czwartek, 29 listopada 2012

`Lazy day



Po pierwsze przypominam o rozdaniu Mikołajkowym w poprzednim poście TUTAJ

Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę doczekać się świąt! :) Uwielbiam te wszystkie ozdoby i lampki w domach, na ulicach, w sklepach i przede wszystkim świąteczne podekscytowanie i przygotowania. No i śnieg , teraz na ulicach jest tak szaro i ponuro i to odzwierciedla się na twarzach ludzi. Dlatego znów wyczekuję śnieżnej peleryny - tylko, żeby nie było za dużych mrozów, bo to akurat efekt uboczny śnieżnych dni. Właśnie odpoczywam z gorącą czekoladą i nie mogę uwierzyć, że listopad zleciał tak szybko i już za dwa dni grudzień ;) 

Pewnie wolelibyście pastele, burgund i butelkową zieleń, ale jednak wybrałam klasyczną czerń. Zdaję sobie sprawę z tego, co jest modne, ale przecież nie kupię na siłę czegoś, co jakoś do mnie nie pasuje tylko dlatego, że jest na czasie. A mowa tu o burgundzie i butelkowej zieleni . Jeśli znajdę coś odpowiedniego to na pewno kupię, ale po prostu nie natrafiłam w sklepach na nic, co by mnie zachwyciło. A co do kurtki (ahhh to kolejna moja słabość) to ostatni zakup z H&M. Dokładnie takiej szukałam, szkoda tylko, że nie ma chociaż dopinanego kaptura ;)

Poza tym muszę stwierdzić, że ostatnio dopisuje mi spore szczęście, ale o tym co przyszło do mnie wczoraj opowiem wkrótce


Kurtka - H&M
Torebka - www.fleq.pl
Spódniczka - Stradivarius

97 komentarzy :

  1. Fajna kurteczka, a w butach jestem zakochana,ale wyglądam w nich strasznie, niestety jestem za wysoka:(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kurteczka!:) i calosc wyglada super!:) ładnemu we wszystkim ładnie!:). pozdrawiam,
    www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie juz snieg pada, rano czeka mnie odsniezanie auta (nienawidze tego...) :) listopad zlecial a nie pazdziernik chyba mialo byc;> chociaz pazdziernik tez... niedawno byly wakacje, a teraz mamy swieta za pasem...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) to , że akurat te kolory sa modne , wcale nie oznacza, ze każdy je musi mieć, fajnie, że pokazujesz swoja indywidualność i się tego nie wstydzisz, nie boisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. So chic yet cozy! LOVE :)

    Kristine
    www.pugglewearsprada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się buty :)

    też już nie mogę doczekać się świąt i odliczam do nich dni :) zaczęłam już przygodę z kupowaniem prezentów świątecznych i bardzo podoba mi się ten klimat, ta atmosfera ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany zestaw. Osobiście uwielbiam czerń. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. klasycznie, bardzo ładnie :) ja tam od Ciebie nie oczekuje butelkowej zieleni itp. :) Ja tam nie idę za modą. Kupuję to co mi się podoba :) A chociaż oglądamy u Ciebie coś innego niż mają inne dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this outfit. So cool and stylis!!!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały płaszczyki sliczne buty
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Pójdę może nie w temat ale zazdroszczę Ci strasznie koloru włosów i ich samych.

    OdpowiedzUsuń
  12. klasycznie :) piekna kurtka;) mega zazdroszcze Ci butów, ja nie moge sobie na takie pozwolić bo miałabym prawie 2 m:(

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, mam taką samą spódniczkę, która czeka na premierę... pewnie dzisiaj, idealnie sprawdzi się w Andrzejkowym zestawie! :) Czerń jest zawsze na czasie, dlatgeo outfity w tym kolorze są zawsze modne! :)

    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna spódnica! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja troche nie na temat ;p zauważyłam , że Twoje włosy są w dobrej kondycji , dbasz o nie jakoś szczególnie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm może nie widać, ale już mam rozdwojone końcówki, więc przydałaby się wizyta u fryzjera, ale jakoś nie umiem się wybrać;)
      a co do pielęgnacji to niczego specjalnego nie używam - kiedyś - o ile nie zapomnę pokażę;)!

      Usuń
  16. Bardzo fajny zestaw i śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też miałam sobie kupić tą spódniczkę. :)
    Ładnie wyglądasz i świetny buty!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jest zupełnie odwrotnie, nic mi za cholerę nie wychodzi i nie mam szczęścia :P.

    Bardzo ładnie wyglądasz :).
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia Bon na zakupy w merg.pl :)).

