sobota, 17 listopada 2012

`Collar



Ojj ciężki tydzień przede mną…ale teraz nie o tym będę mówić:)

Dzisiaj chciałam pokazać wam coś, co teraz będzie moim nieodłącznym dodatkiem. A mianowicie naszyjniki przypominające kołnierzyk ze sklepu ILOKO Na pewno znajdę coś do czego idealnie będą pasowały. Długo nie mogłam zdecydować, który kupić, więc wybrałam dwa. Była to jedna z lepszych decyzji. A wam podoba się któryś? :) Teraz z niecierpliwością czekam na jeszcze parę zamówień.

 Zapraszam do polubienia mojego FanPage na FB TU
PS. a już w następnym poście mikołajkowy konkurs. 


Bluzka - Mohito

A tu jeszcze moja ostatnia wygrana, o której już mówiłam. Akurat szukałam bardziej eleganckich spodni i najlepiej z kokardką i akurat takie wygrałam :D ze sklepu




143 komentarze :

  1. Ale piękna kolia ta pierwsza!!! Zakochałam się!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołnierzyk cudowny, naszyjnik także :)

    Pasuje Ci kolor kobaltowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi kołnierzyk- naszyjnik bardziej mi się podoba ale tez bym wzięła dwa :D

    Zapraszam w wolnej chwili na zakupy i nie tylko!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłabym wytypować który kołnierzyk mi się bardziej podoba, bo oby dwa są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda, mówiąc szczerze. :) ten perełkowy jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba są cudowne, aczkolwiek drugo nosiłabym raczej jako zwykły naszyjnik. taka wersja jakoś bardziej do mnie przemawia.
    Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute! I love this. I don't know that i have seen a peter pan collar warn this way, normally they are worn to look like part of the shirt, but I love this!

    Kristine
    www.pugglewearsprada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz:) uwielbiam kobalt:) myślę, że z tym naszyjnikiem za perełkami lepiej wygląda:) fajnie tu u Ciebie:) a w wolnej chwili zapraszam do mnie:) z pewnością znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby dwa są śliczne, świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz i podobają mi się oba naszyjniko-kołnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kołnierzyk!
    zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta złota kolia jest świetna, pięknie będzi epasować do białej kosuzli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne naszyjniki w wszcególności ten pierwszy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm piekny ten kolnierzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi bardziej przypadł perełkowy kołnierzyk :)
    Dzięki za odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się podobają takie kołnierzyki, ale bardziej minimalistyczne - z białego materiału, bez żadnych pierdolników :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej:)
    A sukienka piękny ma kolorek i ten kołnierzyk jest superowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;)
      ale jest napisane, że to jest bluzka, a nie sukienka:P

      Usuń
  19. ooo nice - gratuluje wygranej -ja raz tez wygrałam w mosquito - bardzo miłe uczucie - zasłużone 3cie miejsce :) piękny kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Perłowy kołnierzyk jest przepiękny :)

    Gray Cat

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia ,dziękuje za komentarz obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna bluzka, piękny kołnierzyk i fajne paznokcie -jednym słowem genialny post ;)Obserwuję ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny perłowy kołnierzyk :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy kołnierzyk jest przecudny. jak ci ładnie w tym kolorze niebieskim(?)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten z perełek świetnie pasuje do bluzki

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne naszyjniki. : ) oba są nieziemskie . : >

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie kołnierzyki!!! Sama mam podobny z mohito!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. przesliczne rzeczy- najbardziej urzekł mnie kołnierzyk
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    ola

    OdpowiedzUsuń
  29. Warkoczyk . c:
    Cudowny . :)
    Świetny naszynik . :)

    U mnie juz kolejna notka . :)
    Zapraszam c:
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kołnierzyk i naszyjnik sa przecudowne ! każdy w innym stylu ale oba super !

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne kołnierzyki :) Gratuluję wygranej !

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny ten kołnierzyk....

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna bluzeczka, ma cudny kolorek ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. super;)

    Pozdrawiam:) TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne :>
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam kołnierzyki, ten pierwszy genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  38. mi strasznie podoba się ten perełkowy ;) fajnie by też wyglądał do kiecki bez ramiączek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale Ty jestes sliczna!:) ten 'skrzydelkowy' naszyjnik super!

