niedziela, 10 lutego 2013

`Eskimo

Myślałam, że w ferie nadrobię zaległości, ale cierpię na brak fotografa. A mimo, że śniegu nie ma już tyle - mróz zaczyna mnie dobijać. Wszystko jest ostatnio przeciwko mnie, więc na prawdę mam nadzieję, że w tym roku to nie zima nas zaskoczy, a wiosna. Wielki futrzasty kaptur kurtki kojarzy mi się z eskimosem, stąd taki tytuł ;) Jeszcze niedawno nie przepadałam za kolorem czerwonym, ale u mnie to się zmienia jak w kalejdoskopie.
Na wieczór zaplanowałam sobie nadrobienie serialowych zaległości, więc zostawiam was z dzisiejszymi zdjęciami, a ja idę robić herbatę i zabieram się za oglądanie Beauty & the Beast.

Kurtka - Bershka
Komin - House
Mizensa - www.etorebka.pl
Spodnie / Buty - nn

125 komentarzy :

  1. też mnie już dobija to zimno:)ładnie Ci w czerwonym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bardzo ładnie :) a kurteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;d
    Przypominasz mi jedną aktorkę , tylko nie pamiętam nazwiska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super kurtka! :D
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! :) Nooo ja mam już dość tego zimna :/ brrrrr :( Ja chcę lato!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie mocne akcenty kolorystyczne;))

    OdpowiedzUsuń
  7. buty mają taki niespotykany kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka!
    Czerwień jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czemu ale podobają mi się w tym roku wszystkie czerwone kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kurteczka, ma genialne futerko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny zwyklaczek!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurtka, ogólnie zestaw bardzo mi się podoba, a twój blog mnie zaciekawił ;D będę starała się zaglądać częściej, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś prześliczna i kolor czerwony bardzo Ci pasuje! Niestety mnie też ten mróz już dobija, bo myślałam że trochę tą cebulkę z siebie zrzucę. Co do kurtki jest genialna, jednak ja nie potrafię się przekonać do czerwieni i w mojej szafie nie mam nic w tym kolorze, a szkoda, bo w tym sezonie sieciówki będą obsypane tym kolorem po brzegi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz przepięknie, uwielbiam Twoją grzywkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. hi dear,
    just found your blog.
    it's great, following now via gfc!
    hope you do the same ;)
    great outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super kurteczka :) chyba jestem jedną z niewielu osób, która nie ma komina xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci ładnie na sniegu w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. też do niedawna nie lubiłam czerwonego, a teraz mam ochotę kupić sobie coś w tym kolorze :)
    Tobie bardzo dobrze w czerwieni :)
    i powtarzam,że masz śliczne włosy, takie gęste :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taki odcień dżinsu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia ;]
    Obserwuje.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor czerwony jest moim ulubionym kolorem :) śliczne fotki :)

    karmelowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. za rok bede polować na czerwony zimowy płaszczyk. Tobie jest świetnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Superr! Fajna kurtka.
    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam, Nessa.
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A z jakiej firmy polecasz? Własnie przeglądam i przypadła mi składem z ziaji, używałaś już kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cuuudowny konin <3
    powiem Ci tyle, że ja przez te ferie miałam wiele nadrobić, nie tylko bloga, a nie zrobiłam NIC ( z tego co założyłam ) xD xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey!

    Dzięki za odwiedziny! Wspaniale wyglądasz i masz świetne jeansy! Szukam takiego odcienia od dawna, ale ehhh...ciężko :( może to też dlatego, że nei jestem za wysoka ;p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz:) bardzo ładna kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czyli jest nadzieja bym i ja znalazła takie spodnie ;ppp też obserwuję ;)
    kochana mam pytanko: możesz polecić mi jakąś sobrą maskę na włosy czy ampułki? Masz śliczne włosy,a moje wymagają regeneracji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odpowiedź ;)

      twoje włosy po przejściach?! Nie widać ani trochę!!! Chętnie spróbuję tę maskę. Dostanę ją w aptece czy gdzie? Bo nie słyszałam jeszcze o niej?

      Usuń
    2. Jak wyrośnie mi lwia czupryna oficjalnie napiszę do ciebie podziękowania ;***

      Usuń
  30. czerwona kurteczka jest super :)
    ja juz bym chciala wiosnę a najlepiej lato :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki, jesteś bardzo ładna i ten pieprzyk nadaje Ci uroku !

    OdpowiedzUsuń
  32. ale z Ciebie chudzina...
    masz genialne wlosy! zakochalam sie!! oddaj :(

    OdpowiedzUsuń
  33. spodnie maja bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie dziękuje za odwiedzinki i komentarz. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Obserwuje i zapraszam ponownie w wolnej chwili, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. az milo popatrzec,kiedy w zime ktos nosi zywe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog, bardzo podoba mi się torebka, jest tutaj bardzo miło dlatego zaobserwowałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czerwony rozgrzewa : ) !
    Fajnie tu u Ciebie ; >
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Arrow ; 3


    theflightofbluearrows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo podoba mi się kurtkaa!! jest wspaniała




    dziękuję za komentarz pod postem "Taniec- moje utrapienie"
    komentarze bardzo mi pomogły i zmotywowaly mnie

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna kurtka ;)
    Też kiedyś nie lubiłam czerwonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie ładne zdjęcia w zimowej scenerii i świetna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurtka ma świetny kolor :)
    Ahh, jak ja chciałabym mieć ferie !

