czwartek, 1 listopada 2012

`Does shopping make you feel better?



Dzisiaj  nie będzie żadnej specjalnej stylizacji. Zdjęcia były robione w pierwszym dniu śniegu, który trochę popsuł mi plany i dobór stroju polegał na: „biorę to co na górze w szafie –byle nie zmarznąć - i idę pozałatwiać parę spraw” :D 

Ahhh obawiam się, że trzeba przynieść zimowe ciuchy, choć wcale mi się to nie uśmiecha, a kurtka, którą mam na sobie już jest bardzo cieplutka. Do tego moje misiowe rękawiczki z jednym palcem i kolorowe legginsy, które lekko przypominają mi azteckie wzory. Buty? Wybrałam najwygodniejsze (wg mnie), choć ciężko w nich wyjść kiedy na dworze kałuże i błoto. Zastanawiałam się nad  kupnem oryginalnych emu, ale nie jestem przekonana czy są warte swojej ceny. Może ktoś mi coś o nich opowie z własnego doświadczenia? Polecacie, czy odradzacie? Warte są swojej ceny? :)

Kurtka - H&M
Legginsy - H&M
Rękawiczki - H&M

Zgadzam się całkowicie z hasłem  „pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy” :D w moim przypadku dokładnie tak jest. Byłam dzisiaj (a w sumie już wczoraj, bo jest po północy) na małych zakupach i choć mój portfel jest uboższy, to ja całkowicie zadowolona i w świetnym nastroju. Akurat miałam zniżki do Cropp’a i House i mówię „a co mi tam – sprawdzę, może coś znajdę”. Mimo tego, że nie często ostatnio tam zaglądam to jednak dzisiaj wyszłam z kilkoma rzeczami. No  cóż jestem ciekawa trwałości biżuterii, bo nigdy nic takiego tam nie kupiłam, ale się okaże pewnie wkrótce. Mimo wszystko, od razu po wejściu do sklepu te małe świecidełka rzuciły mi się w oczy, a akurat szukałam długiego łańcuszka, a sweterków też nigdy nie za wiele :D






126 komentarzy :

  1. Aaaaaaaaaaaale masz czaderskie legginsy!! :D
    Hm ja o Emu Ci nic nie powiem niestety... Ale drogie są, to fakt..
    A ze stwierdzeniem o zakupach zgadzam się w 1000 % :D Tylko kurcze trzeba czasem przystopować, bo kupiłam sobie wczoraj podkład, przychodzę do domu i pacze w kuferek a tam już ich jest sporo O_o masakra...:P Zawieszam zakupy kosmetyczne! :D
    Dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy :) ja nie kupiłabym emu bo juz nie jedne widziałam tak zniszczone ze odechciało mi sie wydawać tyle kasy n buty tak samo niszczące sie jak te tańsze

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne legginsy i urocze rękawiczki :)
    zakupy widać,że udane, pozazdrościć :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się twoj lekko sportowy look :) ja osobiscie korzystan z tanszych wersji "emu" i jestem równie zadowolona... ile kosztowaly naszyjniki? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kulka kosztowała 19,99 a ten drugi 22,99 czy jakoś tak:) tyle, że miałam jeszcze 30% zniżki na nie (zawsze coś) :D

      Usuń
  5. super wyglądałaś !:)
    fakt że trzeba wyciągać zimowe ubrania :D
    i widać świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi sie kolczyki z Twoich zakupów, a ile śniegu, u mnie na razie ciągle jesień za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super legginsy :) no i super fotki :)

    P.S. Dziękuję za odwiedziny i oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaał, widzę że zakupy udane :)
    + też czytałam już zieloną mile i to nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw!
    Rękawiczki są przecudne ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupki :D mi tam wystarcza podrobki emu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie leginssy i rękawiczki boskie :D
    no i zakupki jak widzę też bardzo udane. :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne rzucajace sie w oczy legginsy !;]

