poniedziałek, 31 grudnia 2012

`Sale



Nie będę robić podsumowania - i tak nic to nie zmieni. Jedyne na co mam wpływ to to, co dopiero przede mną;).  Tym akcentem chciałabym życzyć wam udanego sylwestra,  wytrwałości w noworocznych postanowieniach i  w dążeniu do naszych upragnionych celów – aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego ;)  I tak pewnie przeczytacie to już w nowym roku, więc napiszę na inny temat ;)

Co sądzicie o tegorocznych wyprzedażach? Kupiłyście coś wyjątkowego, a może nie kupujecie ubrań na których pisze „sale”? Miałam taką znajomą, która twierdziła, że wstydem jest kupować na wyprzedażach, a teraz sama wielce kupuje. No cóż mogłabym się jej tylko zaśmiać w twarz, bo kto widzi, że ja np. mam tą samą rzecz, co ktoś inny tylko np. kupioną 50% taniej?:D Zwykle jeśli uda mi się kupić coś korzystniej jestem z siebie dumna, a nie jest mi z tego  powodu wstyd.

Wydaje mi się, że kiedyś okazje były naprawdę okazjami, a nie marnymi obniżkami np. w stylu 199zł na 179zł (choć i te lepsze promocje się zdarzają – może trzeba wiedzieć gdzie szukać). Za to w sklepach straszne tłumy ludzi, ogromne kolejki  i wszystko porozrzucane. Nie odstraszyło mnie to jednak na tyle, by niczego nie kupować. Pokażę wam więc parę nowości na koniec 2012r.! :)
Spodnie: nn | Zara | Stradivarius
 Bluzki: Stradivarius | nn
Swetry: H&M | Mohito | nn
Czapka, rękawiczki: H&M
Dee Shulman - Gorączka 
można powiedzieć, że to dodatek do prezentu świątecznego od mojej drugiej połówki
(głównym prezentem był wymarzony telefon )



73 komentarze :

  1. jej bardzo fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy udane jak widać. Ja rzadko jeżdżę na zakupy, więc jak się zdarzają promocje to korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy:)
    ja nie miałam okazji trafić na wyprzedaże które mnie interesowały;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka i rękawiczki są świetne, wyglądają na bardzo cieplutkie. Dziwne ma podejście Twoja znajoma, ja tam szukam okazji i wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy! To prawda w Polsce wyprzedaże szału nie robią :( Jak pokazują w tv to za granicą są ogromne obniżki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzeczka z kołnierzykiem ma rękaw krótki czy 3/4? ;)
    Szczęśliwego Nowego (lepszego) Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy !
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne rzeczy kupiłaś:) podobają mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy :) podobają mi się spodnie - to jest kolor szafirowy prawda? i komplet z czapką i rękawiczkami , bardzo ładny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta bluzeczka z kołnierzykiem *.* Szczęśliwego nowego roku ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie kupuję zwykle na wyprzedażach, bo wolę SH :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym znała takie, w których były by fajne ubrania dla mnie to też bym wolała pewnie :P

      Usuń
  12. Świetne ciuszki. Mnie zawsze podczas wyprzedaży irytują stosy walących się i nie poukładanych ubrań. Od razu odechciewa mi się w takim sklepie zakupów. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe stwierdzenie, że wstyd jest kupowac na wyprzedazach :P tez chyba zasmiałabym się tej kolezance w twarz :) wszystkiego dobrego w nowym roku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę że wyprzedaże udane :))) u mnie też nawet nawet- chociaż tylko zainteresowałam się stradivardiusem i river island :)) czekam na stylizacje z nowościami :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy upatrzyłaś! najbardziej mi się podoba to coś w cekiny, bo chciałam sobie kupić podobną spódniczkę :D ja wczoraj robiłam ostatnie zakupy w tamtym roku... o 15 pojechałam kupić sobie sukienkę na sylwestra, a o 16 zamykali galerię. było niebezpiecznie, ale udało mi się kupić czarną koronkową sukienkę u góry dopasowaną, a u dołu klosz <3
    obserwuję i zapraszam do siebie :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wyprzedaże, często przez długi czas odkładam pieniądze, żeby móc wydać większą sumę na o wiele większą ilość ubrań :) Buszowanie między sklepowymi półkami to magia ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zakupy, a czapka z H&M rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wracając do wyprzedaży w H&M widziałam tuż przed świętami :)
    Perełki wypatrzone ,tylko czekam na właściwy moment :))

