czwartek, 27 września 2012

`Your giving me the will to try.

To, co najlepsze szybko się kończy i niestety moje wakacje też. Być może niektórzy już od miesiąca chodzą do szkoły, ale ja im wcale nie zazdroszczę :p A im  bliżej zimy, tym rano będzie ciemniej i zimniej. Ja jednak cieszę się tym co jest teraz:))

Skoro to ostatnie dni kiedy mogę się wyspać, to trzeba to wykorzystać. Dziś dowiedziałam się, że od wtorku pobudkę codziennie mam ok 4.30 i jeszcze to chyba do mnie tak na prawdę nie dotarło.

Jesienne i zimowe wieczory są idealne do leżenia w łóżku z dobrą książką i herbatą. I mimo, że jeszcze jest ciepło to dzisiejszy deszczowy wieczór spędziłam z książką. Jeśli coś mnie wciągnie to czasami siedzę całą noc, nie mogąc doczekać się zakończenia. Staram się być na bieżąco z nowościami i wciąż uzupełniam moje zbiory. Z tego co widziałam, z przeprowadzanych statystyk wynika, że w ogóle nie czytamy, ani nie kupujemy książek, ale w sumie nie dziwi mnie to patrząc na ich ceny. Mnie to jednak nie odstrasza aż tak bardzo, żeby ich nie kupować. Mam nadzieję, że kiedyś będę mieć swoją własną biblioteczkę w domu :) A co dziś czytałam zanim zaczęłam pisać?...



`Ukryte - Kimberly Derting- czytałam ją już kiedyś, ale to jest książka do której lubię wracać. Najbardziej chyba lubię te z półki: paranormal romance, więc tego w mojej kolekcji jest najwięcej. Kiedyś może pokażę coś jeszcze, ale teraz mogę polecić tę książkę- komuś kto lubi ten typ :)
W sumie miałam dzisiaj pisać o czymś innym, ale to zostawię już na kiedyś...

No i zostały jeszcze zdjęcia z wczorajszego wyjścia i moje najnowsze koturny, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia <3











Buty - www.deezee.pl
Bransoletka/zegarek -www.edibazzar.pl
Bluzka - nn
Legginsy- Terranova
Parka -  Diverse 

98 komentarzy :

  1. WOW jakie wysokie te koturny, ale śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przeczytam :)
    boskie buty♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wspolczuje planu... ja mam 3 dni w tygodniu wolne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluza....fajny zestaw :)))pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty i bransoletka ♥
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny zegarek, ale wolałabym biały ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. uper stylizacja:)
    swietne buty, moja kolezanka ma takie same i naparwde swietnie sie prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje wakacje tez sie koncza.. Super buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta bluzeczka :) Kolorystyka zestawu super - beże, brązy, złoto tak jak lubię ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super bluzka i ogólnie te buty, omg *__* świetne^^ zapraszam do mnie
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw :D
    dziękuję za miły komentarz , zapraszam częściej : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety co dobre szybko się kończy ;( Jak dla mnie buty są mega wysokie. Są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  13. buty masz super :)
    ja kiedys czytałam dużo książek ale jak zaczęły sie studia to brak czau, a potem wakacje i w sumie też jakos tak :( ale muszę wyrobic sobie znowu ten nawyk, ja herbata i książka bo bardzo lubie czytac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bransoletka!
    WPADAJ NA KONKURS PO BUTY :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są po prostu świetne! <3 :*

    Obserwuję :*:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog <3
    obserwuje
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie podoba mi się bransoletka :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. 4.40 ? Współczuję. Ja jak wstaję o tej godzinie, to nie jestem w stanie normalnie funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko aż tak wcześnie wstawać?:OO :(
    Przepiękne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  21. uper buty i bransoletka *_*
    u mnie na blogu trwaja 2 konkursy mam nadzieje ze zglosisz sie do ktoregos z nich ;)
    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Parka i buty są świetne! Całość bardzo mi się podoba;)

    Mi wszyscy współczują, gdy mówię, że wstaję o 5:30, ale 4:30, i to codziennie, to już naprawdę przesada..współczuję:O

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są świetne, ciekawe ile wzrostu miałabym w takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rany, teraz moje wstawanie o 6.00 juz mnie tak nie przeraza gdy przecyztalam ze Ty musisz wstawac po 4...
    Buty piękne! :)

    Bardzo fajny blog, obserwuję! :)
    Zapraszam równiez do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. O jej też się w tych butach zakochałam, cudeńka! ;)
    do tego śliczna bransoletka i życzę powodzenia we wstawaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hah, fajne butki na taki teren ;D genialną masz bransoletkę, gdzie ją kupilaś? :)
    pozdrawiam, wpadnij do mnie ;)
    justallme-amy.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyglądasz. Bluzkę to masz boską :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna ta parka. Wcześnie wstawanie niestety nie jest przyjemne... zwłaszcza, jak jest już rano ciemno. Eh..
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystko świetne <333
    bransoletka !!
    Proszę zajrzyj do mnie zaobserwuj , skomentuj oddzwiecze się ♥ Na moim blogu przepis na smoothie to dla mnie ważne ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie się prezentujesz :) Aaaa buty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja!buty boskie