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko ! te leginsy są cudne . Chcę sobie takie zakupić , ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiednich . Kupiłaś bardzo fajne rzeczy , mam podobny sweterek w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zaprosić cie do konkursu .
    Nagroda są wybrane przez ciebie buciki firmy RENEE <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz rewelacyjnie kochana ! na pewno będę wierną czytelniczką :D legginsy są cudne, rękawiczki super ! jestem zachwycona :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. legginsy są super! rękawiczki przesłodkie. co do butów emu, to ja jestem antyfanką. wg mnie to wygląda jak kapcie jakieś albo kalosze, ale jak ktoś lubi to ok, mi to nie przeszkadza, tylko ja sobie takich na pewno nie kupię :) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się , że zakupy poprawiają humor, ale tylko na chwilę ! Zazdraszczam legginsów :) ♥ Tyle śniegu u Ciebie ?? :O obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia zachowane we wspaniałym klimacie ! Wyglądasz prześlicznie :) Legginsy we wzór aztecki - to co lubię ! Ponadto urzekły mnie rękawiczki ! *_* Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się te legginsy:) sporo już masz obserwatorów, widzę, że działasz pełną parą:) była u Ciebie na samym początku Twojego blogowania, Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Legginsy bardzo fajne ;) I nowa zdobycz- zestaw kolczyków ;)

    Zapraszam do siebie na zakupy :)
    Promocje i konkursy czekają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne:)
    + zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie, że zdecydowałaś się na jeden żywy akcent w postaci legginsów i stonowałaś go brązem, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna stylizacja, rekawiczki są bardzo fajne;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakupy widzę udane, śliczny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na zestawy z nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o tak! podoba mi się:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szukam takich legginsów, ale wszędzie widzę jedynie biało-czarne/granatowe, a wolę kolorowe. Rękawiczki - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw i zakupy:) No niestety, już trzeba szykować zimowe rzeczy:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super legginsy i te rękawiczki! :) Zakupy udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam takie buty! a leginsy masz przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Legginsy są cudowne! Do tego świetne rękawiczki!:) Całość bardzo fajnie wygląda, a Ty masz śliczne włosy!:)
    Do Cropp'a i House'a raczej nie wchodzę, ale ostatnio jest tam chyba coraz więcej fajnych rzeczy!

    A jak chodzi o emu, to miałam kiedyś takie 'podróbki', byłam zadowolona, jednak przemakały itp. więc gdy musiałam je już wyrzucić, zdecydowałam się na zakup UGGów. Teraz stwierdzam, że nie wiem czy są to oryginały (kupowałam je przez internet i wtedy jeszcze zbytnio nie znałam się na tym jak odróżnić oryginalne;), jednak mam je już od dobrych hmm..4 czy 5 lat i wciąż mi służą. Nie wyglądają już najlepiej, jednak są na pewno dużo bardziej trwałe od takich 'supermarketowych'. Co do EMU jako firmy, to nie chcę się wypowiadać, bo nie miałam, jednak moim koleżankom zawsze coś się z nimi działo. Przemakały, spłaszczały się itp. I ja też często widzę dziewczyny z 'powykręcanymi' nogami od spłaszczonych podeszw;)
    Generalnie polecam, wiadomo, że trzeba troszkę zainwestować, jednak przy odpowiedniej impregnacji i dbaniu o buty posłużą na pewno parę lat;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zakupy i suuper blog :))
    Zapraszam do siebie : colours--photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. czytasz to pewnie tysiac raz dziennie ale musze to napisac : cudne legginsy! (:
    piekna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i tobie i wszystkim innym osobom za takie miłe słowa dzisiaj:)
      ogromne było moje zaskoczenie wchodząc po całym dniu na komputer, a tu tyle komentarzy.
      to wiele dla mnie znaczy ♥

      Usuń
  35. śliiiczne zdjęcia :D cudownie wyglądałaś :))) getry ♥
    Buuziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Rękawiczki<3
    Kolczyki z croppa<3
    Fajny blog - obserwuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniałe zakupy zrobiłaś :)
    obserwujemy? również pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, świetnie wyglądasz! dobrze, że trafiłam na Twój blog, naprawdę mi się podoba, będę tu zaglądać częściej. koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ha ha, zobacz i moje rękawiczki !! <3 My, koto-rękawiczniczki, musimy się trzymać razem, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale masz suepr legginsy :)

    www.flyingsnap.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak? to super! :)
    Ślicznie wyglądasz.♥ również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć, jesteś kobietą - a my kobiety najbardziej kochamy buty, dlatego też chcę Cie zaprosić do konkursu, który organizuję na blogu - jest możliwość wygrania WYBRANYCH butów od Renee, zasady konkursu są bardzo proste : http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-renee-do-wygrania-wybrane-buty.html . Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo dziękuje ;)

    Masz świetne leginsy!

