wtorek, 21 sierpnia 2012

Once upon a time..

Tak to zwykle bajki się zaczynają, a to nie bajka :P
Po co mi blog?
`bo uwielbiam eksperymenty. I to jest taki mój mniejszy lub większy eksperyment czy uda mi się przyciągnąć waszą uwagę. Oczywiście mam nadzieję, że tak :)
`uwielbiam też eksperymentować z modą, ale o tym jeszcze się przekonacie.

A o czym ta notka? O butach. A dokładniej jakie najwygodniejsze na spacer, na zakupy czy po prostu na co dzień. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju szpilki byle jak najwyższe, ale przyznam się, że zawsze po kilku godzinach chodzenia mam dość :) Zauważyłam, że w tym roku, ale już także w poprzednim modne stały się buty posiadające platformę dzięki czemu są jeszcze wyższe. Ale czy wygodne? nie zawsze - a przynajmniej ja tak myślę. Buty z tej notki mimo, że są dość wysokie to jednak na prawdę wygodne i stabilniejsze od cienkiej szpileczki. Więc uważam, że idealnie nadają się na spacery nawet po tych mniej równych terenach. A wy jakie buty najczęściej wybieracie?:)))










Bluzka - Stradivarius
Legginsy - H&M
Pierścionek - Glitter/ Apart
Zegarek - ASOS
Bransoletka - Apart



55 komentarzy :

  1. Świetna stylizacja, ale nie wierzę, że te buty są wygodne :D
    choć chętnie bym je ubrała, żeby z 10minut po domu pochodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! I z pewnością buty są wygodne! Są na koturnie a po za tym nie są strasznie wysokie żeby po chwili ściągać je z nóg.
    Kocham jensowe koszule są boskie! I masz wspaniałe włosy <3

    Będę wpadać tu częściej i Ciebie również zachęcam do obserwowania mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula i butki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny początek bloga. (:
    ładna jesteś. ♥ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo:) buty masz świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny outfit, śliczna torebka :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buty ! :) z jakiego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj akurat buty nie są z żadnej znanej firmy
      są z sieciówki Tip Top, ale nie wiem czy znasz taką? :)))

      Usuń
  8. Na dłuższe spacery najczęściej trampki ale na miasto to coś wyższego zależy od reszty stroju :)

    Pozdrawiam i obserwuję (mogę liczyć na to samo??)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. i love this outfit so much. shoes <3
    thanks for your comment,i'm following you now :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne te buty :) mi pozostaje zazdrościć osobą, które mogą w takich chodzić ;p
    pozdrawiam


    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your comment! Love the shoes! Let's follow each other?

    xoxo

    www.fussylife.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne butki :)
    Najwygodniejsze buty to chyba koturn ! :) Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry zestaw, uwielbiam te buty. (:

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się świetny blog ;) Podoba mi się bardzo Twój nagłówek. I masz piękne butki, zakochałam się <3 Gdzie je kupiłaś? Dużo kosztowałyh?
    Nie pogniewasz się, gdy kupię sobie takie same? :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już pisałam wcześniej, że są kupione w sieciówce Tip Top z nowej kolekcji, nie wiem czy w Polsce jest dużo takich sklepów:))
      a kosztowały 99zł, więc to chyba nie dużo jak na takie buty :D

      Usuń
  16. fajny look;)
    na najczęściej wybieram baletki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka fajna jeansowa koszula... Osobiście też takiej szukam, ale męskiej oczywiście:)
    PS. Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że to co robię przypadnie Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ładne nogi : )W wolnej chwili zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zdecydowanie wole koturny na platformie od szpilek :D
    powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. o jezusie ! zakochałam się w tych butach, od jakiegoś czasu szukam takiego fasonu, NIEZIEMSKIE !! nie chce spamować,ale zapraszam na mojego bloga http://misscandlle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty przepiękne, razem z jeansową koszulą świetnie wyglądają.
    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna masz torebke\!!

    dzieki za mily komentarzyk na www.live-style20.blogspot.com

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=405922739468559&set=a.103948329666003.5997.100001525096014&type=3&theater

    zapraszam do zlajkowania fotek ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula. Od dawna mam na taką ochotę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę w takim razie powodzonka w eksperymencie :) Trzymam kciuki kochana :) Mam podobne buty i to fakt idealne na spacerki ;) Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  25. Co to za złote cudeńko na twojej ręce, cacko!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny zestaw :) butki śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna torebka i koturny :)

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenie z prowadzeniem bloga- też dopiero zaczynam.

    Buty bardzo fajne i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. buty i torebka rewelacja jak dla mnie :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję pięknie!
    super torba!

    pozdrawiam serdecznie,
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie wyglądasz:)baner bardzo tajemniczy:) a co do bucików Twoje są świetne, ja niestety długo uczyłam się na koturnach chodzić i do dziś mam z tym problem:( sub:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz super! Plener genialny! Uwielbiam takie zestawy :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty fajne, ale ja jednak wole niskie. Koszula genialna!! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz. :) Obłęne koturny! :)
    + obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacja ! uwielbiam takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja świetna ! ;)
    Uwielbiam te buty ! Torba boska !
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne buty.

    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  38. genialne buty, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Skąd buty ? Szukam takich samych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne butki ;) Nie za wysokie, nie za niskie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)