niedziela, 24 lutego 2013

`Mint

3 ulubione kolory na chwilę obecną?
-mięta
-beż
-szary
I moim jednym z ostatnich zakupów były właśnie miętowe trampki - dodatkowo skusiła mnie ich cena.  Przyznaję szczerze, że nigdy nie przepadałam za zwykłymi trampkami, ale te po prostu wydają mi się idealne na wiosenne spacery po parku ;)! Z początku chciałam białe, ale znam siebie i swoje możliwości - dlatego wiem jak wyglądałyby po pierwszym powrocie do domu. Teraz myślę jeszcze nad innym kolorem, bo wybór jest spory.
Na maila dostałam już kilkanaście wiadomości o wiek. Nie- nie mam 16, ani 18 lat. Od paru lat nie mam już nawet końcówki -naście. W lipcu kończę 23 ;)


Zegarek - www.edibazzar.pl
Sweter - Mohito
Legginsy - Tally Weijl

124 komentarze :

  1. fantastyczne trampki, urzekający kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Maju 23 kończę a czuję się na 20:D świetne trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki są fenomenalne :) Ja także przepadam za wymienionymi w tekście barwami. Pozdrawiam, Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty cudooooowny kolor mają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super trampki! Aż mi modowe serducho szybciej bije :D
    No to jesteśmy prawie w tym samym wieku, mam rok więcej na koncie ;p

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek:)na wiosenne spacerki jak znalazł:)ja i taki kolorek bym załatwiła szybko na szaro:DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. mięta z beżem to cudowne połączenie :) lubie je na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trampki mają fantastyczny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham miętę ♥
    świetne te trampki, planuję
    podobne sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w ubiegłym roku przed urlopem skusiłam się na trampki- baaardzo czerwone trampki :) były mega wygodne i nieźle się prezentowały. no i te przystępne ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi sie blog!! :) jestes sliczna!
    obserwuje:))
    I dzieki za odwiedziny:)
    http://lestylemadam.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  12. miętaaa świetny kolorek bardzo mi się podoba, muszę sobie coś kupić na wiosnę takiego :) świetne trampki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bosko ! swietna ta mieszanka kolorystyczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. ubóstwiam mięte, także zestaw mnie się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie kolorki , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne trampki! Sama mam miętowe Conversy, lecz w krótkiej wersji.

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. prze boski kolor trampek .. :), chyba też sobie takie sprawię, najwygodniejsze buty na świecie. :))
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. POWAŻNIE NIE MASZ NAŚCIE?! no bez kitu, dałabym sobie rękę uciąć, że jesteś w moim wieku ;d
    trampeczki piękne ;3 i idealne na (prawie) każdą okazję, nie tylko na spacery ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. miętowe trampki, już od dawna mam zamiar takie zakupić, muszę to koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetne trampki;P

    zapraszam:
    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tramposzki super :) Lubię takie wygodne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale jesteś stara ;P Szok ;P Wyglądasz na sexi 18 ;*
    Trampki są cudowne, sama się chyba skusze na takie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. też zamierzam kupić miętowe trampki :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne trampki, też takie chcę! Bardzo lubię miętowy kolor, szary też, najlepiej jeszcze zestawione razem...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wygladasz na 23 lata :D
    Trampki super, Świetnie sprawdzą się na spacerach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne trampki, wlasnie mialam zamiar sobie kupic ale nie moge zdecydować sie na kolor. ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. Noooo śliczny kolorek :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. My też kochamy miętowy <3

    Obserwujemy ;d
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne trampki!:)
    Pozdrawiam:)

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. No, no fajne trampeczki. :D Uwielbiam miętowy kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ..widzę, że trampki pasują idealnie do sweterka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kolor <3
    Pewnie, że dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne buty! Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu, dzieki Tobie kupilam wczoraj te tramposzki :D :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne! Mam nadzieję, że wiosna niedługo się pojawi :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne trampki !! :D

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam takie kolory <3 obserwuję oczywiście, blog megaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne trampki :) Ja już się nie mogę doczekać wyjęcia moich conversów :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo lubię trampki. Sama myślałam o białych ale po par wyjściach stały by się brązowo szare więc teraz najbardziej interesują mnie szare bo czarne już mam. Twoje miętowe wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  40. cudne są :) ja jednak poluję na białe ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. oooj tak ja ostatnio też <3 MIętaaa ;D Ale ja jeszcze szaleje za granatem i błękitem :D

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli mój projekt się podobał, zapraszam do konkursu!
    magdalena-megi-fashion.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna mięta :) wspominałaś o atrakcyjnej cenie - zastanawiam się ile kosztowały :) nigdy nie znałam tej strony, ale jeśli takie cuda tam znajdujesz, to sama się skuszę!
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam takie same, tylko krótkie Conversiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. oo tak -mięta jestem za :)buty w świetnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam trampki, a te są urocze! I ten odcień, wiosenny, żywy, radosny;)

    OdpowiedzUsuń
  47. genialne zestawienie kolorów! idealnie do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolorek bardzo wiosenny :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  49. No to gustujesz w tych samych kolorach co ja :-) A trampki piekne!

