poniedziałek, 17 września 2012

I don't need new shoes. Or maybe..??

Za każdym razem kiedy rzucają mi się w oczy jakieś buty zastanawiam się czy są mi potrzebne- do czego bym je mogła założyć, czy są na co dzień czy tylko na specjalne okazje.  Robię sobie listę "za" i "przeciw" i w 80% przypadków wygrywa "za". W końcu nadszedł czas kiedy mogę założyć jedne z moich nowych butków. Tym razem takie, które zwykle wzbudzają kontrowersje. Każdy dodatkowy centymetr się przyda - mój narzeczony ma ok 193cm wzrostu, a ja ok 162cm, więc same rozumiecie...:) Wiem, wiem, wielu z Was się pewnie takie nie podobają, lecz kiedy ja je zobaczyłam wiedziałam, że muszę je mieć. Oczywiście w stroju nie chodzi tylko o buty:) Być może coś innego Wam się spodoba? A jakie wy buty ubrałybyście do takiego dość luźnego zestawu:))??

Jeśli chodzi o torbę (bo torebką raczej jej nie nazwę) jest idealna na krótkie wyjazdy, a także jako bagaż podręczny. Jaki plus? Przede wszystkim jest bardzo pojemna. Drugim plusem jak dla mnie jest połączenie koloru granatu z beżem. Tej wielkości torby noszę dość często, a czemu tak?:p Chodząc na AWF (w sumie nie na wf) i tak nie umiałam się zmieścić do zwykłej mniejszej torby, a to basen, a to trzeba było wziąć laptopa czy coś innego (uwierzcie, że siedząc na uczelni np. od 9 rano, do nawet 20:30 można dostać fioła- więc trzeba było sobie jakoś czas umilić). I tak mi zostało:))

Dobra dobra już nie zanudzam historiami życiowymi :D











Torebka - H&M
Bluzka - Mohito
Zegarek/bransoletka - www.edibazzar.pl
Bransoletki (komplet) - Lindex

123 komentarze :

  1. Ojej super stylizacje! A mi się podoba kabaltowa koszula ! ;))

    te buty nie sa jakieś takie złe ;)


    replika LV podoba mi się tez :)

    pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    dziękuję za komentarz na blogu :)
    Bardzo fajna stylizacja, też lubię dodawać sobie cm i w sumie mamy podobnie bo ja mam 160 a mój 190 :)

    Dodaje do obserwowanych

    pozdrawiam
    xoxo
    ( d2304.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny outfit! torebka i buty najlepsze :)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  4. buty przyciągają wzrok! genialny fason i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy zakładają te buty, a ja nadaj przekonana nie jestem, choć mi się podobają... mimo wszytsko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem z tych ktorym sie nie podobaja wlasnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka fajna :) Też lubię większe torby, bo w małych się nie mieszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja, fajne buty bardzo oryginalne:)
    Podoba mi się tu, dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie ten model i kolor butów mi się podoba, czekam na mój rozmiar, bo oczywiście nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam 170 wzrostu i 15 cm szpilki nie są dla mnie żadnym problemem :P Nie będę się przejmować ,ze jestem od kogoś wyższa :P Torba jest świetna.
    Awf Warszawski ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za tymi butami, jednak stylizacja bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te buty , świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny Zestaw. ;D Śliczne buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. przejrzałam wszystkie Twoje posty i musze przyznać że bardzo fajne stylizacje :)
    ja także chcąc niechcąc musze sobie dodawać centymetry, więc doskonale Cie rozumiem..
    wszystkie butki mi się podobają, a te czarne koturny genialne, sama bym sobie takie sprawiła.. da sie w nich przebujać dzień ? ;)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  15. Im dlużej oglądam te buty, tym bardziej się do nich przekonuje . Zestaw super - pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dałam 210 (robila mi fryzjerka ale u siebie w domu bo jest na macierzynskim) w salonach mozna znalezc tak od 250 wzwyz zalezy od dlugosci,gestosci wlosow oraz rodzaju keratyny bo sa rozne,nie daj boze encanto bo to smrod chemia i siwy dym... i fryzjerka wprost powiedziala ze efekt moze i jest ale pozniej wlosy sa w gorszym stanie niz wyjsciowo dlatego encanto nie stosuje.Ja tez balam sie tego,ze nagle umyje wlosy i 210 zł splynie do kanału ;) ale nic jeszcze w zyciu nie poprawilo tak radykalnie stanu mojego siana ;).Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba rzeczywiście świetna. A i jestem wielką zwolenniczką takich bucikow. ;)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. buty są świetnie dobrane, zewsząd mnie kuszą:))

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoją bransoletkę no i oczywiście modne w tym sezonie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torba :)
    Dziękuje za odwiedziny i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super buty.
    Pięknie robisz zdj,
    Zapraszam do mnie ;

    Candienatalie.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się Twoja koszula. Pięknie się w niej prezentujesz. Co do butów, nie mam pojęcia jakie bym wybrała do takiego luźnego zestawu ale uważam, że Twój pomysł jest dobrą alternatywą. Całość wygląda świetnie, będę zaglądać tu częściej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for your comment :)
    Wow I love your sneakers !

