piątek, 28 grudnia 2012

`Cookies



Nie miałam okazji pokazać wam jeszcze moich corocznych świąteczno-sylwestrowych ciasteczek. Mimo, że ich wykrawanie i pieczenie zajęło jakieś 5 godzin to i tak była to świetna zabawa. Pierwszy raz używałam pisaków Dr Oetkera i szkoda, że są tylko 4 kolory. Jeśli chodzi o srebrne kuleczki to nie spodziewałam się, że w piekarniku się roztopią – no ale trudno – do upieczonych ciasteczek nie udało by mi się ich przykleić;) 

Uwielbiam gotować i piec i jestem tą jedną z nielicznych osób, którym prezent w postaci garnków, misek czy innych przyrządów kuchennych  sprawił by wielką przyjemność :D!

100 komentarzy :

  1. Jakie fajne :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne i smakowite ciasteczka. Przeważnie używam tych samych ozdób do pierniczków:) Miałam dla rodzinki i znajomych upiec ciasteczka, ale z braku czasy skończyło się na pralinkach marcepanowych:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie :) szkoda ze mam zepsuty piekarnik :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszly piekniemusze zaopatrzec sie w takie doktorki heheh;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przepięknie ! :)
    a raczej przepysznie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... tak prosto, a tak pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają super. Rzeczywiście szkoda, że kuleczki się roztopiły :( Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciasteczka wyglądają świetnie, aż mam na nie ochote! : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ślicznie wygladają te ciasteczka i mają bardzo ciekawe kształty. W sumie to mogłoby być wiecej tych kolorów :> No ale jak nie ma to nie ma. Ja w gotowaniu jestem bardzo słaby więc ja się z garnków ani jakiś misek nie cieszę, wolę jak mi ktoś coś w tej misce da haha :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Hobbit: Niezwykła podróż" ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądają te ciasteczka^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciacha wyszły Ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, uwielbiam ciastka z takimi ozdóbkami! Fajny pomysł! Mi nie chciałoby się zabrać, zresztą nie mam talentu...
    Pozdrawiam, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej jakie .. świąteczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To śmieszne że używałam tych samych gadżetów do pierniczków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się patrzy na takie ciasteczka to ma się ochotę samemu takie zrobić :)
    Jak chodzi o pieczenie to najbardziej właśnie lubię ozdabianie. Czasami zwykłe ciastko może wyglądać jak prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmmm.. Smacznego :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda cudownie i pewnie też tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pysznosci :P
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. ojj ja też bym się ucieszyła, jakbym dostała coś z akcesoriów kuchennych :)

    mogłaś po prostu upiec ciasteczka, a później(po ostygnięciu) polukrować je i wtedy perełki miałyby się czego trzymać :) ale i tak wyglądają słodko i pewnie super smakują :)

    ja dzisiaj właśnie lepiłam pierogi ruskie, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm.wyglądają świetnie i pewnie tak smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciasteczka wyglądają przeuroczo. Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cuda ! ;) aż szkoda jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. uroczo wyglądają ♥
    Dużo roboty,ale pewnie jakie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale smakowite ciasteczka...szkoda, że już po świętach i trzeba zrzucić te nadrobione kilogramy ;) Zajrzyj też do nas, będzie nam bardzo miło :) Zaczynamy małżeńskie modowe blogowanie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne :) I na pewno bardzo dobre :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę z tymi kuleczkami nie wyszło ale i tak wygląda to bardzo smakowicie ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm, wyglądają bardzo smakowicie! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. ale one śliczne ;O jadłabym *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uwielbiam dostawać przyrządy kuchenne ;)
    Ciasteczka wyglądają przepysznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Roztopione kuleczki nie wyglądają źle :) ogólnie bardzo smakowite ciasteczka! :D z drugiej strony szkoda je zjeść, takie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie Ci te ciasteczka wyszły i chętnie bym zjadła! ja dzisiaj kupiłam również foremki do ciasteczek takich, z pinginkiem, kotkiem i jeszcze jakimś zwierzakiem, ale na razie muszę przepisu fajnego poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajna zabawa, może warto kupić i córka się pobawię!;)
    Szczęśliwego!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądają, mam nadzieję że, równie dobrze smakują ;P

    Świetny blog, obserwuję i będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne .Aż chce się jeść ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. OJOJOJOJ, jakie pyszności! :D Zapraszam na króciutki post
    Będzie mi bardzo miło! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  37. jak przepysznie wyglądają! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Smakowicie wyglądają te pierniki, ale teraz już będziesz wiedziała, że stroi się je, jak już są upieczone :)

