w drodze na uczelnię. Nie mogę doczekać się dni kiedy będzie można wyjść tylko w samym sweterku. Dziś już widziałam parę osób ubranych w bluzy, no ale bez przesady wcale nie było ciepło. Poczekajcie z tym jeszcze trochę! :D 
Wracam do pisania jakże ciekawych projektów - to dopiero początek semestru, a już mam masę roboty. Najchętniej wieczór ten spędziłabym z książką, bo mam jeszcze kilka nieprzeczytanych, ale dzisiaj nie było mi to dane.

83 komentarze :

  1. Buty są świetne. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty:) także czekam z utęsknieniem na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny sweterek i buty!
    i fajne miejsca na zdj;]
    ps.ja juz przebisniegi widzialam;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka i torba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też już się zaczęły projekty i opracowania :/
    Świetny outfit!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty bardzo ładne ;) sweterek też śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam sie w butach sa super ;]

    zapraszam do mnie na konkurs do wygrania cudowna czarna sukienka ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. do niedawna myślałam, że sneakersy mi się nie podobają, teraz jestem na etapie "sama nie wiem" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebiste jeansy :o
    :)
    obserwuje:)
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, codzienny zestaw :) Buty i torebka graja tu mega role ! :)
    Obserwuje i zycze dobrej nocy, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! ja też czekam na to aby móc wyjść w samej bluzie, teraz zdecydowanie to jest jeszcze za wcześnie, mi jest czasem zimno nawet w kurtce :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie wiem co czujesz! ja też chce już wiosne. :( świetna bluzka. :)
    misselegant06.blospot.com
    bloglovin.com/misselegant06
    twitter.com.misselegant06

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie tez juz ludzie tacy rozebrani chodzili ale chyba zbyt entuzjastycznie zaregowali na to slonce na dworze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też chcę cieplejszych dni:)sweterek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super buty i kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie.;)
    butki są kochane.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzeczka i torba :) lubię takie stylizacje. Co do wiosny to ja też wypatruję z utęsknieniem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super , mi również buty się podobaja najbardziej , jakiej są firmy ??

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię bluzy z ćwiekami sama mam podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również mam dość zimy ;

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, po prostu tak NORMALNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluzka , buty i torba :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawie :)
    u mnie już prawie w pełni wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny sweterek! Ja też widziałam dzisiaj kilak osób w bluzach, ale ja wolę poczekać, aż naprawdę zrobi sie ciepło :D Natalia

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie juz powoli czuc/widac wiosne a zwlaszcza patrzac w niebo;D
    fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ćwieki są świetnie dodają charakteru każdemu ubraniu. Mam tylko nadzieję, że nie będzie ich w tym sezonie tak dużo, że pod koniec lata będę miała ich serdecznie dosyć...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ćwieki dodały bluzce uroku :) Świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje bardzo za odwiedziny ! ;)
    Bardzo ładna torebka, mam nadzieję, że jeszcze nas odwiedzisz !
    Pozdrawiam Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. boskie butki i świetna torebka :) taka stylizacja jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tego typu buty to świetny wynalazek...dobrze, że Isabel Marant miała na nie pomysł, bo są bardzo efektowne!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny ten sweterek, a tą dwustronną torbą nadziwić się nie umiem ;)
    mam nadzieje, że te projekty nie skradną nam całego czasu, tez chce czytać! ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty mi się bardzo podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie od dwóch dni wita piękne słońce :) miejmy nadzieję, że jeszcze chwila i ujrzymy wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Cwieki fajne, ale to buty dla mnie tu graja glowna role! Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz świetnie! Ale buty z całej stylizacji najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna torebka!:) ja też już liczę,że od jutra śniegu już wcale nie będzie!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki mały szczegół, a tak zmienia stylizację! ;) Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  39. też mam dosyć noszenia czapek i grubych kurtek

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo tak u mnie w mieście dzisiaj czuć dzięki słonku kochaną wiosnę i nie ma już śniegu :D Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. buty mega *.*


    Dzięki za komentarz ;*
    Może obserwujemy?
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz! :)
    Zazdroszczę bucików! <3


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. torba i kurtka są boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten sweterek jest fantastyczny! Kocham wszystko co ma ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi sie sweterek, trafia w mój prosty gust:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bluza i torebka ^^
    To co tam masz do czytania ... ? :)
    Leniwego wieczoru z książką! ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz świetnie! :) Modeleczka! Świetne spodnie i torba. Widać na większości uczelni od razu mocny początek - u mnie też cisną.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna bluzeczka :) Oczywiście również outfit jest cudowny <3 Masz gust :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna bluzka i torba;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Na szczęście chwilowo nie mam pracy na uczelni, także mogę oddawać się lekturze :)
    Też już marzy mi się zrzucenie kurtki...

    OdpowiedzUsuń
  51. fajna bluza!
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny sweterek :)

    http://my-illegal-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. te buty to moj najwygodniejszy fason na swiecie, są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawie tu! zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  55. ojj buty i sweterek - bardzo na tak!! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne fotki!
    Pozdrawiam :*
    ( Zachęcam do polubienia fanpagu u mnie )

    OdpowiedzUsuń
  57. super outfit :) zakochałam się w sweterku, bluzie.. nie wiem jak to nazwać ale cudowny *.* obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna bluza:) bardzo fajnie na Tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  59. masz piękne włosy :)

    dodałam do obserwowanych jako 600 :)
    mój blog - www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  60. włosy cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Polecam szybko nadrobić szpinakowe zaległości!
    Piękna torba;)
    Również obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Powiem ci kochana że masz świetną tą torebkę!

    www.teen-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)