    OdpowiedzUsuń
  40. mam obsesje na punkcie kolnierzykow :) ten pierwszy jest wyjatkowy i przecudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć :* wyglądasz rewelacyjnie i dużo, dużo uśmiechu na zdjęciach - LUBIĘ TO :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ten drugi naszyjnik jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Choc lubie motywy skrzydlate, to jednak pierwszy kołnierzyk spodobał mi się najbardziej, ale może dlatego, że oba są w połączeniu z tą bluzka, dlatego perłowa biel jest bardziej kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  44. obydwa naszyjniki sa nieziemskie <3

    OdpowiedzUsuń
  45. wow cudowny ten kołnierzyk ! a dziś własnie dodałam post o kołnierzykach hehe wczoraj oglądałam taki co ty masz tyle że czarny, jest cudny! naszyjnik też świetny :))

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Kołnierzyki są mega!
    $licznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. naszyjnik jest świetny, bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  48. zapomniałabym, obserwuję :) !

    OdpowiedzUsuń
  49. Kołnierzyk z perełek jest przecudny i to on najbardziej mi się podoba :) Chyba też sobie taki sprawę... :) No i gratulacje wygranej szczęściaro! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kołnierzyki są świetnym dodatkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oba są cudowne ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś przepiękna!:)
    Oczywiście obserwuję z przyjemnością <3
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny kołnierzyk!! taki z pewnością bym nosiła do eleganckich rzeczy:) i kolor bluzki kocham :)


    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaka ty słodka na tych zdjeciach! w takiej formie lubie cie najbardziej, i masz super spodnie te z kokardka juz je chce zobaczyc na tobie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale przepięknie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. O jej! Zainspirowałaś mnie, szkoda że nie mam takiego kołnierzyka z perełek :( Pięknie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam i zapraszzam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowny kolor bluzki i naszyjnik!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. zdecydowanie bardziej podoba mi się połączenie ze złotym naszyjnikiem, pasuje on do suwaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ten pierwszy kołnierzyk jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  60. ślicznie wyglądasz !
    a , co do naszyjników to obydwa mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  61. such a cool blog :) love it! xx

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowne dodadki, uwielbiam takie pierdołki, nigdy ich nie mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajne dodatki :) Wgl fajne stylizacje ;) Bardzo mi się podobają. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny jest ten 1. kołnierzyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ten pierwszy jest boski! :3

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny Blog . : P http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. wygladasz cudownie w tym perełkowym naszyjniku;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Oczywiście, że pokażę, jak tylko zdecyduję się na na jakiś pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  70. ten perełkowy jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  71. kołnierzyk z perełek jest uroczy :) po za tym masz świetne pazurki :)

    u mnie KONKURS, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. kołnierzyk i naszyjnik cudo:)

    zapraszam do mnie na KONKURS:) do wygrania TOREBKA;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. in love with both necklaces, so pretty!!!

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystko wygląda przeuroczo i bardzo kobieco!
    Strasznie podoba mi się perłowy kołnierzyk - normalnie cudo!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Normalnie kocham te kołnierzyki! Świetnie wyglądasz:D

    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. podoba mi się kolor Twojej bluzki. kołnierzyk i naszyjnik też przypadły mi do gustu. ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję wygranej :)
    Śliczna ta biżuteria, na pewno dobrze ją wykorzystasz :3

    OdpowiedzUsuń
  78. Cześć ! ten pierwszy kolnierzyk jest śliczny!! strasznie mi się podoba!
    dziękuję za skomentowanie mojego bloga i również pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Podoba mi się kolor bluzki :)

    Naszyjników-kołnierzyków nie noszę, jeszcze nie znalazłam tego swojego wymarzonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. świetny ten drugi kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Kołnierzyk z perełek jest piękne :)
    Istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  82. zakochałam się w kołnierzyku z perełek <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Uroczy kołnierzyk ten z perełek ;)
    A na co poszłaś?

    OdpowiedzUsuń
  84. piękne naszyjniki! : a bluzka ma świetny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Nice collar necklace!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna bluzeczka i naszyjnik również ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Pierwszy kołnierzyk skradł moje serce :) Uwielbiam perełki.

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo gustowne i piękne :)
    Dziękuję za odwiedzinki Katherinek :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Koszula piękna, a bardziej podoba mi się pierwszy, ten kołnierzyk, ale drugi też jest świetny. :)
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. świetna biżuteria zapraszam w wolnej chwili do mnie buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  91. piekny naszyjnik :) kolor bluzki kocham!

    OdpowiedzUsuń
  92. piękna biżuteria <3
    i chabrowa bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale śliczne te kołnierzyki *_*
    I twoja koszula z Mohito, strasznie podoba mi się jej kolor :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  94. kołnierzyk z perełek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Perełkowy jest przepiękny, chyba znalazłam sposób na ożywienie stroju na wigilię firmową :)

    OdpowiedzUsuń
  96. świetne połączenie naszyjnik poprostu rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Bluzeczka cudna i ten kolorek super :)

    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)