    OdpowiedzUsuń
  19. to, ze jakis kolor jest modny nie znaczy ze pasuje do Ciebie, wiec dobra decyzja w zakupie kurtki :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Postawiłaś na czerń ale stylizacja wygląda bardzo ładnie :)
    Genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczna stylizacja obserwuje i zapraszam do SB

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna kurtka :)
    zgadzam się z tym co napisalaś- co z tego, że burgund i butelkowa zielen są modne...to nie oznacza, że koniecznie trzeba mieć coś takiego w swojej szafie i chodzić tylko w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  23. też nie mogę doczekać się świąt:)
    super stylizacja,lity rządzą;p

    OdpowiedzUsuń
  24. spódniczka i buty - ♥

    Weźmiesz udział w konkursie? Do wygrania buty :)
    http://turqusowa.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-merg.html
    Brakuje mi 20 osób - chcę większą nagrodę. Mogę na Ciebie liczyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba! A buty i torebkę to miałabym ochotę sobie od Ciebie pożyczyć na zawsze :D:)
    Pięknie wyglądasz!!:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudnie wyglądasz
    W botkach się zakochałam
    Też takie chcę ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooooo, moje buty widzę. :D Ślicznie wyglądasz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódniczka jest extra! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. buty z deezeeee.... genialne !! wyglądają na wyzwanie ale pewnie są stabilne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciasto z cebulką jakby takie pod pizze jako przekąska do sałatek. :D - to wczoraj. A dziś pizze parmeńską. Za niedługo na blogu dodam przepisy :D.

    OdpowiedzUsuń
  31. Całość wygląda doskonale :* cudowna spódniczka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak dla mnie za dużo czerni - nie lubię jej jakoś :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog :)

    Obserwujemy.... ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Ije jaka cudowna spodniczka! Musze ja zaobaczyc w calej okazalosci! ;) Jest przepiekna <3 A wlosy Ci ekspresowo rosna , zazdroszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  35. nice photos I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna torebka i buty
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Też nie moge doczekać się świąt! :O

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na święta czekam tylko z powodu wolnego. Za śniegiem nie przepadam, ucieszę się, jeśli go nie będzie. Ale, co dziwne, nuciłam wczoraj i słuchałam piosenki związanej ze świętami, więc może jednak podświadomie czuję trochę świątecznego nastroju:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam czerń - jest klasyczna i ponadczasowa :)
    świetna torebka i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne lity i świetna kurtka ♥ bosko wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Święta, świętami, ale Ty masz lity! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie, wszystko pieknie !!... ja szukam kurteczki do pasa jakiejs, a jedna z tych dłuższych mam z zary ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądasz! Te buty idealnie do Ciebie pasują:)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za komentarz! :)) masz naprawdę cudowny styl :) obserwuję! Mam nadzieję że będziemy się odwiedzać :)) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  45. cudne buty, pięknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  46. z miejsca zakochałam się w tej spódniczce! ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładna kurtka, ostatnio miałam manię na wyszukiwanie swojej idealnej, ponieważ zima już niedługo się zbliża. :)
    P.S. masz może ochotę na obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. hm też czekam na moje lity z deezee z okazji andrzejkowej promocji -30%
    obserwujemy się?
    pozdrawiam stylowakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Te buty są MEGA :)!!! Lubię czerń na zimę, taki klastyczny, ładny look. Ale kupiłam sobie też burgundową kurtkę, tak dla urozmaicenia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. w takim razie ja już obserwuje i zapraszam bardzo serdecznie do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystko mi się podoba :)
    buty i torebka <3
    mam podobną kurtkę :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE MIKOŁAJKOWE :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  52. wygodne Lity ? :D

    OdpowiedzUsuń
  53. ale masz genialne buty, swietne, swietne, swietne :))))
    dodaje do obserwowanych :D i nie wiem dlaczego dopiero teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz :)

    Torebka i buty - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. znów wygladasz znakimicie!!! fajną masz kurteczke czy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładny strój. Spódniczka jest świetna. Podoba mi się Twoje podejście do mody, nie ubierzesz czegoś tylko dlatego bo jest modne i tak trzymaj:)!

    OdpowiedzUsuń
  58. ale masz Kochana śliczną spódniczkę i torebkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  59. Buty i torebka są przepiękne! Niedawno zamówiłam mamie bardzo podobną torebkę do Twojej :) Przy okazji serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajna stylówa ;p

    http://immerseyourselfinthemoment.blogspot.com/

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  61. kurtka cudowna!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie już jest biało :)
    Ważne, żeby nosić coś w czym czujemy się dobrze, klasyczna czerń też jest ok ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna torba pozdrawiam

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ekstro torebka i spódniczka :) mam to samo w szafie ;p

    OdpowiedzUsuń
  65. I love your shoes!!!! great blog

    www.DeluxeFashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  66. buty i spódniczka ! podoba mi się ! :D

    OdpowiedzUsuń
  67. ślicznie wyglądasz !! <3
    fajna kurteczka !

    OdpowiedzUsuń
  68. b. fajna spódniczka !
    wyglądasz fantastycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo mi się podoba...wszystko bez wyjątku :) pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  70. spodniczka , torebka buty <3333 love!

    slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Total black - super! Piękne buty i torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. świetny stój - bardzo podoba mi się jego spójność :)
    a na ta spódniczkę sama się czaiłam, być może w końcu ją kupie, bo u Ciebie się fantastycznie prezentuje :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)