    OdpowiedzUsuń
  39. okeej na pewno napiszę :)

    a te ciastko-we ludki są boskie :D te polewy z dr. oeetkera :D wyglądają tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mmmm!:) pychotka;) również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam takie zabawy w kuchni :) fajne te pisaki :D że ja się nigdy na nie u siebie nie natknęłam :) a te śnieżynki- prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. MNiam:d Musiały być bardzo dobre :D
    Pozdrawiam :)
    www.blask-ksiazek.blogspot.com - o ksiażkach
    www.teenagers-troubles.blogspot.com - dla nastolatek

    OdpowiedzUsuń
  43. ciasteczka wyglądają przepysznie i pewnie tak też smakowały :)
    ja w tym roku również używałam tych pisaków Dr Oetkera i śnieżynek :)
    oraz kolorowej posypki, którą nakładałam na warstwę lukru.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. podeślij proszę przepis na ciasteczka, chętnie wypróbuję :) ja też cieszę się z rzeczy do kuchni np. silikonowych foremek do muffinków czy tacy do nakładania masy lukrowej:)

    pozdrawiam,
    --------------------
    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi! Thank you for your comment, lovely! I love your blog, so I follow you already! I could follow you to me? A big kiss!

    http://mylittleworldbylaura.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale ślicznie wyglądają, aż szkoda by mi było jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jeju, jeju, jeju, zazdroszczę talentu ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciastka wyglądają przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładnie wyglądają, zwłaszcza misie w kubraczkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Cute & yummyyy!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kasia jaki z Ciebie cukiernik :) Wygladaja przpysznie, az zazdroszcze J. :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciasteczka wyglądają wspaniale i na pewno tak samo smakowały. Ja jak robię pierniczki to wykrawanie ich sprawia wielką radość mojej córce:)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i miły komentarz +Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kasiaaaaaaaaaaaaaaa nauczyłam sie krecic włosy :D tak jak ty d; zooobacz czy może byc :D hahahahah :D no a ciastka boskie! ja wczoraj jadłam takie przez caaaaały dzien bo siostra tyle napiekła :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak słodko wyglądają :) Trochę szkoda, że te kulki się rozpuściły, też bym ich o to nie podejrzewała.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne ciasteczka. Wyglądają przepysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  57. jak ślicznie udekorowane ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądają smakowicie ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeeee ;dd Aż mam teraz smaka..
    mmm<3 Daleko nie mamy ;D
    +obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Mniam, daj kawałek :D
    http://photosbynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. mmm ale pysznie wyglądają*,*

    OdpowiedzUsuń
  62. Mimo, że te kuleczki się roztopiły ciasteczka wyglądają przepysznie!
    Jestem ciekawa czy coś jeszcze zostało ;)
    Buźki ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyglądają smakowicie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wyglądają smakowicie, podzielisz się hahahha ? Też mam te pisaki chociaż u mnie strasznie ciężko się je wyciska z tej tubki <3 Również uwielbiam gotować :D


    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. a nie chcesz tego sweterka za 25 zł? :D

    OdpowiedzUsuń
  66. mniam , wyglądają smakowicie *_*

    OdpowiedzUsuń
  67. Wyglądają smakowicie <3 Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  68. jakie piękne! aż mam ochotę je zjeść <3

    OdpowiedzUsuń
  69. ładne ciasteczka, ja robiłam na święta pierniczki :) a te kuleczki zawsze przyklejam po upieczeniu na kropelkę lukru, albo nawet wyciskasz trochę z pisaka i na to naklejasz kuleczkę :) a i jeszcze co do tych pisaków - lepiej je dosyć szybko zużyć, bo w moim przypadku po roku już się nie nadały do użytku, za bardzo stwardniały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to była moja pierwsza blacha ciasteczek akurat, następne kuleczki przyczepiałam do polewy, ale gdybym tak wszystko chciała fotografować to i dnia by mi nie wystarczyło:P

      Usuń
    2. ahhh wylogowało mnie :D

      Usuń
  70. Ale smakowicie wyglądają te ciasteczka a do tego ich wygląd jest prześliczny:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  71. Wspaniałe! Szczęśliwego Nowego roku i udanego sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Udanego sylwka i szczęśliwego Nowego ; )

    OdpowiedzUsuń
  73. 5 godzin nie poszło na marne! Pomyśl nad zawodem kucharki :>
    obserwuję z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  74. ciasteczka wygladaja cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  75. o jej, jakie PIĘKNE! :)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) U mnie dużo sposobów na D.I.Y :)

    OdpowiedzUsuń
  76. OMG +_+ looks so yummy! your bog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 happy new year!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny blog
    Obserwuje
    Licze na to samo
    Szczęśliwego Nowego roku
    kattecoloredgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zjadlabym wszystkie!!!! Są śliczne.
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale smacznie wyglądają te ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Mniam, mniam!!!!!Ja niestety nie umiem piec.:( Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)