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz ;) Kurtka super na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się twoja kurtka. :D Uwielbiam takie puszyste kaptury. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka fantastyczna ta kurtka!!! <3 Kurtka eskimoska :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna kurtka :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  46. planuję kupić takie emu już... bardzo długo;) może uda mi się za rok, bo teraz zima już się kończy:P

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna stylizacja, wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale fajne zdjęcia !
    `obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wyglądasz :)
    obserwuję :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/
    i zapraszam do udziału w rozdaniu na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ładnie :) najlepszy zestaw na zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo piękna kurtka omomomo om :)
    obserwuję i liczę na rewanż.
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeju, śliczne zdjęcia :)
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  53. ślicznaś, bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładne zdjęcia :)
    Dzięki za odwiedziny na blogu, dodaję się do obserwatorów i pozdrawiam!

    AB, alexboooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. I really like that pics and your red puffer jacket. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. kurteczka,komin,torebka i buty *______*
    wszystko w tym zestawie zdecydowanie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie wyglądasz i super kurtka :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji i do polubienia mojego zdjęcia w konkursie na fb : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=410621222362348&set=a.410620109029126.95190.268810096543462&type=1&theater
    Będę bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  58. dziękuje za odwiedziny :))
    emu mają bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie wyglądasz i świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  60. very lovely winter outift :)

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękną masz kurtke ! Świetnie wyglądasz w czerwieni, mam nadzieje że czesciej cie bede widziała w takiego typu połączeniach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. fajna z Ciebie eskimoska! ;-) kurtka jest rewelacyjna!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczną masz tą kurteczkę, do twarzy Ci w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. ale masz ładną torebkę! strasznie mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale elegantka z Ciebie :) Świetne zestawienie, a płaszczyk wręcz przeuroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podoba mi się kolor kurtki;) Czerwień najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Są już efekty mojego małego handmade'u, zapraszam :)
    Bardzo spodobał mi się Twój styl, dlatego z przyjemnością dodaję Cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Cieplutka stylizacja *_* A kurteczka genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny ten komin *.*
    Twój blog tez mi się bardzo podoba :)
    Obserwuje z miłą chęcią :3

    OdpowiedzUsuń
  70. świetnie Ci w czerwonym :) buty z poprzdniego posta genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Kurtka i torebka są śliczne! Chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. fajna stylizacja , elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kurtka ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Super strój :) Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo fajna kurtka :) Lubie taki puszek przy kaptuze

    OdpowiedzUsuń
  76. Do twarzy Ci w czerwonym i ten futrzany kaptur - przydatny :)
    Masz śliczną grzywkę!

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo pasuje do Ciebie ta stylizacja. Ładna fryzurka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo ładnie:) fajna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ładnie Ci w tym kolorze :) Film polecam! Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Podoba mi się ułożenie Twoich włosów...od grzywki idą Ci do tyłu i są fajnie puszyste:) U mnie to oklapnięta nędza:P

    OdpowiedzUsuń
  81. Kurta super. Masz zarabistą grzywkę :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Takie "eskimosy" są najlepsze :)

    P.S. Co do mojego królika...to jedne z nielicznych zdjęć, które udaje mi się mu zrobić...mam ten sam problem, ciągle tyłem. :P

    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. U mnie również to się zmienia jak w kalejdoskopie - mówię oczywiście o kolorach :)
    Czerwień ładnie się prezentuje z jeansami, ładnie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja właśnie też nie przepadam za czerwonym :/ Może kiedyś mi się odmieni :)
    +zakochałam się w Twoim ostatnim butowym zakupie <3

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. ladnie ci w tym kolorze, zdecydowanie pasuje Ci czerwien :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  86. slicznie Ci w tym kolorku - ladnie wyszlas na tych fitkach :)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Genialny zestaw !
    uwielbiam takie <3
    ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  88. You look beautiful! I LOVE your haircut! I'm jelous, my hair are always a mess!!
    Kisses

    www.wallofstyle93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Great look! Love the jacket, looks super warm :)

    www.tlnique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Dzięki za miły komentarz:) Widzę, że masz fajny blog. Zazdroszczę torebki, tak duża przydałaby się przy mojej córeczce:) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Thank you so much dear!
    Aww, amazing outfit! You look so gorgeous <3
    Lots of kisses*

    http://freefallfeather.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  92. thank you for your comment about my video :)
    you have great pictures hun!

    would you like to follow each other on gfc? I'd love to follow back xo

    catherinebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Fajna ta czerwona kurtka.
    zapraszam do mnie na rozdanie
    www.milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Thanks for your comment!
    Do you want to follow each other?

    www.blog-dailylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Piekne zdjęcie i ta wspaniała kurteczka :)
    Zachwycasz :*

    OdpowiedzUsuń
  96. ale super wyglądasz! Piękna;))

    obserwuję;))

    OdpowiedzUsuń
  97. świetnie! śliczna jesteś *.* Dołączam do obserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo fajnie ^^ Uwielbiam eskimoski! <33

    OdpowiedzUsuń
  99. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:) Fajny spacerowy zestawik:)Pozdrawiam - Majka:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Cute outfit dear! :)

    http://nudelovesnerd.blogspot.de/

    https://www.facebook.com/nlovesnfashionblog

    xxx
    D

    OdpowiedzUsuń
  101. love your photos! well done babe! <3

    http://chessxo.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Super wyglądasz w tej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)