środa, 7 listopada 2012

`I have nothing to wear


Nie potrafię długo utrzymać porządku. Choćbym nie wiem jak bardzo się starała, to jednak bałagan robi się „sam”. Wystarczy chwila nieuwagi, a mój pokój zamienia się w pobojowisko. Zwykle zdarza się to, gdy najbardziej się śpieszę. I jest tak przy prawie każdym moich wyjściu. Ubrania, kosmetyki, biżuteria wszystko lata po pokoju.

Czasami planuję sobie, co ubiorę następnego dnia np. na uczelnię, a rano okazuje się, że albo czegoś nie potrafię znaleźć, albo coś do czegoś nie pasuje. Tak więc staję pod moją szafą i  pojawia się problem: „nie mam w co się ubrać”. Problem ten pojawia się dość często, czy to w zwykły dzień, czy na jakąś okazję. I tak naprawdę nie znalazłam na niego lekarstwa. Zawsze akurat przydałoby się coś czego jeszcze nie mam. Też tak macie? :P Dzisiaj naszła mnie ochota na większe porządki (ale powoli już mi przechodzi), zawsze wtedy znajduję rzeczy, o których całkiem zapomniałam. Lubię wszystko porozdzielać, poukładać w równiutkie rządki. Wzrokowo się nacieszę, a później okazuje się, że coś co leży na dole akurat by się przydało i po paru dniach wszystko wraca do poprzedniego stanu. Idę więc sprzątać nim znowu znajdę sobie inne zajęcie ;)

A jeśli chodzi o mój strój to ubrałam żakiet z H&M, kupiony jakiś czas temu. Nie miałam jeszcze okazji go ubrać, a poza tym nie jestem przekonana czy taki kolor był dobrym wyborem. Buty mimo wysokości są dość wygodne ;)) z resztą jest to jedna z moich ulubionych par ♥ 
Żakiet - H&M
Bluzka - House
Łańcuszek - Lolita
Spodnie - nn

Jak już wiecie uwielbiam biżuterię. Jakiś czas temu zrobiłam niewielkie zakupy z ILOKO ( banerek po prawej ---> ). Urzekła mnie ta bransoletka z małym serduszkiem. Choć jest niewielka i delikatna, to idealnie prezentuje się na ręce. Jeśli chodzi o kolczastą bransoletkę to teraz padło na kolor srebrny ;)




127 komentarzy :

  1. buty sa swietne, a zakiet byl zdecydowanie dobrym wyborem, ma fantastyczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz :)
    bardzo lubię taką kolczastą biżuterię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialam te buty w tamtym roku a kiedy juz uzbieralam zabraklo mojego nr;p ale sa przecudowne !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny żakiecik :)
    Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowny żakiet - prześliczny i delikatny kolor... a buty - jakie wysokie ! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm,też tak mam;p
    świetne buty:D

    OdpowiedzUsuń
  7. żakiecik jest miodzio :) nie musisz mieć wątpliwości, bo wyglądasz w nim super! sama bym taki przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie buty! Cudny żakiet ;) Nie mogę się napatrzeć. Buziaki :*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo łądnie zrobione włoski :)! Butki według mmie są troszeczke "Za ciężkie"... a ogólnie bardzo fajna stylizacja: świetny zakiet z pięknymi guzikami i ładnie dobrana biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. będziesz bogata, bo na serio cię nie poznałam xD wyglądasz nieziemsko...wszystko idealnie do siebie pasuje.. a buty i bizuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, ja w pokoju zawsze mam porządek - nie wyobrażam sobie wyjścia z domu i zostawienia bałaganu ! biżuteria cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz genialne buciki i żakiet ! super całość Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra, powiem Ci szczerze.. kolor mrynarki nie był dobrym wyborem... był zajebistym !!! :DD jest genialna !! strasznie mi się podoba i nie mogę uwierzyć że złapałaś ją w HM ! Wszystko idealnie dopasowałaś ! Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja. Bardzo podoba mi się Twój blog, muszę tu wpadać częściej:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja! Muszę przyznać, że mam identyczne problemy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie fajny zestaw. taki casual-elegancki. a buty wygodne, bo na platformie. wiadomym faktem jest, że wygodne szpilki to te chociaż na minimalnej platformie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, buty są świetne i masz piękną fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A co do tych porządków mam dokładnie tak samo, posprzątam a nazajutrz lub za dwa dni znów mam nieziemski bałagan, ale zawsze pamiętam gdzie co leży :) Jeżeli chodzi o dylematy kobiety stojącej przed szafą- chyba zdarza się tylko jedna na milion która nie ma takich problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. slicnzy ootd i jakie loki *,* lokowka robilas ?

