poniedziałek, 24 grudnia 2012

`Christmas time

I po Wigilii! Tyle dni przygotowań na te parę chwil.

Po kolacji przyszła pora na film - akurat dzisiaj oglądaliśmy w krzywym zwierciadle: "Witaj Święty Mikołaju" - kolejny z listy moich ulubionych filmów świątecznych. Macie jakieś ulubione ?:))

Nie wiem jak wy, ale ja przez następne dni mam zamiar odpoczywać i regenerować siły na nowy rok :D

Dzisiaj premiera moich nowych butów (->można je znaleźć TUTAJ<-)  <3 Są idealne na sylwestra, ale że nigdzie nie idę kupiłam z myślą, że jeszcze mi się przydadzą i nie mogłam im się oprzeć. Są jeszcze srebrne i czarne. I to właśnie między złotymi, a srebrnymi najbardziej się wahałam. Jako, że niedługo właśnie noc sylwestrowa jak najbardziej je polecam. Ha! i nawet są wygodne!

Skoro jeszcze nie było życzeń to:
Życzę Wam tego co najlepsze na kolejne dni świąteczne
spełnienia wszystkich marzeń 
i dużo radości w nadchodzącym roku :)

107 komentarzy :

  1. Tak! Na sylwestra super buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam odpoczywam cały rok, ale.. :D
    przepiękne buty!
    wesołych świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty, ale ja bym poszła bardziej w czerń ;)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie wyobrażam świąt w 'małym' gronie. Kilka razy się zdarzyło, że na wigilii było nas 4-6 osób, ale to nie to samo co 15 jak w tym roku. I z każdym rokiem jest nas coraz więcej. W przyszłym już będzie 17 :)

      Usuń
  5. Dałaś czadu z butami, są ekstra !
    Wesołych ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych , cudne buty i choinka . Ja mam pare ulubionych filmów .Kevin to podstawa . Świąteczny pocałunek taka komedyjka którą ostatnio obejrzałam , nawet przyjemny .Artur ratuje święta , fajna bajka . Pózniej te wszystkie bajki z mikołajami i rudolfami :P ach , no ja to uwielbiam filmy świąteczne , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNE BUTY :o A choinka, której niestety widać tylko fragmenty, prezentuje się równie pięknie *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne choinka, ale mnie szczególnie zauroczyły butki! *.*

    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna choinka, wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie buty śliczne ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego ! cudne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję, Tobie również wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, super buciki!
    P.S Dziękuję za Twój komentarz i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych i spokojnych Świąt kochana. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. masz śliczna choinkę!:) a buty mega!!:) wesołych świat!!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście Kevin, a od zeszłego roku również "Listy do M" (lecą dzisiaj o 21 na canal+) :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt ! :D
    buty są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne buty i choinka;) Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję i wzajemnie :)

    Buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ulubiony to holoday:))
    Ale w tym roku ogladalam już przed wigilia:p
    Wesolych swiat!!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow rewelacyjne buty*-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne buty - od razu przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez urazy ale choinka ładniejsza od butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie, buty idealne na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna choieczka, a buty mega wysokie, zabiłabym sie wtakich :)
    wesolych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  26. O żesz rany boskie błagam pożycz buty na sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwujemy??(ja juz cb tak) :>> http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne buciki:) w sam raz na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne buciki :*
    ja lubię listy do m i kevina :D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  30. super buty! obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna choinka i cudne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  32. buty są niesamowite, w ogóle świetne zdjęcia, takie klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne Buty :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne buty :)
    Wszystkiego dobrego

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne buty,śliczne masz drzewko!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne buciki <33
    Ja bym się chyba w takich wywróciła :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się ;-) Japoński to ciekawy i łatwy język ;D
    Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że blog się spodobał i wpadniesz jeszcze nie raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie śliczne świąteczne zdjęcia!:)
    U mnie kilka świątecznych prezentów, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. buty są genialne !!<3
    fajny blog

    wesołych świąt :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. ps. Pojawiają się nowe posty :):*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie cudowne buty! Bardzo mi się podobają :) Świetnie wyglądają do jakieś prostej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely photos and amazing heels!

    www.timolove.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the pumps!

    Thanks for the comment in my blog! I'm following you now. Hope you can follow me back=)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna choinka, a buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piekne buciki ! również na takie poluję ;]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie ubrana choinka :D . ładne buciki *.*
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia i piękne buty !
    zapraszam do siebie:
    madame-style.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  48. wow jakie śliczne buciki:) zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  49. film, który kojarzy mi się typowo ze świętami to kevin :D ale, może dlatego, że odkąd pamiętam leci w świeta w telewizji :D piękne buciki :*
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. BUTY <333333333

    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. no u mnie niestety juz tez :D ale dobrze ze na wigilie chociaz byl :D:))

    a buciki sa cudowne ale czy wygodne ;o?

    OdpowiedzUsuń
  52. sa cuuudowne <3 <3 ja po swietach sie tak czuje zmeczona, ze ciesze sie, ze juz sie koncza :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Buciki przecudne, dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za życzenia i wzajemnie! :) Śliczne buty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Buty <3 Marzę o takich srebrnych.

    OdpowiedzUsuń
  56. Buty cudowne! Wesołych Świąt ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojjaaa jakie genialne buty<3

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne buty ;)
    Dziękuję za życzenia. Nawzajem :D .

    OdpowiedzUsuń
  59. Jako prezent pod choinką buty wyglądają rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam ten film..:)
    ahhhhhhhh zakochalam sie w butkach..! :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Sliczna gwiazda
    konkurs! niebieskoka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. i dobrze, że święta się już skończyły bo ile można jeść? ;)
    piękne butki!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna choinka i cudowne szpilki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  64. te buty idealnie pod choinką pasują :D śliczne!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Buuuty ♥.♥ Choinka bardzo ładna:D
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Boże,jakie piękne buty *.*
    Aż się proszą o pokazanie ich w większym gronie osób :D

    OdpowiedzUsuń
  68. buty sa cudne ! ;O rowniez lubie do Ciebie zaglądać:)*

    OdpowiedzUsuń
  69. Mimo, że zima w tym roku dała w kość, to oglądając takie zdjęcia zaczynam odczuwać tęsknotę za świątecznym nastrojem;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)