środa, 19 grudnia 2012

`North Star



Na nic nie mam czasu! Aaaaaa! Masakra! Chyba tym razem nawala moja umiejętność samo-organizacji. Ale nie ma tego złego… bo już od dziś mam wolne. Mam nadzieję, że wyrobię się z porządkami :D

Z wszystkim chciałabym się zdążyć do soboty, żebym w końcu mogła ubrać choinki ;) A wy macie już ubrane wasze drzewka?:) 

Ostatnio (chyba był do poniedziałek) wybrałam się do jednego z supermarketów  na zakupy świąteczne – znaczy po różne smakołyki i słodycze. I przeraziłam się, bo większość ozdób i słodyczy została sprzątnięta! I to tydzień przed Wigilią. Nie było już prawie nic, a pół sklepu gdzie wcześniej były ozdoby i słodycze zmieniano akurat na dział z petardami –akurat widziałam też pracowników wynoszących różne rzeczy. Nie mogli tego zrobić już po świętach? Hmmm,  miałam wszystko kupić miesiąc wcześniej? Bez przesady! 

Mimo wszystko jak zwykle ostatnio do wszystkiego podchodzę z uśmiechem. Wiem, że buty ze zdjęć to kolejna rzecz, która wielu osobom się nie podoba, ale ja jestem nimi zachwycona. Są cieplutkie, wygodne i raczej nie przemokną. Problemem może być tylko kolor, który na błoto się nie nadaje. Za to są idealne w mroźne i śnieżne dni i wypady w góry. A, że akurat likwidowali Bate (czy jakkolwiek się tą nazwę odmienia, lub też nie odmienia) udało mi się je kupić w dobrej cenie. A o takich śniegowcach marzyłam już od jakiś 4 lat! :D A co do kolorowej kurtki muszę wyglądać w niej jak dziecko ale i tak ją uwielbiam, bo nigdy nie zapomnę pewnej kobiety, która zaczepiła mnie słowami : „powiedz mi kochanie gdzie mamusia kupiła Ci taki śliczny kapoczek, bo też swojej córci chciałabym taki kupić” HAHAHA! – zastanowiło mnie wtedy na ile lat wyglądam bo przecież nie mam już nawet –naście lat ;) Hmmm? 
Buty - Bata
 Kurtka/Spodnie - Cropp
Zegarek - www.edibazzar.pl
Komin - DIY
Czapka - House
Rękawiczki - Accessorizze 
Sweterek - nn

89 komentarzy :

  1. Denerwuje mnie to, że w marketach wszystkie okazje są tyle wcześniej niż w rzeczywistości...Dziwię się, że handlowcy mają jeszcze tyle przyzwoitości i zaczynają świąteczną sprzedaż PO, a nie PRZED 1 listopada.
    Śliczna kurtka!!! Spodnie też niczego sobie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka świetna kurtka! naprawdę, bardzo mi się podobają kurtki tego typu. :)
    zimą jest wtedy bardziej kolorowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam problem, kiedy wybieram się na długo oczekiwane zakupy, w sklepach po wymarzonych rzeczach nie ma już śladu ;/
    Bardzo pozytywne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na mrozy tylko śniegowce:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na mrozy tylko śniegowce:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kurtka i czapa! ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz:-) A tak na marginesie, czy Bata wycofuje się z Polski? bo u mnie też zlikwidowali ich sklep...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja choinke ubieram w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post i kurtka i buty wcale nie są złe :) A co do mojej choinki to pilnuje jeszcze piwnicy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No WRESZCIE nowa notka! ;) Nigdy mi nie opowiadalas o tym incydencie ;D Hahaha widzisz jak mlodziutko wygladasz :D ;*

    Sliczny zegarek <3 A buciki mi przypadly do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kurtka ;)Ślicznie wyglądasz :) Zazdroszczę bo u mnie ani grama śniegu :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetną kurtkę! ;) A te buty na Tobie wyglądają bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylówka ♥ Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest świetna *.* Sportowa ale ma zajebiste ( że tak to ujmę )" chwycenie"w tali :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu wiedziałam, że kurtka z Croppa :) 1,5 roku pracy w tym sklepie i zboczenie daje o sobie znać. Świetnie do Ciebie pasuje, jak i do butów. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko- ta kobieta na ulicy- niezła :p Czasami ludzie naprawdę mnie zadziwiają. Na pewno nie wyglądasz w Niej jak dziecko! Jest bardzo ładna! A śniegowce-najważniejsze że są ciepłe :) Ja dzisiaj wybrałam się na zakupy do centrum handlowego i do niektórych sklepów ledwo co dało się wejść.