    ps. normalna amerykanska szkola tutaj takie przedmioty sa :)

    buzaiki, Sara <3

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam taka biżuterie :) buciorki odjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  21. taki kolor marynarki świetnie współgra jak widać z szarym i kolorem dżinsów. więc chyba dobry wybór koloru;)
    Bransoletka z serduszkiem śliczna♥!

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie połaczyłaś ze sobą kolory i śliczne dodadki idealnie pasujace do całosci:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żakiet jest przecudny! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie! Śliczna pastelowa marynarka! Buty i biżuteria pasują idealnie!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Trwa akcja: PRZY ZAKUPIE SUKIENKI SPÓDNICZKA GRATIS!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  26. buty jak zwykle czadowe. bransoleta cudna.
    bardzo ładne zdjęcia, a o to jednak trudno bez słońca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny żakiet, ma cudowny kolor i guziki :) najbardziej podoba mi się 7 zdjęcie! cudowna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasia jakie cudowne włosy! Pięknie Ci w lokach! ;* Buty są wystrzałowe! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do porządków - zapraszam do siebie to zobaczysz prawdziwy bałagan :D

    OdpowiedzUsuń
  30. cała stylizacja jest świetna - genialne buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz uroczo, bardzo podoba mi się Twój styl, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się kolor żakietu i złota bransoletka z serduszkiem -jest śliczna taka delikatna!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog :)
    ciekawy post ♥
    Zapraszam do mnie ♥♥
    całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zgadzam się z tytułem posta, to chyba najczęściej wypowiadane słowa przeze mnie :P
    zachwycam się Twoją marynarką, jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciuchy, buty, biżuteria - wszystko cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. może kiedyś jeszcze ją pokażę w całości ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny set ! Buty są przepiękne i płaszczyk plus świetne złote dodatki <3 Bardzo mi się podoba !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Marynarka cudna i te jej złote guziczki, klasa!
    A jutro zamawiam tą bransoletkę z serduchem, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  39. żakiet jest piękny!całość idealnie dobrana

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana ale masz cudowne buty! ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam u mnie konkurs: http://angelikamartko.blogspot.co.uk/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze ale masz super styl! :)
    Zazdroszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  42. cute outfit! love your spike necklace and bracelets too!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz super! buty mi się średnio podobają ze względu na platformę bardzo dużą, ale ogólnie i tak jest bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dokładnie tak samo mam każdego rana w pokoju :p
    Na żakiet nie moge przestać się patrzeć taki cudowny :*-dawno kupiłaś?
    Przyjemny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawsze mam tak samo! Dlatego zazwyczaj nie chce mi się sprzątać, bo nie widzę w tym sensu :D
    Żakiet mi się niesamowicie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale masz świetne buty <3
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  47. O tak bałagan robi się "sam" :) Marynarka i buciki są niesamowicie piękne :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba każda z nas ma te dni kiedy 'nie mamy się w co ubrać' :D zauroczyła mnie Twoja marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  49. Doskonale Cię rozumiem, u mnie wygląda to tak samo. Nie warto sprzątać, bo za kilka minut i tak jest bałagan. :) Świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. buty sa po prostu przegenialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ależ mi się podoba ta marynarka!!! A buty... marzenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. http://kamila84.blogspot.nl/2012/11/tag-liebster-blog.html jeżeli masz ochotę zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. O wow, wysokie botki:)

    Ale są jak najbardziej na TAK :)
    I to wystające futerko :)

    Śliczne :)
    Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękny żakiecik:)

    OdpowiedzUsuń
  55. marynarka bardzo mi sie podoba, swietny ten kolorek:)a bransoletka z serduszkiem urocza:)
    dziekuje za wizyte, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. żakiet masz cudowny! śliczny ma kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Buciki i biżuteria mnie urzekły:)
    Przepięknie wyglądasz kochana!