    OdpowiedzUsuń
  24. sama nie należę do wyskokich i przy moim chłopaku dziwnie czuje sie bez butów na koturnie czy szpilkach dlatego ten model ,który masz na sobie bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the pictures.So cool the place.
    I am so obsessed with these shoes.Are they comfy and warm as they say?
    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. super koszula!!a na te buty dopiero teraz się przekonałam , na jesień musza być moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za odwiedziny i komentarz:)

    Żawietna ta koszula, zwłascza roku dodają te guziczki, czyzby złote?;)

    pozdarwiam i obseruję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje bardzo ! ;) Świetna torba, uwielbiam wielkie torby !

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia znad jeziora boskie, również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja do luźnego stroju ubrałabym baleriny albo vansy, chociaż te buty też pasuje, jednak jak na razie nie podbiły mojego serca.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz :) Boska torba *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja no i oczywiście Twoje buty też są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny zestaw, buty i torebka są rewelacyjne, też się zastanawiałam nad tymi butami ale wybrałam czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo moja znajoma ma te same buciki :) sa genialne! ;)
    też uwielbiam pojemne torby a beż + granat to połączenie idealne ;)

    zapraszam dos iebie częściej

    OdpowiedzUsuń
  35. super stylziacja;):) podoba mi sie;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jesli masz ochotę;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz sliczne buty;p, świetny blog, oczywiscie,ze obserwuje:) i czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. mi się jakoś podobaja te buty ;))
    mają w sobie to coś ;)
    Ohoho...strasznie wysoki ten Twój men ;D
    Torba ma b. ładny krój i kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zestaw, lubię takie luźne stylizacje :) Buty <33
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję pięknie :) tak masz rację buty do najwygodniejszych nie należą a ja chodzę teraz w zupełnie innym typie i już totalnie się od nich odzwyczaiłam więc tym bardziej ;) za to te Twoje na bank mega wygodne , cały zestaw super , lubię takie sportowo casualowe sylwetki :) jasne że obserwujemy , już dodaję :)

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  40. torba piękna:)
    jesynie buty mnie nie przekonują;/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne jesienne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się kolor kosuzli :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty są super?
    Za ile je kupiłaś?Jeśli masz czas odpowiedz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku jesteś taka malutka w porównaniu do swojego chlopaka ;) ale to musi słodko wyglądać, ja od mojego jestem wyższa o 2 cm ;D

    Fajny zestaw, choc do bucików nie moge się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna stylizacja :) wszystko ładnie ze sobą współgra :D a buty wyśmienite!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. super stylziacja;) sliczne buty;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):):) jesli masz ochotę;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyglądasz:) Pojemnym torbą mówię-"tak":D

    myślę, że też dość często tu będę wpadać także już dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  47. thanks for commenting my blog. followed ya :)
    btw amazing outfit!

    http://haruhiism00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. torebka jest genialna <3

    KONKURS na moim blogu! Do wygrania zegarki i bransoletki, zachęcam do wzięcia udziału :)


    OdpowiedzUsuń
  49. Typowo jesiennie u Ciebie:) Strój w sam raz na tę pogodę, a i praktyczny. W moim stylu. Buty+torebka = rewelacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zdjecia,oczywiscie ze tak jak zaczniesz obserwować to daj znać:) odwdziecze sie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia, i ta bransoletka!

    Ps. Zapraszam na mój nowy blog z pierzastymi kolczykami: oduchadoucha09.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam te same buty :) tylko moje niestety zaczęły się rozklejać po 2 założeniu :( ehh... a szkoda bo wyglądają fantastycznie

    ------------------
    www.qamille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. super wyglądasz!
    te buty są super, na początku mi się nie podobały a teraz coraz bardziej i bardziej przekonują mnie!
    dzięki za odwiedziny pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  54. sliczne fotki - fajnie na nch wyszlas - podobaja mi sie:)
    aha torba jest rewelacyjna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowne są te buty! A torebke masz prześwietną!;)
    obserwuję i mam nadzieję że także mnie zaczniesz obserwować;)
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  56. cute outfit! i love the shoes, you pull them off so well!

    lindsey louise

    hellomrrabbit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. wspaniała torba :)obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Sure we can follow each other! I am a new follower and now it is your turn to follow me back, ok? =)

    OdpowiedzUsuń
  59. Amazing outfit and gorgeous pictures. Would you like to follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Swietny zestaw,,buty coraz bardziej mi sie podobaja!
    Pozdrawiam i zapraszam...obserwujemy?
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo mi przypadł do gustu ten outfit ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. ślicznie wyglądasz :)

    + dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :) :P

    http://incanto-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. wow:) ślicznie wyglądasz, obserwuje i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  64. moim zdaniem, torba świetnie pasuje, buty także, ale osobiście się jeszcze do takich nie przekonałam, choć w twoim zestawieniu fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  65. BUTY I TOREBKA CUDEŃKA!! <3 OBSERWUJEMY!:)

    OdpowiedzUsuń
  66. ładna torebka :) ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna stylizacja! (;
    Obserwujemy? Daj znać, jeśli jesteś zainteresowana. ♥

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. ale masz świetne te buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczna torebka ;) Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)

    Dodaję do obserowanych i liczę na to samo :* www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Lubię Cię w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  71. fajny, luźny look :) obserwuję i również zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wiele par butów można dobrać do tej stylizacji!:)


    Zapraszam do konkursu, gdzie możesz wygrać dowolnie wybrane buty ze sklepu:)!

