poniedziałek, 18 lutego 2013

`Pink sweater



Dziś chciałam się was spytać: co sądzicie o różowych ubraniach? Nosicie? Czy za bardzo kolor rzuca się w oczy. Ja lubię delikatny, pudrowy róż, albo neonowy,  a mimo to w takich kolorach nie mam za wiele ubrań. Moja szafa wypełniona jest stonowanymi kolorami, ale pora na małą odmianę. Teraz szukam jeszcze kilku par kolorowych spodni.

Kiedy ostatnio wybrałam się na zakupy, nie mogłam się oprzeć temu sweterkowi z działu dziecięcego H&M. I mimo, że rzadko noszę coś innego niż brąz, czerń i beż –ten sweterek od razu mnie zauroczył. A jego cena? Hmmm.. 10zł z 79,90! :)

 Sweter - H&M

105 komentarzy :

  1. Ale słodziak jestes w tym sweterku *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, ja też nie mam za dużo kolorowych ubrań najczęściej chodzę w stonowanych barwach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Chyba się przejadę do H&M. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ? : O 10 zł?: O Świetny sweterek!;) Czasem róż nosimy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam różowy i mam wiele rzeczy w różnych odcieniach :) Sweterek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny jest ten sweterek:) Ja się różów nie boję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię różowy , ale niestety mało mam ubrań w tym kolorze . A tobie pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię róż:)ładnie Ci w tym kolorze:)świetny zakup i ta cena:)P

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy! Ja osobiście siebie w różu nie widzę, ale jak już mam sie na niego zdecydowwać to wybieram brudny, blady róż:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy sweterek!
    Uwielbiam pudrowy róż <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Preciso el jersey!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jakos szczegolnie nie szaleje za rozowym, ale na Tobie ladnie wyglada :) ten sweterek jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooo ale super sweter! Ślicznie wyglądasz! :*
    A ja tam lubię róż :D W każdej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja na co dzień nie ubieram różowych ubrań, kojarzą mi sie z czymś bardzo małym itd. Wole czerń :) ale co do tego sweterka, to bardzo fajny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Vereeben :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pastelowy, pudrowy róż mi pasuje ;) A sweterek jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek słodziak!!! zapraszam do nas:) M.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale słodziak! zapraszam do nas:) m.

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterek świetny.:) a kolor jest prześliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię różowy, pod warunkiem że jest skromnie dawkowany.
    Ładny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubię różowego, ale ten sweterek naprawdę dobrze wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodziusia :D Uuuuuuwielbiam takie przeceny w sieciówkach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy sweterek, piękny ma kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pudrowy, pastelowy jest ok :) na neonowy też się skuszę ale tak to się już przyjęło, że te kolorki zarezerwowane na wiosne-lato

    nowy post zapraszam
    http://stylowakinga.blogspot.com/2013/02/woalka-cwieki-czarna-czapka-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tam lubię róż, sama mam różowy neonowy sweterek, który uwielbiam! ładny masz sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam pudrowy róż, inne odcienie do mnie nie przemawiają;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię pudrowy róż, ale noszę go ostrożnie. Czasem zaszaleję mocną fuksją :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. 10 zł? WOW!!!!!!!!!!
    Ale przegapiłam śliczny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny ten sweterek :D


    Zapraszam na REKRUTACJĘ: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/02/reaktywacja-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  31. O! Cudowny sweterek. Taki słodziutki.
    Ja tam uwielbiam różowe rzeczy, wyglądają słodko, uroczo i bardzo dziewczęco. Ale wszystko z umiarem, żeby nie wyglądać jak mała świnka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pudriowy lubię i malinowy taki bardziej też :D Ale osobiście tez mam ciemną szafę xD

    POzdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek jest śliczny ;D
    uwielbiam H&M :D
    zapraszam do nas http://dobremoomenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Róż jest okej! :) ładny sweter

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny sweter <3, ja na przykład lubię róż pudrowy jak i neon, ale oczywiście, żeby też nie było go za dużo, na cały strój jedna rzecz może być różowa :)), ewentualnie jakiś dodatek.
    Pozdrawiam.
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię pudrowy róż, ale zajrzałam do szafy i nie mam raczej ubrań w tym kolorze ;p.
    Każdy się w końcu przekonuje do plotkary :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny jest! Do twarzy Ci.
    Ja raczej różu nie noszę, ale zaczyna mi się podobać!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny sweterek ;) POzdRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  39. pudrowy róż jest fajny, neonowy trochę za odważny dla mnie, ale czasami się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sweterek jest cudny, świetnie ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, to się dopiero nazywa łup wyprzedażowy :))

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie Ci w różu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweterek uroczy :) a cena zwala z nóg, spora ta przecena :D

    OdpowiedzUsuń
  44. o jaki cudny!! pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny kolor ! Uwielbiam takie sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sweterek ma piękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny sweterek do twarzy ci w nim;)

    OdpowiedzUsuń
  48. podświadomie omijam różowy kolor, nie lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. o jaki słodki jest ten sweterek ,uroczo w Nim wyglądasz;)!

