środa, 12 grudnia 2012

12/12/12 Vero Stilo



Miałam dzisiaj nic nie pisać, ale tak jakoś wpadłam w zimowo-świąteczny nastrój, a że na moim blogu zbyt jesiennie – pora to zmienić. Za 12 dni wigilia- jak widać odliczam już dni;))

Tu trochę ze świątecznego klimatu - który mi się udzielił. Zapraszam do polubienia:

Pisałam wam ostatnio o tym, że obcięłam grzywkę – oto ona :P Nie chodzi mi nawet o to jak z nią wyglądam (czy mi lepiej, czy gorzej). Chodzi o to, że moje włosy nie są z natury proste i dzień w dzień trzeba ją prostować – jeszcze gdyby ona chciała się układać, to pół biedy, ale ta wykręca się na różne strony i kosztuje mnie to dużo nerwów i przy okazji czasu. Ile bym dała za idealnie proste włosy!

Co do dzisiejszego zestawu – średnio podobają mi się te buty, przydałyby się jaśniejsze, ale jeszcze takich zimowych nie mam jakie tu by mi się marzyły. Co do czapki, a w sumie beretu (jest to pierwszy w życiu mój beret poza tymi, w które w dzieciństwie ubierała mnie mama :P ), kupiłam go wczoraj na wyprzedażach w H&M – po ubraniu wygląda jak czapka;)  Taaak, w H&M są spore wyprzedaże, z których skorzystałam, ale głównie były to czapki, sylwestrowa torebka, której nie mogłam się oprzeć oraz bielizna. Długi sweterek z Mohito jest moim ulubieńcem tej zimy, a komin dostałam jeszcze na Mikołaja;))


Skórzana torebka, w której jestem zakochana pochodzi z wygranej ze sklepu VeroStilo.com - dziękuję!. Udało mi się ją wygrać z prywatnego konta FB już jakiś czas temu, rzadko się z nią rozstaję, ale swoją premierę na blogu ma dopiero dzisiaj. Sama ją wybierałam i spodobał mi się jest fason (shopper bag) oraz kolor, który kojarzył mi się z barwami zimy. A wy co o niej sądzicie? ;)


 Kurtka/ beret - H&M
Sweter - Mohito
Legginsy - Tally Weijl
Komin/ buty - nn

106 komentarzy :

  1. Genialny sweter i torebka w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) Buty niekoniecznie w moim stylu ale reszta jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do butów, były kupowane na szybko i nie były przemyślane.
      Już jak wróciłam ze sklepu i zobaczyłam je w domu przestały mi się podobać, ale kupiłam je podczas pobytu w Niemczech, więc nie miałam jak zwrócić ;))

      Usuń
  3. T O R E B K A J E S T M E G A !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka genialna! Właśnie takiej szukam:)
    Ciekawy blog z potencjałem:) Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainetersuje i dodasz go do obserwowanych:) Pozdrawiam cieplutko YF:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny komin i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna shopper bag, podoba mi się stylizacja- fajnie wyglądają jasne ubrania na tle śniegu :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)
    Buziaki K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka - chcę taką, nic więcej nie powiem ^^
    Nie moje kolory, wolę, gdy jest ciemniej, ale to rzecz gustu ;)
    Zapraszam ,

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowny sweterek, kocham takie <3 :) Ostatnio zauważyłam że takie białe kolory świetnie wyglądają zimą!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli chcesz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. torba i kurteczka boskoo
    jests z bytomia;) czesto tam bywam;
    )

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi się wydaje, że dzięki temu zestawowi przekonam się do jasnych setów na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pasuje Ci ta grzywka;) Śliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie wygladasz ! :)

    torebka i komin cudo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A myslisz, ze moja sie uklada? Tez nie, musze ja dziennie prostownica meczyc :D Ale naprawde dobrze Ci w grzywce ;* Na zdjeciach widac jakbys miala ombre, szczegolnie na drugiej fotce ;) Piekny naglowek i cudowna stylizacja, baaardzo zimowa - śniezkowa hihii! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówiłam Ci, że już za mocno widać mój odrost:D przynajmniej w niektórym świetle wygląda jak ombre:P szkoda, że prawie od czubka głowy. Niedługo będzie przesuwać się w dół - może wtedy będzie lepiej ;*

      Usuń
  14. Bardzo kobieca i delikatna stylizacja, Ten płaszczyk jest cudowny, a torba pomimo prostoty, z nieznanej przyczyny urzekła mnie ;)
    ŚWIETNIE ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaaaaaaaaale ładnie wyglądasz!!! <3 :)
    Mi się bardzo podoba:*
    A co do stroju też super!:) Torebka jest piękna!!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia w zimowej aurze! Beż to zdecydowanie Twój kolor :*

    OdpowiedzUsuń
  17. oh! ten sweterek masz boski!!<3 pozdrawiam!:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapka i sweterek najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny sweterek i torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. drugie zdjecie jest śliczneeee