    Dziękuję za odwiedziny u mnie! :) Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe śniegowce i fajne rękawiczki :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie wyglądasz. Ślicznie i na pewno cieplutko, a to w zimie najważniejsze. Sama też bym się tak ubrała choć 30 na karku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie śliczny kapoczek xD
    i słodziuchne rękawiczki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w podobnych butach śmigam już od kilku lat i uważam że są rewelacyjne i w pewnych sytuacjach niezastąpione :) w tym roku podobne dostała moja córcia :) Kurtka ma świetne kolorki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtka jest naprawdę fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! fantastyczne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. great sweater this pics are really cool :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dziś ubierałam choinkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne są te buty ;) bardzo mi sie podobają ....

    OdpowiedzUsuń
  26. komu się buty nie podobają? są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuje kochana! ale Ty za to jaką masz piękną kurtke <3 wygląda na super ciepłą, a przy tym taka ładna :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne zdjecia) podoba mi sie u CIEBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ciekawa kurteczka <3 śliczne zimowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweterek, szalik i czapka ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek i rękawiczki <3
    U mnie nie ma śniegu -.-
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śniegowce pasują Ci do kurtki, mnie się nie podobają. :P
    U mnie nie ma już śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ Ty śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wygladasz w tej kolorowej kurtce :)
    bardzo mi się podoba czpusia musze sobie taka kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  35. łał mega pozytywna kurtka hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  36. mi te kozaki bardzo się podobają. w tym kolorze prezentują się chyba najlepiej. sama się na takie po cichu czaje właśnie w celach spacerowych czy w góry. na pewno nie do łażenia po miejskim błocie

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. uśmiech pomoże przetrwać wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz ślicznie ! Pozdrawiam i życzę spokojnych i radosnych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  39. Choinka wciąż czeka :) Świetna jest ta kurtka - taka optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje zdjęcia są po prostu urocze!:)

    Chciałam zachęcić Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - do wygrania jest kopertówka Mako bags wykonana ze skóry naturalnej.:)

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurtka jest bardzo ciekawa, ale jednocześnie niebanalna :)

    A buty - są extra :)

    Bardzo fajnie :)

    Aura idealna na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. kapoczek - haha ;D ta kurtka jest świetna! zimowe zestawy kojarzą mi się przede wszystkim z nudą, bo te wszystkie puchowe kurtki wyglądają podobnie - u Ciebie tej nudy nie ma! ;-) wszystko fajnie gra ze sobą i całość na pewno poprawia humor w szare zimowe dni.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudna jest ta kurtka i na pewno cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny sweterek !:)
    Jesteś bardzo fotogeniczna, pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. kapoczek jest cudny ale rekawiczki ...genialne!

    dziekuje za pamiec...rowniez skladam najserdeczniejsze zyczenia...wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia w prowadzeniu bloga i wesołych świąt
    Polecam
    http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie mój blog, ale rewelacja. Mile widziane komentarz z linkiem do twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne zdjęcia ^ ^
    U Ciebie tyle śniegu, a u mnie nic, pada tylko deszcz ;/
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  49. Na mrozy strój idealny, ciepło i wygodnie! :) Świąteczne szaleństwo w tych sklepach było, dużo osób pewnie kupiło wszystko wcześniej, żeby potem nie musieć stać w tych kolosalnych kolejkach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ślicznie wyglądasz :)))
    Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  51. podoba mi sie Twoja kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Prześliczna ta kurteczka i buciki;) Też chcę taką:D

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz!śniegowce-rewelacyjne wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wesołych Świat kochana i dużo prezentów pod choinką :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale super wyglądasz! Tak zimowo! :) Wesołych!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetnie wyglądasz:) boska kurtka;) J. i wesołych świąt of course;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Genialnie wyglądasz ;)
    Kurtka jest super *-*

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wyglądasz!
    Super kurtka *.*

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciepło i z pewnością wygodnie :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Great blog dear!!Love your photos =) wanna follow each other?
    visit me http://cherryfashion-k.blogspot.com/

    xx
    K.

    OdpowiedzUsuń
  61. ach miałam takie same buty tyle że carne :) są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  62. balwanku! nie lubie Cię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bo ja marzę o tych butach!!! grrr!

    OdpowiedzUsuń
  63. faktycznie "kapocek" bardzo fajny masz ;)
    A butki - chcę takie !!!!!!!!

    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  64. mnie też ciągle dają mniej lat niż mam :p a w 'kapoczku' się zakochałam! :D jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna kurtka! Będę odwiedzać Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)