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za komentarz <3
    Świetne rzeczy ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba czas w weekend ruszyć na łowy bo tu widzę piękne okazy :-D Pozdrawiam i szczęśliwego nowego! :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. czas wyprzedaży to najlepszy czas dla kobiety! świetna czarna bluzka, czapka i rękawiczki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  22. o nie!!:) patrzac na twoje zakupy postanowilam i ja sie wybrac!!:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham wyprzedaże, niestety mieszkam w małej miejscowości i tutaj ten zwyczaj jest raczej skromny :(. Za to byłam 27 w Niemczech a tam juz wielki bum, bez porównania do Polski, obnizki ogromne, kupiłam kilka rzeczy, niestety miałam za mało czasu :)na wielkie zakupy , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam wyprzedaże :) pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowości świetne :)
    Koniecznie musisz się pokazać w stylizacjach w nich :)

    Czekam na nie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ciuszki wyglądają świetnie : D

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że upolowałaś kilka perełek!! :D Czekamy na stylizację!:)

    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne nowości a co do promosji w sklepach to gdy są już widoczne duże różniece cen to nie ma w czym wybierać :( same duże rozmiary lub okropne rzeczy. :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  29. W tym problem - nie wiem ; o

    Ciasteczka z poprzedniego posta wygladaja przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze lubiłam żyć w takim świecie otoczonym w osoby a raczej postacie rodem z legend;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie!
    + nowa notka!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. ale piękne ciuszki, sweterek z mohito cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne ubrania <3
    Obserwuje i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. wyjątkowy nie musi być, wystarczy by był lepszy od poprzedniego ;)
    jak nie lubię czapek tak ten komplecik z rękawiczkami jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  35. wkurza mnie ilość ludzi w sklepach :O

    OdpowiedzUsuń
  36. Same cudeńka ,świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śmieszą mnie te wyprzedaże, bo ludzie się na nie rzucają jak bydło. :-) Świadczy o tym choćby porządek, jaki panuje w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  38. kurcze super łupy. z każdego zdjęcia coś bym wybrała dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. swietne nowości ,też mam znajomych którzy wstydzą się wyprzedaży -dziwacy!:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne łupy. :) Książkę chciałam kupić jakiś czas temu. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super ciuchy ♥ obserwuję *-*

    zapraszam jak znajdziesz chwilkę
    http://highwaytoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj widze że zakupy jak najbardziej udane! :) Szczególnie podoba mi się czarna buzeczka <3 Ksiażka jeśli Tobie przypadnie do gustu, to może też się na nią skusze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Thanks for visiting!
    Great purchases! In Italy sales starts this saturday, can't wait! :)


    xx Karolina
    CARAMODE

    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  44. no fajnie ja mialam pare rzeczy ale nie bylo rozmiaru grrr :)i widze cekinki :)Szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Thanks for visiting my blog, I love yours !!! Congratulations for it !
    Kisses >:D<
    ps. I cant` wait for sales too ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. "Jedyne na co mam wpływ to to, co dopiero przede mną;)" - zgadzam się w 1oo% :) a zakupy bardzo udane, szczególnie podobają mi się te cekinowe spodenki ze Stradivariusa :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudowne są te nowości :)
    Też chcę na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę, że zakupy bardzo udane :) Ja dopiero planuję trochę poszaleć na promocjach, aczkolwiek nie mam konkretnych rzeczy do kupienia ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  49. widzę, że zakupy udane :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Burgundowe spodnie <3
    Ładnie tuu ,;*
    http://start-alloveragain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. wow..great stuff..happy 2013!!!
    www.theprincessgown.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zaszalałaś ; )
    Zapraszam do siebie ; D

    OdpowiedzUsuń
  53. och, obłowiłaś się: świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. fantastyczne zakupy i to w jakiej ilości ! :)
    mnie też nie rajcują zbytnio upusty 20zł, dlatego czekam aż nastąpi -50 czy -70%. fakt, że ciężej wtedy o rozmiar, ale często upoluje kilka perełek za niewielki pieniądz :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)