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwuje i czekam na nowe posty!
    zapraszam do mnie na nowy wpis i pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuję za komentarz :*
    Ja już obserwuję, teraz czekam na Ciebie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne buty, bardzo fajny zestaw. :))

    OdpowiedzUsuń
  76. Łaał, jesteś świetna, masz boskie włosy :D zawsze podobają mi się ludzi włosy ;c
    No i torba jest świetna. Całość tworzy fajne połączenie :3
    Sin.
    (Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajny blog :)
    Obserwujemy ?
    king-stonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. A mi te buty bardzo się podobają, ponieważ jestem w posiadaniu podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  79. na poczatku nie podobaly mi sie tego typu buty lecz gdz ogladam do niektorych zestawow to maja niesomowicie duzo uroku..:)
    ja bym zalozyla botki w stylu militarnym..:D
    ________________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. I have pants nearly EXACTLY like that. I like the pictures in the forest!

    http://eternal-simplicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. fakt, wobec tych butów chyba nie sposób być obojętnym... ja wciąż mam co do nich mieszane uczucia, ale co by o nich nie mówić, wygody im nie można odmówić, a to sobie bardzo cenię, więc kiedy wracam z pracy po 10ciu godzinach chodzenia w wysokich koturnach, i muszę iść np. na szybkie zakupy spożywcze, przebranie się w te buty jest niemal jak zbawienie :D no a poza tym też lubię sobie dodać centymetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  82. A mnie się bardzo podobają buty tego typu. Zależy jeszcze w jakich kolorach. Jeszcze nie znalazłam idealnych dla siebie, ale jakbym na takie trafiła też pewnie zwyciężyłoby "za" :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Hi! I am in love with your shoes!
    You have very nice blog!

    Would you like to follow each other?

    Www.fashionburo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. buty świetne!♥
    ja do luźnego stroju ubrałabym workery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  85. ♥♥♥

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. świetnie,uwielbiam sneakersy;)
    zapraszam:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    obserwuję i proszę o rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Lovely outfit, very simple and chic :)

    Lovely blog too, I just followed! Hope you can visit my blog and follow back if you like it too <3

    sartorialconnoisseur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Uwazam , ze gdyby te buty mialy inny kolor ladniej by to wszystko wygladało .
    Pozdrawiam i zapraszam ;*
    Obserwujemy ?
    Odpowiedz na moim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  89. Pewnie,ze obserwujemy:D
    Dziękuję za odwiedziny :)
    Buziaki,Pati♥
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Zdjęcia nad wodą są najlepsze ;)
    Zakochałam się w koszuli *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  91. Lovely casual look!! Would you check out my blog and maybe we cab follow each other?

    www.wear2day.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Great outfit! Love the background and your shoes!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  93. świetne połączenie kolorów... no i te buty... korcą korcą mnie...

    zapraszam Cię na mega łatwy konkurs :) do wygrania modny kombinezon :)
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/2012/09/konkurs-pozegnanie-lata.html

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Koszula i torba - rewelacja! Wszystko świetnie dobrałaś :)Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  95. Thanks for your comment and following. I'm following you now on GFC under name Cassandra L.M.

    www.wear2day.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Omgsh, obsessed with those sneaker wedges! They're just...just...amazing ♥
    How would you like to follow each other? I'm crushing on your style girl! :)

    Enter to win a $40 voucher to InDressMe!
    Trendy Teal

    OdpowiedzUsuń
  97. wygladasz świetnie .! Bardzo podobają mi się buty i torebka ;)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;) Do wygrania dowolne buty od Renee .!

    OdpowiedzUsuń
  98. super zestawik ;) zapraszam do siebie i pozdrawiam ;)) gdziesamojekredki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. I am totally obsessed with your shoes!

    ~Ping
    http://withinthesun.blogspot.com/

    P.S Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  100. cudna stylizacja. mam ogromną proźbę. zaczęłam wspólpracę z jednym sklepem i zalezy mi na tym abyś zzaglądnęła do mnie i skomentowała najnowszy post

    OdpowiedzUsuń
  101. your outfit looks amazing *_* your blog is very good and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Buty masz cudowne Kochana ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Osobiście jestem jak najbardziej za jeśli chodzi o ten model butów!:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetny spacerowy set :)) I rewelacyjne buty :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)