    Buziaki, Pati♥
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. przepiękna stylizacja i świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna marynarka, no i masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  60. zauroczyłam się Twoją marynarką i bucikami ^^ aww!

    OdpowiedzUsuń
  61. Jakie mega buciki! Gdzie kupiłaś?
    Zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fine and delicate details of style!

    OdpowiedzUsuń
  63. I adore this look! Love the blazer! Now a follower, would love if you followed back :)

    -Kristine
    www.pugglewearsprada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Buty są ładne, z reszta żakiet też ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczna marynarka i genialne loki;) piękną biżuterię zamówiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja myślę, że to krasnoludki bałaganią, a nie Ty ;)
    najbardziej podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  67. o wow jakie świetne buty, wygodne są ??

    - Poppy Seed Cake

    OdpowiedzUsuń
  68. fantastyczne włosy i płaszczyk :) Buty też, chociaż ja bym się przewróciła po dwóch krokach :P

    OdpowiedzUsuń
  69. piekne loczki i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna marynarka i te buty...<3

    Dołączam do obserwujących i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Podpisuję się pod Twoimi słowami każdą częścią ciała!:D
    Fajny zestaw, śliczna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  72. aaallleee elegancko, też mam bransoletke cuff, a kolce pojedynczy - złote.


    skąd masz tą koszulę ze zdjęcia w nagłowku mów ;))

    OdpowiedzUsuń
  73. dziękuje, również obserwuję ;d marynarka super ;))

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny zestaw, żakiet rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  75. pięknie wyglądasz! naprawdę lubię takie zestawy :)
    w ogóle bardzo mi się podoba Twój blog, chyba będę tu zaglądać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Pięknie wyglądasz.Marynarka i buty grają tutaj kluczową rolę:D Świetne są.

    Dzięki za wizytę:*

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    O mam taką samą złotą bransoletkę z kolcami ;) Fajny żakiecik
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetnie wyglądasz! A żakiet jest wspaniały, i ten kolor - delikatny i pasuje w sumie do wszystkiego. *.* Uwielbiam biżuterię, a bransoletka z serduszkiem również podbiła moje serce!
    hahaha. też tak mam. Uwielbiam porządek, a bałagan jak na złość robi się sam. Tyle, że ja nie mam ubrań w pokoju tylko w garderobie, więc po pokoju walają się torebki, biżuteria i akcesoria do rysowania i malowania, no i książki.
    Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  79. jaaakie boskie buty i płaszczyk ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękne buty, piękny żakiet! No super! :D

    OdpowiedzUsuń
  81. love the look, and the cute pink blazer

    http://mwanwan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. świetny żakiet, masz bardzo ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Buty idealne... I bransoletki! Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  84. nie za wysokie te bciki:) wyglądają ślicznie! da się w nich chodzić?
    Podrawiam,
    monile

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajna marynarka i bluzka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Podziwiam bo ja nie umiałaby chodzić na takich obcasach:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny płaszczyk - bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. zdecydowanie w moim stylu, pięęęęęęęęęęęknie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. W tym stroju wyglądasz naprawdę fajnie ! Bardzo podoba mi się Twoja marynarka jej krój, ale przede wszystkim jej długość marzy mi się dłuższa marynarka, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Mam ten żakiecik tylko pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo ładny, pastelowy żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudny ten żakiet, bardzo gustowny i elegancki:) Całość bardzo przyjemna dla oka;) A tak poza tym to ślicznie wyglądasz w takiej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)