środa, 5 września 2012

Autumn..

No i mamy wrzesień. Na razie na pogodę nie mamy co narzekać, ale pewnie zmieni się z dnia na dzień. Jesień nieubłaganie się zbliża. W sumie to nawet z jednej strony się cieszę :D a to dlaczego? - powodem są ubrania- a w szczególności buty! Zaopatrzyłam się w kilka nowych par, ale niestety nie miałam okazji w nich jeszcze wychodzić. W notce przedstawiam pierwsze z nich :)

Ughhh zdarza wam się, że jak macie kasę to w sklepach nie ma nic ciekawego, a pieniądze wydacie na byle co? A w końcu gdy wam ich zabraknie okazuje się, że każda wystawa was przyciąga i nagle znajdujecie tyle cudownych rzeczy, które chcielibyście mieć? Ja nagminnie tak mam, z czego wcale zadowolona nie jestem :P

A gdzie robione są zdjęcia?
Zaletą miejsca gdzie mieszkam jest bliskość lasu, do którego mam może 200 metrów. Można przynajmniej spokojnie pojeździć na rowerze czy chociażby pospacerować. Jak byłam młodsza lubiłam zbierać grzyby, teraz odstraszają mnie ślimaki.
No tak znowu mam na sobie legginsy :P przykro mi, ale w mojej szafie mam chyba z 20 par w różnych kolorach. Po prostu je uwielbiam! :) Tu akurat wybrałam niebieskie, żeby dodać trochę koloru. Oczywiście jest wiele sukienek i spódniczek, które mi się podobają i nie brakuje ich w mojej szafie, ale raczej mi nie pasują, więc rzadko zakładam. Może kiedyś... :)







Bluzka - H&M
Legginsy- H&M
Butywww.deezee.pl
Torebka - Mohito
Bransoletka - Glitter
Chusta - Deichmann
Pierścionek - Apart, SIX
Zegarek - ASOS

96 komentarzy :

  1. ciekawa stylizacja ! :)
    a buty są po prosty boskie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! śliczna biżuteria no i buty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bardzo lubię wzory w panterkę:)
    idealnie tu pasuje chusta
    No i te buuutyyyy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz .Torebka jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zaczęłam mega oszczędzanie, żeby móc kupować to, co naprawdę chcę (czego potrzebuję..) :) super ta chustka i zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, buty piękne. :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja ;) straaaaasznie mi się spodobał twój zegarek *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zegarek ;) Zazdroszczę bliskości do lasu, ja zawsze mam problem z tym, gdzie wybrać się na zrobienie zdjęć ;)
    Dodaję do obserwowanych, będę tu zaglądać częściej ;)

    http://www.nitkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz śliczne zdjęcie na blogu u góry główne extra! i świetna stylizacja obserwuję ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Genialna biżuteria.

    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję :)


    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też teraz kupuję praktycznie tylko legginsy. Zakochałam się w nich i w tych Twoich bucikach!

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze masz leginsy i torebke:)

    OdpowiedzUsuń
  13. znakomita stylizacja! nie jestem zwolenniczka takich butow, ale na Tobie wygladaja super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. S U P E R buty :)
    PS. Z zakupami mam tak samo :P
    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje bardzo ! ;) Butki i zegarek the best ! ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie kolorystycznie. Torba jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lity uwielbiam, a zegarek masz przepiekny :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty najlepsze ;) Obserwuję
    onlyonestep-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zegarek i biżuteria:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, buty rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wyglądasz, też chciałabym mieć tak blisko do lasu ;)
    i te buty... Sama myślę o ich zakupie ;d!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny pierścionek;)Fajna stylizacja;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko swietne buty <3

    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:D

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie! obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm ... klasycznie ! uwielbiam ...

    zegarek asos, poznałam, szukam wlasnie jakiegos za przystepną cene ;)

    pozdrawiam :)) zaczne obserwować liczę na to samo.. dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastycznie! pierścionek lovelove
    obserwuję bez dwóch zdań
    i czekam na więcej!