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz może gdyby grzywka była grubsza łatwiej by się układała. Buty moim zdaniem fajnie że są ciemniejsze dodają troszkę pieprzu, ogólnie zestaw bardzo mi się podoba no i mój ulubiony fason torebki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. w prostej grzywce bardzo Ci do twarzy!
    podoba mi się ten look, wszystko fajnie gra ze sobą. torebka skradła moje serce ;-)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wyglądasz w grzywce.
    torebka jest świetna, a komin, beret i sweterek z chęcią bym przygarnęła do swojej szafy :)
    czekam na kolejne stylizacje
    G.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny set :) ładnie wyglądasz w tej grzywce ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. torebka jest przepiękna.
    bardzo ładnie Ci w tej grzyweczce : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny, zachowany w delikatnych barwach zestaw :) Podkreśla on Twoja karnacje i prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna stylizacja:) a ta torebka świetna :) też na taką poluję tylko w innym kolorze:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudna stylizacja:) a torebka poprostu świetna też na taką poluję tylko w innym kolorze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny zestaw. lubię takie delikatne kolory zimą <3 sweter świetny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny set, świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne masz włosy. uwielbiam takie kolory zestawione razem.^^ obserwuje i zapraszam.:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna kurtka :)
    Zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wyglądasz ! :)
    sweterek i torebka - piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie jasne looki, szczególnie o tej porze roku!
    super!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, wyglądasz pięknie ! <3 taki typowy zimowy look, niesamowicie :) obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, świetna stylizacja! :) podoba mi się, bo w moim stylu ;)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie ja zawsze podziwiam te kobiety , które w zime tak jasnych kolorów używają , ja zawsze na czarno:):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudownie wygladasz, bardzo podoba mi się Twój płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie ja zawsze podziwiam te kobiety, które w zime jasnych kolorów używają jam zawsze czarna o tej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie mogę doczekać się swiąt;p
    super stylizacja,bardzo podoba mi się torba,ma taki fajny delikatny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia! chyba mam podobny komin, uwielbiam go. :)
    i ten sweterek też masz śliczny. :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. W grzywce wygladasz bardzo ladnie ;) z moja mam podobne problemy, ale co by nie tracic nerw kiedy nie chce sie ukladac po prostu spinam ją do góry. Stylizacja bardzo mi sie podoba ma w sobie cos uroczego :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyznałyśmy Ci wyróżnienie Liebster Award. :)
    http://tomodachi74.blogspot.com/
    Pozdrawiamy
    Nikt4 & Nikt7

    OdpowiedzUsuń
  44. Torebka jest piękna - gratuluję wygranej. :)
    Wyglądasz ślicznie w takich jasnych barwach :*

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny, jaśniuteńki outfit. uwielbiam takie, ale sama średnio takie praktykuje ze względu na słabą praktyczność :<
    ps. świetnie Ci w tej grzywce

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podoba mi się Twój szaliczek!
    Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne torebka.
    Co do Twojego komentarza u mnie:
    To za pewien czas, jak z wszystkim się uporam :D.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cała stylizacja jest przepiękna, a w torebce zakochałam się od pierwszego wejrzenia <3 Cudowny kolor ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym wygrać można zestaw kosmetyków firmy ORIGINAL SOURCE NIE ZAWIERA RUTYNY! http://nitkafashion.blogspot.com/2012/12/zapewne-wiekszosc-z-was-miaa-stycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Ach te kolorki są piękne , wszystko takie zgrane ! Bardzo lubię nude w połączeniu z białym ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  50. Sweterek. ♥.♥

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. torebka <3

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. genialna torebka! zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania bony na DOWOLNE BUTY! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam takie zimowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  54. W tej grzywce wyglądasz prześlicznie! Jak tylko weszłam na bloga i zobaczyłam nagłówek to moja pierwsza myśl była "ale ma zajebistą grzywkę"! ;)
    A buty według mnie są spoko, ładnie komponują się z futerkiem na kapturze, jaśniejsze byłyby za jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, jaka zmiana! Rewelacyjnie wyglądasz:) A lasku zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale tu pięknie! Tak zimowo, i moje ulubione pastelowe kolory - tworzą idealną całość :)

    Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na konkurs. Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne jasne kolory i cudowna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Sweterek! ♥
    ale wszystko mi się podoba;*
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ślicznie! Fajny ten beret, torba super:)

    OdpowiedzUsuń
  60. o kurcze :) Uwielbiam takie kolory!!!! :))) A torebka boska!!! Tez chcę taką :))
    W grzywce ładnie wyglądasz... A ja mam proste włosy a chciałabym mieć lekko kręcone :P Możemy się zamienić :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajny blog :) ZAPRASZAM DO MNIE http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak już mówimy o prostych włosach to ja też proszę :D Boska torba, kolor-- MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  63. genialny zestaw oraz torebka! :-) pozdrawiamy oraz obserwujemy - warto! http://inspiredeux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. genialny zestaw :) Bardzo mi się podoba. Dziękuję za komentarz na moim blogu;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Sweterek i torebka - cudo, zabrałabym Ci to! :D :D

    Jeśli masz ochotę wygrać bluzkę z ćwiekami i serduszkiem, którą sama zrobiłam, to zapraszam Cię na rozdanie. :):)

    OdpowiedzUsuń
  66. woooow torba jest wspaniała :) kolor piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajna torba, a poza tym fajny zestaw.. :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Swietnie wyglądasz! Wreszcie nie jest ciemno i buro! Udowadniasz ze zimą można nosić również jasne ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo podobają mi się kolory! Sweter, torba i legginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  70. Urocza grzywka! Bardzo podoba mi się sweterek (słodki!). Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  71. torebka jest boska a i Ty slicznie wygladasz;)

    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  72. Nice pictures


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  73. kurczę jak świetnie !
    ale sweterek to masz prześliczny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  74. zgadzam się z poprzedniczkami- sweter przepiękny!
    gratuluję wygranej bo torebka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  75. uśmiech masz niesamowity ! ; 3

    OdpowiedzUsuń
  76. wspaniale wyglądasz!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  77. wspaniałe kolory idealne na zimę, masz świetny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  78. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. cudne kolory! uwielbiam <3 i ta torebka mniammm;D

    OdpowiedzUsuń
  80. mnie jeszcze nigdy nie udało się wygrać :C
    ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  81. bardzo fajnie wyglądasz:)
    dobór kolorów jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  82. torba jest cudowna! Mam tę samą i tego samego producenta w kolorze bordo, naprawdę godne polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  83. Ciekawie, prosto i w uroczym miejscu :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)