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. super !;)
    zapraszam do mnie na nowy post ;)
    jak chcesz możesz zaobserwować to i ja to zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale zima :)

    A widzę, że Ty jej nie nie boisz :)

    Super wyglądasz :)

    I masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne rękawiczki i leginsy! Masz absolutną rację, sweterków nigdy za wiele ;)
    Jak będziesz miała chwilę, zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  47. zazdroszczę Ci tych pięknych legginsów <3!ślicznie wyglądasz :)
    i cudowne nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne legginsy no i zakupy:)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Leginsy <3
    Super zakupy ^^ Takich sweterków szukam :P

    OdpowiedzUsuń
  50. czekam na nowy post , tymczasem zapraszam do mnie na nowy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  51. legginsy świetne! i urocze rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ekstra leginsy! :) Rękawiczki również mi się podobają.
    Świetne zakupy ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny blog , obserwujemy? jesli lubisz pamietniki wampirow to zapraszam serdecznie na nowe ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. genialne legginsy i ogólnie świetna stylizacja ;) Obserwuję ;*
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. A mi się podoba ta bluzeczka czy co to jest w te takie drobne gwiazdki. Chyba się wybiorę kupić. :D A co do emu też chciałabym je sobie kupić i również te oryginalne, ale boję się, że będą takie jak każde inne. :D

    { http://oliwia-zofia.blogspot.com - Jeśli masz czas i chęci, zapraszam! }

    OdpowiedzUsuń
  56. Leginsy są wprost obłędne, aczkolwiek wybrałabym w brązach :) Piękne dodatki, ale tutaj mam pytanie, czy nie schodzi Ci z nich sreberko lub złoto? Ja chyba zrezygnuję z biżuterii w sieciówkach :c Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już pisałam, że to moja pierwsza biżuteria z tych sklepów, więc się okaże co i jak:)
      mam jednak nadzieję, że nie zejdzie szybko kolor :p
      najlepiej, żeby wcale nie schodził :))

      Usuń
  57. super zakupy ! i nie polecam zakupu emu sama mialam i zepsuly mi sie szybvciej niz podrobki ! przedwszystkim rozkleily sie -,- a po 2 kolor zaczol sie zmieniac od soli i wgl masakra -.- chyba ze planujesz je nosic na suche dni to jak najbardziej ! zapraszm do mnie ; sara-mylifee.blogspot.com/ <3

    POZDRAWIAM, SARA <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    twitter: showroomdegarde

    OdpowiedzUsuń
  59. slodkie rekawiczki! ;) a legginsy sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja mam Emu, ale nie oryginalne :)
    Śliczna biżuteria! ^^

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapraszam na rozdanie na http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW!

    OdpowiedzUsuń
  62. Rewelacyjne zakupy :) Bez Emu nie wyobrażam sobie zimy, świetnie utrzymują ciepło, więc zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Brąz wraz z ze wzorami getrów wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  64. rekawiczki i legginsy masz rewelacyjne <3
    świetnie wyglądasz :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny masz blog wiesz? Na pewno będę tu częściej zaglądać :D .PS. OBSERWUJEMY ? buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne rzeczy kupiłaś ♥
    podobają mi się legginsy *__*