    --------------------------------------------------
    http://lifestyle-moullis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. buty! jak najbardziej na tak. miazga!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję za miły komentarzyk ;)
    Uwielbiam buciki i zegarek ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny zestaw, świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja również uwielbiam zakupy:) szkoda, że ostatnio mam tak mało wolnego czasu... z chęcią będę obserwować Twojego bloga:) będzie mi miło jeśli Ty mojego również:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. outfit swietny:)! cebulka tez jest super :)! obserwuje i zapraszam czesciej :)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zjawiskowo wyglądasz!:) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wygladasz i masz lity <3
    obserwuje twojego bloga bo nie moge sie doczekac nastepnych stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję Ci bardzo za komentarz! Spódnicę kupiłam na lubelskim bazarku ;-) Powodzenia w szukaniu. Pozdrawiam :-) P.S.Wygodne te buty? Jaką masz wys.obcasa i platformy? Pytam, bo od dłuższego czasu waham się nad zakupem (upatrzony mam model z obcasem 14 cm i platformą 4cm), ale cały czas mam obawy, że nie ujdę w nich więcej niż pół godziny. Da się pochodzić chociaż pół dnia, czy bardzo nogi bolą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem obcas ma 13cm (w tym 4cm platformy). Sam obcas wychodzi więc tylko 9, i są dość wygodne:)) no, ale w butach 1 cm więcej czasami robi dużą różnicę:)))

      Usuń
    2. No właśnie... ten 1 cm :-) W każdym razie dzięki za podpowiedź :-) pozdrawiam

      http://ideaforfashion.blogspot.com/

      Usuń
  35. magiczne zdjęcia, mają coś w sobie :)
    zachęcam do obserwowania, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  36. marzą ,mi się takie buty ;)
    obserwuję, i zapraszam do mnie ;)
    kaarooolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziekuje za komenatarz na moim blogu:)
    Podobaja mi sie Twoje buty:)
    Pozdrawiam!

    http://herpassionisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. no niestety jesiennie nam się już robi, ale przy takich stylizacjach jak Twoja jesień nam nie straszna:) wszystko fajnie dobrane, włącznie z biżuterią:)

    OdpowiedzUsuń
  39. piekne buty i zegarek!
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe zdjęcia i świetna torebka:)

    ps.dziękuję za odwiedziny i komentarz:) Obserwujemy..?

    pozdrawiam serdecznie
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Boskie buty! Ze sklepami mam dokładnie tak samo i właśnie to przeżywam :-(. Nie wiem na co ja tę kasę wydałam 0.0

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny sweterek i buty!
    Ja liczę na to,że jesień przyjdzie dopiero w październiku, a cały wrzesień będzie słoneczny;)

    OdpowiedzUsuń
  43. genialnie wyglądasz w takich zestawach! bardzo mi się podoba, obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapach ładny, tylko szkoda, że bardzo nietrwały ;)

    Jeśli mogę zapytać, gdzie kupiłaś zegarek i za ile? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.asos.com :)
      niestety nie ma już takiego ASOS Boyfriend, ale na stronce są podobne.
      kupiony za ok. 45-50€ :))

      Usuń
  45. Bardzo fajnie , luz i wygoda - to co lubię .Super. Popraw sobie nazwę Assos pisze się przez 2 "s" : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie:) ASOS pisze się przez jedno S :)
      link do stronki:
      http://www.asos.com/

      Usuń
  46. Dziekuje za odwiedziny! Obserwuje oczywiscie!
    Super look!

    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny ten pierścionek z kotwicą i piękne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie wyglądasz! ; )

    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. rewelacyjnie wyglądasz! świetne buty, i znakomicie dobrane dodatki:) oczywiście, że wspieram i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  50. buty są boskie !:) wygodne, stabilne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. buty i torebka mistrz .! ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lity i torebka świetne! :)

    Dziękuję za miły komentarz. Mam niespotykaną urodę, ponieważ mój tata jest Wietnamczykiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. mój to będzie 3 rok na awfie, więc też już trochę przeszłam ;p masz śliczny zegarek! śni mi się taki po nocach <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super outfit ;) Buty najlepsze ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale pięęknie. muszę zainwestować w końcu w lity ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. buty i torebka idealne !też chcę takie !

    OdpowiedzUsuń
  57. też uwielbiam jesienne buty :)
    śliczna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny kolor leginsów i piękny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Geniaalna stylizacja.!
    Świetna torba. <3
    Podoba mi się blog, obserwuję.
    Ah i dziękuję za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. buty i torebka są świetne:)
    pozdrawiam, Cleo

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny leginsy! ..widzę że masz talent do znajdowania najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ładny masz ten sweterek :)

    Legginsy nadaja temu wszystkiemu pikanterii :) Śliczne tipsiorki :)

    Ale ZEGAREK jest nieziemski :)

    OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)