czwartek, 6 grudnia 2012

'Santa Claus (+ WYNIKI)



No i dziś Mikołaj. Do mnie przyszedł. To chyba znaczy, że byłam grzeczna - przynajmniej czasami :D
A Was też odwiedził? Spełnił, któreś z Waszych życzeń? 
Tutaj trochę z tego, co mi przyniósł. No cóż - nic na to nie poradzę, że uwielbiam Kinderki (w każdej postaci).  Teraz żyję myślą, że niedługo pora na ubranie choinki i zabieram się już powoli za wielkie porządki świąteczne - to moje dwie ulubione czynności związane z przygotowaniami do świąt. Zdjęcia robiłam rano teraz doszło kilka cieplutkich rzeczy - pewnie wkrótce też zobaczycie.

 
W losowaniu brało udział 93 osoby, ale niestety wygrać mogła tylko jedna.

Dobrze, dobrze  już nie trzymam was w niepewności – pamiętajcie aby wygrać, trzeba było spełnić wszystkie wymogi.

A zwycięzcą jest:

Za chwilę wyślę maila – na odpowiedź z danymi czekam do niedzieli ;) !
W innym wypadku powtórka losowania
Nie martwcie się – wkrótce nowy konkurs

51 komentarzy :

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam trochę słodyczy, ale to mi w zupełności wystarczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe super Mikołaj... :)
    Ja byłam niegrzeczna tak bardzo, że nawet rózgi nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. no coz.. gratulacje :)

    swietne prezenty, u mnie byl sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :)
    mnie Mikołaj odwiedzil ale nie aż tak bogato jak ciebie :) heheh

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie odwiedził i pozytywnie zaskoczył :) i jestem ciekawa co to za kosmetyki dostałaś ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Kindery czego dobrym przykładem jest to, że właśnie pochłaniam takiego "Mikołaja".

    OdpowiedzUsuń
  9. oo:) kalendarz adwentowy!:) nigdy nie wytrzymywał swoich pełnych dni!:D haha pozdrawiam!:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooooooooooojej :D:D dziękuję :D:D:D Ale super :D:D Kurcze ja taka zawiana jestem ostatnio i zajęta że masakra, już idę maila wysyłać :D :* <3 Aaaaaaaa pierwszy raz coś wygrałam tutaj :D ;) hehe no, to chociaż mam jednen prezent na Mikołajki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Był mikołaj ale zanadto się nie wysilił, chociaż biorąc pod uwagę "dobroć" moich bliskich w ostatnim okresie nie ośmielę się obrazić (;

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj sie postarał. Tez chcialabym taki prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę nie tylko ja tak bardzo uwielbiam kinderki ^ masz świetnego bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tyloma Kinderkami "na pewno wszędzie sobie poradzisz"!! :D :D :D

    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe mnie niestety nie dowiedził w tymn roku ;p chyba się nie zmieścił do komina ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. smacznie:)
    obserwuję moja droga i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne prezenty:) kocham Twoją torebkę z posta poniżej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę MIKOŁAJA ! ♥ :) też dostałam kinderka ale tylko 1 , a do tego otręby , owoce , chlebki ryżowe ;p heh , wmawiam przyjaciółce że jestem na diecie , więc postanowiła w końcu o mnie zadbać :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje dla zwycięzcy:))

    o kalendarz adweentowy, niestety ja cały już zjadłam:(

    zapraszam i do siebie na konkurs [mało osob bierze udział, ale ciiiii;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluje dla zwyciezcy :)
    świetny blog i..również tak patrzę i nie mogę się doczekać świąt!
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudowne prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja najbardziej gratuluję kosmetyków yves roscher, są bardzo dobre ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Grrrrrraulaje! ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję. :) a ja Kinderki też uwielbiam, nie przejmuje się, że są one dla dzieci. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie odwiedził i przyniósł masę słodyczy, ale chyba mnie nie zna, bo nie bylo wśród nich zadnego z moich przysmaków:) Ale liczą się chęci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też uwielbiam Kinderki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. mm. też uwielbiam kinderki;p
    gratuluję zwycieżczyni;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kinderki<3 nie tylko ty je lubisz:)) od tej firmy mogłabym jeść wszystko, ahhhh. Ogólnie kojarzy mi się to ze świętami, bo jak byłam młodsza to właśnie coś stąd zawsze znajdowałam z paczuszce świątecznej:))

    OdpowiedzUsuń
  30. aż mam ochote na czekoladę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju... wsadziłabym całą twarz w te Kinderki :P :D cha cha cha

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję zwycięzcy, a Tobie cudnych prezentów ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję! Bardzo podoba mi się Twój blog. Wydajesz mi się być ciekawą osobą. Chciałabym cię poznać. Może obserwujemy?
    justmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też byłam grzeczna :D I tak samo kocham Kinderki w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dużo prezentów dostałaś, naprawdę przydatnych. Również uwielbiam kinderki - są pyszne! Gratulacje dla zwyciężczyni ;D Pozdrawiam i zapraszam do siebie - www.filmowe-abecadlo.blogspot.com + obserwuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję zwyciężczyni i Tobie prezentów :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazroszcze kosmetykow do wlosow z YR<3

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietne prezenty! Musialas byc bardzo grzeczna.:-) Ja nic nie dostalam.:-( Fajny blog. Na pewno bede tu regularnie zagladac.:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję:)

    Też dostałam taki zestaw kinder, ale z osłem, ciekawe dlaczego:))

    Przy okazji zapraszam Cię na duży konkurs świąteczny:) Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)