    OdpowiedzUsuń
  67. Zdjęcia na śniegu wyglądają tak pięknie, legginsy masz super:)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny blog i zajebiste legginsy, sama chciałabym takie mieć ;)))

    obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;d

    http://secretsareeverywherebb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. fajny zestaw i świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  70. O oryginalnych Emu mogę powiedzieć tyle, że są naprawdę wygodne i świetnie trzymają temperaturę, a jeśli chodzi o przemakanie, to... Mnie samej jeszcze nie przemokły, ale może to dlatego, że stosuję specjalny spray (który dołączony był do obuwia). Poza tym oryginały nie wykrzywiają nóg, a to jest dla mnie bardzo ważne, bo w podróbkach jest to zjawisko nader częste. Tak więc osobiście polecam wydać tych kilkaset złotych, bo według mnie są naprawdę warte ceny :)
    + Świetne masz te legginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajny zestaw :) Zakochałam się w Twoich kolczykach! (Są z croppa? :D)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Śnieg rowniez widze, ze do ciebie zawital ;( Leginsy są świetne, mam takie same hihi :)

    Obserwuję <3 Zapraszam do mnie :)
    http://amazingfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja jeszcze śniegu w tym roku nie doświadczyłam:-)

    Świetne getrzyska i rękawiczki misie :D bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny zimowy set, u mnie na szczęście śniegu nie ma a za oknem świeci słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. dziękuję bardzo + śliczna masz te leginsy ! : >

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetnie wyglądałaś ;) Bardzo podoba mi się kurtka ;]
    Zapraszamy :
    www.nbyen.blogspot.com
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne legginsy! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  78. leginsy są świetne :))
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo dziękuje i czekam na nowy pościk ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  80. och jak podobają mi się te leginsy:) chcę takie...muszę lecieć na zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  81. super zakupy! i masz takie piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  82. Podoba mi się moda na wzorzaste legginsy, wyglądasz cool!

    OdpowiedzUsuń
  83. Sama szkam leginsów w norweskie wzory! Będą idelane na zimowe chłodne dni;) Twoje są świetne:)
    Buziaki,
    monile

    OdpowiedzUsuń
  84. legginsy i rękawiczki śliczne ;)
    ja wczoraj byłam na zakupach i wkurzona byłam, bo nic ciekawego nie znalazłam - tylko czerwony sweter. Na pocieszenie chciałam zakupić kolczyki -ale połamane.
    Jak człowiek ma pieniądze i chce coś kopic - nic nie ma, a jak oczywiście jest spłukany to w każdym sklepie jest pokusa!

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetna stylizacja.
    Bardzo mi się podoba :]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  86. fajne lupy ale legginsy w stylizacji wymiataja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. boskie legginsy!!! obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  88. legginsy super + słodkie rękawiczki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  89. super rękawiczki - zakochałam się!

    zaobserwowałam, bo mi się tu podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  90. rękowiczki kocham, takie słodziutkie! ;*
    kzda Twoja stylizacja jest boska, a ja mam mozliwosc podziwiac na zywo! <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  92. nominowałam cię . ZApraszam do mnie .;]

    OdpowiedzUsuń
  93. Good blog.Nice snow... Would you like to follow each other?
    http://satinfan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. legginsy super :> . uwielbiam takie wzory, niby powinny pogrubiać nogi, ale u ciebie nie ma tego problemu :D . jeżeli nie chcesz płacić fortuny za EMU pobuszuj na all, tam często są sprzedawane w okolicach 200 zł :>

    OdpowiedzUsuń
  95. te buty są świetne ale trochę przemakają :/

    OdpowiedzUsuń
  96. nie wiedziałam, że w H&M mieli takie legginsy, bardzo ładne :) a rękawiczki są słodkie ;P

    OdpowiedzUsuń
  97. Do mnie jakoś emu nie przemawiają. Biżuteria świetna. :)
    Pozdrawiaam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Emu wyglądają świetnie, jednak na polskie warunki uwazam że nie warto je kupować, strasznie łatwo przemakaja i się brudzą, szkoda kasy..
    A legginsy są przesliczne! Mogę wiedzieć gdzie i za ile je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Rękawiczki śliczne.!;]

    OdpowiedzUsuń
  100. Rewelacja!!! leginsy są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. świetne legginsy
    i super zakupy. bardzo fajny czarny sweterek
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Podoba mi się ta czarna bluzka- lubię takie z ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)