niedziela, 9 grudnia 2012

`Fryzjerskie dylematy

Zapraszam na mój FanPage na FB - na pewno będzie tam więcej --> Katherinek na FB


Wiem, że na dworze mamy śnieżek, ale zanim wpadnę w całkowicie śnieżno-świąteczny szał pokażę wam jeszcze jedne zdjęcia. Mimo, że ten tydzień zapowiada się dość spokojnie, nie wyobrażam sobie jutrzejszego czekania na autobus o 6 rano przy pewnie -10 stopniach. Brrr! Narzekać nie będę, bo w sumie każda pora roku ma swoje plusy i minusy. A patrząc wieczorem na biały puszek i oświetlone drzewka od razu robi się weselej. Z resztą spędziłam bardzo miło weekend to i humor mam wspaniały, a jutro chyba trzeba ubrać trzy swetry i najgrubszą kurtkę, ale pewnie i to nic nie da.

Długo planowałam zrobić sobie grzywkę, ale jakoś to odkładałam, bo nie byłam pewna. Ostatnio miałam dzień pełen nauki i zawsze wtedy wynajduję sobie 100 innych zadań, żeby nie robić tego co powinnam. I padło wtedy m. in. na obcięcie grzywki. Zapuszczałam swoją prawie już rok. I tak przyszło 5 minut słabości i grzywka jest znowu. Żałuję już od momentu obcięcia, no ale teraz nic nie da się z tym zrobić. Z resztą efekt zobaczycie wkrótce i sami będziecie mogli ocenić :)!

 Bezrękawnik - H&M
Sweter - House
Czapka - House
Torba - H&M
Grube rajstopy - H&M
Buty - Boot Square

102 komentarze :

  1. ładnemu we wszystkim ładnie, więc na pewno w grzywce wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoją ścięłam 3 tygodnie temu, i też żałuję ;<
    Enita,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam niezmierną ochotę obciąć grzywkę, bo moja mi się nie uklada:/ Chciałabym, żeby mi się sama trzymała z dala od twarzy ale muszę ją brać za uszy... Ale z kolei nie będę obcinać jeszcze, bo nie wiem jaką fryzurę sobie wymyślę do ślubu :D
    A pokazuj pokazuj jak wyglądasz:* Napewno pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super outfit, a z grzywką pewnie się zaprzyjaźnisz, na szczęście włosy nie ręka odrosną :)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna czapka ;) i cała reszta również
    ciepło pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie czapki! jestem bardzo ciekawa efektu obcięcia grzywki, chociaż jak wiadomo - ładnemu we wszystkim ładnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia jaka u Ciebie fajna pogoda! u mnie juz biało :((( ejjj powoli opanowuję WYKRĘCANIE włosów na prostownicy :D hahahah zobaczysz jutro jak wykręciłam grzywkę :DDDD ucze sie od Ciebie :***

    OdpowiedzUsuń
  8. ojaacie obciełaś grzywke! czekaaam zatem :*:* ja włosy zapuszczam po tym co mi zrobili na głowie ;llllllllllllll

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz, a fryzurka jest OK :D

    OdpowiedzUsuń
  10. boska torebka :) mam podobne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę mało widać tą Twoją grzywkę, ale na pierwszym zdjęciu jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się nie dziwię, że mało ją widać bo na tych zdjęciach jeszcze jej nie miałam, a dopiero wkrótce pokażę ;))

      Usuń
    2. Nie ma to jak przeczytanie notki :) hahaha.

      Usuń
  12. ja tam trzymam się twardo i nie dam już sobie wyciąć grzywki :)
    wrzucaj zdjęcia!