    OdpowiedzUsuń
  50. Szkoda, że nie widać całości, bo zapowiada się znakomicie :) Sama trampek nigdy nie miałam i raczej na to się nie zapowiada, ale u kogoś - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. O ja Cię Świetne są te trampki! A właśnie myślałam o ich zakupie ;)

    Chyba się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham trampki, skusiłabym się na czarne ale już nie ma rozmiaru ;(
    Twoje też są świetne :> Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądasz bardzo młodziutko :) Trampki super! Ja 23 kończę w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Też mam fazę na miętę :D Dziś kupiłam miętowy żakiet i sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne trampki! zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, w którym do wygrania dowolne buty ze sklepu! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne trampki:) uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne buciki! Też myślałam o trampeczkach na wiosnę, koniecznie w pastelowym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Och genialne trampyy <3
    Haha ja też mam ulubione kolory "na chwilę obecną" , gdyż upodobania szybko się zmieniają ;3

    _____
    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. każdego kosmetyku trzeba używac minimum 3 miesiące, żeby zaczynało byc widac efekty :) dlatego po 1 buteleczce na pewno nie ma efektu ujędrnienia :)
    a kiedy nowy pościk u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  60. miętowe trampki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  61. PIĘKNE , OBSERWUJE . :)
    zapraszam do mnie : http://gumisiowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Trampki miętowe - MEGA :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu z Okazji Dnia Kobiet :)
    Pozdrawiam!

    http://lifenatalki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. OMG jak ja marzę o miętowych trampkach!! Uwielbiam trampki, sama mam granatowe ale zamierzam na lato sprawić sobie w kolorze mięty :) Bardzo podoba mi się Twój blog i zapraszam do mnie, może mój też Ci się spodoba? :) Pozdrowionka i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne buty :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  65. dzięki. :) obserwuje. :)
    http://weheartit.com/trishhhh

    OdpowiedzUsuń
  66. tez uwielbiam mięte,beż i szary;),zmien to zdjecie głowne bo az mi zimno;),mam dosc tej zimy:D

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję za odwiedziny na moim małym blogu ;-)

    Trampki miętowe - GENIALNE !!! <3

    Dołączam do grona obserwatorów ...

    ;-*


    xxx

    OdpowiedzUsuń
  68. fajne masz legginsy :) trampki też fajne, mają ładny kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
  69. ale masz śliczne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  70. spróbuj może akurat czerwony kolor ust przypadnie Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne te trampki ;)
    nigdy nie dałabym Ci więcej, niż 18-19 lat ;]
    dodaje do obserwowanych :]

    OdpowiedzUsuń
  72. Rzeczywiście nie wyglądasz na swój wiek! Mam nadzieję, że uznasz to za komplement! :))
    Dziękuje za odwiedziny, od dzisiaj jestem stałym bywalcem u Ciebie i czekam na kolejny post!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Mmm, miętowe trampki na wiosnę idealne :)
    Super, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuję :).

    A ja uwielbiam klasyczne trampki, tzn. czarne. I oczywiście za kostkę. Miętowy odcień jest genialny i sprawdza się idealnie na wiosnę, jest taki świeży!

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  75. Trampki są ekstra :) kolor jest czadowy :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Genialne trampki ! Love it <3

    http://my-illegal-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Mięta *-*
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  78. Miętowy to także mój zdecydowanie ulubiony kolor <3
    Rewelacyjne trampki. Będą ślicznie wyglądac w wiosennych zestawach :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne <3
    Też jestem z lipca, 3 dokładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo delikatne połączenie kolorów ;) Miłego wieczoru i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. wyglądają jak Converse :) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  82. love the color of your shoes :)

    Bisous! Marie♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Trampki są niesamowite, kolor bardzo słodki i pasuje na pewno do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo lubię miętowy kolor, a w szczególności w połączeniu z letnią opalenizną. Bluzy, spodnie, buty - wszystko w tym kolorze jest cudne:)

    zapraszam również do mnie:
    http://myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam trampki, a ten kolor zdecydowanie wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. mega trampki ! mimo że za kostkę (nie lubię) itak bym ubrała :DD :)
    Podoba mi się tutaj, dzięki za odwiedzenie, dodaję do obserwowanych : 3
    ANUUSIAK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  87. Kocham trampki! Jak dla mnie najlepszy atrybut Street Fashion. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Też bardzo lubię miętowy.

    OdpowiedzUsuń
  89. trampuszki cudne!!
    moje właśnie do mnie dotrą w tym tygodniu :) a miętowy kolor ostatnio mnie uwiódł... :)

    OdpowiedzUsuń
  90. swietne trampki! uwielbiam takie kolory, chociaz sama nosze je tylko wiosna - lato. trzeba bedzie to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)