    OdpowiedzUsuń
  50. JAKI PIĘKNY BLOG! <3
    zazdroszczę obserwatorów haha :) genialny wygląd <3

    OdpowiedzUsuń
  51. kiedyś byłam bardzo na anty, ale teraz całkiem lubię róż :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny sweterek! A Ty w nim PRZEUROCZO wyglądasz ;3

    OdpowiedzUsuń
  53. Słodki ten sweterek. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię róż, nie przeszkadzają mi ubrania w tym kolorze-ba, nawet bardzo je lubię :D Moja ukochana bluzka z zombie-kucykiem Pony jest różowa :D Też czasem kupuję na dziale dziecięcym w H&M :D Uroki bycia niskim patyczakiem :D
    PS: Jesteśmy sąsiadkami! Pozdrawiam z Wojkowic, które są praktycznie obok Bytomia :D

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny sweterek :)

    karmelowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowny sweterek , dodajemy do obserwacji ? :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny sweterek, bardzo Ci pasuje :) Ja w liceum chodziłam cała na czarno :P a gdy kupiłam pierwszą różowa koszulkę, to potem zafarbiłam włosy na czerwono i już niestety różowe ubrania mi nie pasują :) Gryzą się z kolorem włosów :D Ale różowe dodatki jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. taki róż to ja bardzo lubie choc bardzo rzadko noszę - pasuje ci niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Jest bardzo ładny i delikatny :). Jesteś szczęściarą, że możesz sobie pozwolić na ubrania z działu dziecięcego. Przy moim wzroście nie jest to możliwe :P. A co do różowych ubrań. Ja również lubię pudrowy, delikatny róż. Ładnie wygląda. Dla mnie jest miłą odskocznią od czarnego i szarego koloru :).

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja lubię róż :) A sweterek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja osobiście nie lubię różowego, nie noszę ale Tobie pasuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny sweterek :)
    Obserwuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny sweterek :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  64. No to Ci się udało z tym sweterkiem! :)
    Obserwuję i zapraszam do Siebie. K

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczny ma kolor ten sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. chyba powinnam odwiedzic dzial dziecięcy w h&m :D cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  67. ojej cudowny ten sweterek !
    ja uwielbiam neonowe ;-)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczny sweterek , jak i te zdjęcie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczny sweterek.
    Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Niewiele w szafie mam różowych ubrań, ale nie mówię im nie. Ten sweterek mega - i to za taką cenę? :O

    OdpowiedzUsuń
  71. taki sweterek za 10 zł?!?!??!?!??!?!?!?! muszę poszukac!!!:D:D:D jest cudowny a na brzuchol będzie idealny :D:D:D chcęęęęę :):):)<3
    dziekuje za komentarz :):):):):*

    OdpowiedzUsuń
  72. świetny sweter! pozdrawiam i obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jeżeli róż, to właśnie tylko w takim pudrowym odcieniu :) Nie przepadam za różem w ostrym wydaniu, ale tylko i wyłącznie z tego powodu, że mi w nim zwyczajnie brzydko :)
    Upolowałaś bardzo smakowity kąsek ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. o rany, bardzo ladny jest ten swteer, w sumie pierwsyzm pytaniem w poscie wywolalas u mnie lekki usmiech na ustach bo ja tak samo jak Ty, uwielbiam kolor pudrowego rozu ale nie nosze takich ubran... moja szafa tez jest wypelniona raczej stonowanymi kolorami. Glownie blekit, biel i czern. wlasnie do mnie dociera jak bardzo potrzebuje czegos zywego na wiosne :) bo przzeciez to juz niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  75. Kolor przepiękny, właśnie opracowuję grafikę i tego odcienia mi brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Kolor przepiękny, właśnie opracowuję grafikę i tego odcienia mi brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczny tez sweterek! Ja szukam teraz dla siebie jakiegoś sweterka oversize ;) Polecam zapisać się do newslettera h&m - na start dostajesz kupon -25% ;)
    Zapraszam do siebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Sweterek jest śliczny :) Ja bardzo lubię róż. W mojej szafie znajdzie się sporo rzeczy w tym kolorze. :)
    http://my-illegal-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. adorable sweater, so pretty! new follower, great post! hope you have a great day!
    Juliet
    www.apurplesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. heh ja też robię zakupy na h&m kids, no bo po co przepłacać skoro pasuje ?! ;)

    śliczny jest! Osobiście nie jestem zwolenniczką różu, ale na tego typu cudeńka też się daję czasem skusić.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten sweterek można po prostu ZJEŚĆ! taka słodycz. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Great outfit!! I love the pink colour!! :) Thank you for visiting my blog!! I'm your new follower!! I'd love it if you follow back!! Keep in touch!! Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Jeeeny jaki śliczny!!! <3 Też bym bez zastanowienia go brała! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)