    świetna torba! idealnie pasuje do pasków.

    współczuję porannego czekania na autobus... :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama musisz zdecydować, jak Ci jest lepiej:) Na szczęście wszystko można odkręcić.
    Twoje dylematy włosowe w porównaniu z moimi to małe miki:)!
    Świetny swter, kocham paski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa Twojej fryzurki :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa Twojej fryzurki :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Grzywka odrośnie. :)

    A poza tym ładnemu we wszystkim ładnie. ;)
    Dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek kupiłam tutaj :
    http://www.4max.pl/pl-PL/produkt/987716/641/Zegarki-damskie/Zegarek-Michael-Kors-MK5166-darmowa-dostawa-#

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam podobny dylemat ;p grzywka mi już sporo odrosła i nie wiem czy obcinać, czy likwidować. :) bardzo fajny sweter i rajstopy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj czekam niecierpliwie, że zobaczyć Twój nowy image ;-)Na pewno nie jest tak źle jak myślisz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejkuu, czekanie na poranny autobus - dramat...
    Bardzo ładne butki : )

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz :) oj te paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia ! ♥
    i oczywiście świetne czaaaapkaaaa :)

    http://actualunreality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Stwierdzam , że jesteś bardzo ładna :)
    Też jestem z Bytomia hehe :D

    Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  24. Też ostatnio ścięłam grzywkę, na szczescie nie jest to zbyt drastyczne obcięcie i nie jest tak źle :) A u Ciebie na pewno jest super, ładnemu we wszystkim ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez mnie cos ostatnio napadlo i tez obcielam znacznie grzywke ;D Mam nadzieje ze szybko odrosnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Katheriiinka no prostownica je zrobiłam i jest już o niebo lepiej. No ja obcięłam włosy i żałuję :((( ale to kręcenie prostownicą bardzo pomaga! o niebo lepiej wtedy wyglądają :) Dzieki tobie wszytsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. polecam takie oświetlenie! wieczorem jest slicznie :)
    fajnie wygladasz! czpusia jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zamiast na fryzjera wydawać lepiej kupić nożyczki i żeby ktos bliski Ci obcinał, ja sama sobie włosy obcinałam i było najlepiej, zapuściłam długie i miała,m tak jak chciałam a każde podcięcie kończyło sie tragedią ;lllllllllllllll ja miałam włosy za pupę a mi obcieli do łopatek jakoś w czerwcu, poźniej poszłam poprwaic i dopiero było okej. No i miesiąc temu równo poszłam je wycieniować i popełniłam największą głupotę swojego życia, bo może i mi ładnie włosy obcięli ale ja bym musiała je godzine układac, żeby ładne były ;//// masakra więc nie wybieram się przez najbliższe dwa lata do fryzjera....

    OdpowiedzUsuń
  29. milo ja tez dodaję! :) mozesz zobaczyc moje inne posty z remontu - może tez Cie cos zainspiruje a poczekaj jak skończę sypialnie...achh :D

    OdpowiedzUsuń
  30. No to teraz zapuszczamy wloski razem :*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie nie przetrwał balsam :) grunt to cieplutko się ubrać i czuć jak lekko mroz w nos szczypie :) a lampki i cała atmosfera świąt tylko rozświetla te ponure, ostatnie dni :) zawsze, jeśli nie będziesz mieć grzywki, a bedziesz się zastanawiać czy ją zrobić możesz zakupić doczepianą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ladny prosty zestaw :)

    zapraszam na konkurs do wygrania dowony ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super zestaw!:) i fajna czpka!:) pozdrawiam:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz genialnie!:) Torba to mój ulubieniec:)

    OdpowiedzUsuń
  35. A na co Ty sie moja droga tak uczylas? ;) ja jestem ta szczesciara, ze efekt juz moge ocenic, jest ci slicznie w grzywce ;* a reszta sie dowie w krotce ;D uwielbiam Twoj bezrekawnik, ale to juz chyba Ci wspominalam :) Torba, buciki genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było wtedy kiedy miałam się uczyć na statystykę matematyczną, no ale wyszło jak wyszło :D
      i dobrze, że się nie uczyłam bo przynajmniej pożyteczniej wykorzystałam czas :D ;*

      Usuń
  36. Beautiful ouftit!!! I love your bag!!