    OdpowiedzUsuń
  32. Parka świetna:;-) Dzięki za komentarz. Obserwuje i zachęcam do tego samego:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna parka, ale Ci jej zazdroszczę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz :))
    xoxo
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 4:30 - no to współczuję... a ja się załamywałam tym, że raz w tygodniu muszę wstać o 5:30. Gdyby książki były tańsze, to byłoby więcej kupujących... w tym ja ;) a tak to muszę zadawalać się biblioteką.

    OdpowiedzUsuń
  36. te legginsy i bluzka to naprawdę fajny zestaw ;)
    buty świetne, ale baaaardzo wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super buciki :) No i super w nich wyglądasz :D:) Ja nie odważyłabym się takich założyć ^^ :)
    Dzięki za odwiedziny, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne, strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ajj, masz świeną...pupę! Idealne jabłuszko:)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna stylizacja, super zdjęcia i jak zwykle ciekawe dodatki :) pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja,podobaja mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale suuuuuper wysokie koturny :D wow :D:D

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, jakie koturniska! piękne
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam identyczną bransoletkę i ją uwielbiam.Zakochałam się w Twoich koturnach.Są cudne! :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. buty - rewelacja! Wszystko świetnie dobrałaś :)Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  46. przejrzałam cały blog. wszystkie buty są mega czaderskie.podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  47. kolce na ręce, po prostu świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepięknie wyglądasz <3 cudowne butki, uwielbiam stylizacje w beżach!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wygodne te buty? jakoś mi moda na nie wcale się nie podoba,ale może to i dobrze.
    śliczna bluzka,bardzo uwielbiam motyw łatek :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Po prostu boskie buty ! <3

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi dear,

    Greaaaat post and super blog ♥

    Follow you and hope u can follow me back :)

    Lots of ♥♥♥

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  52. bosko wyglądasz! buty mnie powaliły :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz:) dodaje do obs;)

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowne koturny!! ;) świetnie się prezentują;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. zarąbiaste buty ! i zegarek ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bransoletkę i buciki masz super! 100% w moim stylu ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. buty sa megasne wogole wygladasz zjawiskowo i pieknie
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna stylizacja, koturny są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna całość, buty i bluzeczka strasznie mi się podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  60. wow ! pięknie wyglądasz ! <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  61. świetnie wyglądasz! <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Kupiłam ostatnio podobne buty ale chyba żałuje jakoś nie mogę przekonac się do ich wysokości..

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne te buty!
    ładnie wyglądasz ;*

    Zapraszam u mnie KONKURS (:
    Zapraszam u mnie KONKURS (:

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne buty i super się w nich prezentujesz :)

    pozdrawiam i zapraszam Cię również na mojego bloga:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapraszam kochana do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  66. no proszę, moja bransoletka! :P świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  67. buty masz rewelacyjne!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny zestaw, buty robią piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. wyglądasz wspaniala, stylowo i z pomysłem:):*
    obsewruje!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  70. boże jakie wysokie koturny*-* zabiłabym się!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zakochałam się w Twoich butach i bransoletce <33

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo mi się Twój zegarek podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  73. jakie śliczne buciki i cały outfit <3
    zapraszam Cię do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo fajnie wyglądasz. ;) podoba mi się wszystko,a butki i kurtka to już w ogóle. super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ładnie wyglądasz :) Super buty ;d

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale te buty pięknie prezentują się na nogach !! :) Czemu ja muszę być taka wysoka i w takich butach mam prawie 185 cm :(

    Zapraszam przy okazji na konkurs, do wygrania dowolna para butów ze sklepu Renee :)

    http://syllunia.blogspot.com/2012/10/konkurs-konkurs-wygraj-wymarzone-buty.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowne buty i bransoletkaaaa..! :)
    _____________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Buty - wow, ale wysokie! :) i świetna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna bransoletka i zegarek (mam taki sam ;P ) ! :))
    pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  80. pięknie wyglądasz, a buty <3 musze takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  81. o kurcze ale wysokie te buty ja to bym się po pierwszych krokach wywaliła :P

    OdpowiedzUsuń
  82. Dobrze, że się nie zabiłaś na tych nierównościach w tych butach! Szacun, ja po polskich chodnikach ledwo daję radę!;D

    OdpowiedzUsuń
  83. Rewelacyjny look!!!! Genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne zdjęcia :) Nosisz fajne zegarki ten czarny jest bardzo ładny :)


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)