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja! pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna kamizelka!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjna bluza, bardzo ładnie w niej wyglądasz! Czekam w takim razie na zdjęcia z grzywką :-) Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny blog :D

    zapraszam ;D
    http://loverayman.blogspot.com/
    + można dodawać do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Super stylizacja xD
    Najbardziej podoba mi się czapka :D

    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow:D Dawno kupiłaś te rajstopy z HM? ja nie mogę znaleźć już przez długi czas takiego koloru!!!
    Super stylizacja:))

    JEszcze torba mi się na maksa podoba... (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają już jakiś miesiąc, ale są z działu dziecięcego;))

      Usuń
  43. Sline fotki... ekstra torba!!1 uwielbiam takie wielgachne torby :)) Co do wlosow... to powiem Ci, że ja mam jedna zasade... przespac sie z ta mysla... hehe ;) bo potem wiem, ze jak sie nie przespie z tym moge tego zalowac :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam właśnie takie czapki jaką masz ty!;d

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna torba, duża i przede wszystkim duża i to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. JA zawsze miałam faze ścinam grzywe, zapuszczam grzywe, ścinam grzywe, zapuszczam...jednak teraz już end takiego fryzjerskiego "efektu jo-jo". Kupiłam dopinaną grzywkę i jak mnie znowu najdzie ochota na jej posiadanie po prostu ją dopnę:)

    Torba mega fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  47. ja na szczęście zawsze w porę się opamiętam i nie ścinam włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zestaw. Mam też czapkę z Housa tylko, że szarą. Ale u Ciebie lepiej leży. No chyba, że po roku noszenia mi się tak rozciągła.

    OdpowiedzUsuń
  49. jesteś do przytulania! słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja :) Kochana, włoski odrosną,a poza tym na pewno fajnie Ci w grzywce:) Czekam na focie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale slicznie Ci w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety tak to już jest tą zimą, ile byś na siebie nie ubrał to i tak będzie zimno. Fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale ładnie:) Świetna torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękna czapeczka <3
    bardzo fajny blog,
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  55. No, u Ciebie jeszcze jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. z grzywka miałam dokładnie taki sam dylemat, zapuszczałam, zapuszczałam aż w końcu doszłam do wniosku, że mi to po prost nie pasuje i obcięłam, i teraz rośnie od nowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. hahaha dostalam ten sam komentarza ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Podoba mi się twój blog, świetny zestaw i ta czapa <3333

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz! ^^
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  60. Dwie warstwy ;)
    Ja już obserwuję, teraz ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale masz piękną torbę! Genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję pięknie :* świetna czapa! <3

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie wyglądasz! masz genialną torbę. *.*

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja mam to samo z włosami tylko, że nie z grzywką, a z ich ogólną długością. Strasznie kusi mnie ścięcie ich na krótko, ale uwielbiam długie włosy. Kiedyś miałam bardzo długie bo aż za cycki i ścięłam do ramion, wyglądałam podobno fajnie, ale jednak żałuję ;P
    A wyglądasz bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja ją nosze jako bransoletkę więc jeszcze nie wiem czy wlosy sie wpłatują :D jak ją założę to do koka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. pięknie wygladasz! świetna czapeczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz zero wyczucia stylu, jakiegokolwiek. I nie mam tutaj zamiaru Cię obrażać- taka jest prawda. Kompletnie nie potrafisz połączyć ze sobą ubrań ,np. w tej stylizacji skróciłaś i pogrubiłaś już i tak niezbyt szczupłe nogi. Dodatkowo sweter w poziome paski i biała kamizelka, nie dosyć, że pogrubiają, to jeszcze strasznie tandetnie wyglądają. Poza tym ciągle powtarzasz słowo "po prostu" i piszesz niegramatycznie. Jeżeli bierzesz się za blogowanie to rób to profesjonalnie, zaczynając od stroju, a kończąc na wartościowym opisie, bo na razie wszystko wygląda za przeproszeniem - na odpierdol. To żadna zazdrość, ani potrzeba wyżycia się - tylko konstruktywna krytyka, którą (mam nadzieję) weźmiesz pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie uważałam się za osobę szczupłą, nie mam szczupłych nóg - doskonale o tym wiem. Nie znaczy to jednak, że mam siedzieć w domu i nie pokazywać się na ulicy ;). Nie jestem też profesjonalistką - nikt chyba na początku nie jest. To nie jest profesjonalny blog ;) I postaram się więcej zwracać uwagi na to, co piszę i jak piszę, bo widziałam już, że czasami się powtarzam.

      Usuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)