piątek, 8 marca 2013

`iPhone, Samsung Galaxy Note, SII...



Zacznę może od tego, że ten post miał powstać w grudniu. Zdjęcia były robione w lutym, a dodaję go w marcu – jak widać u mnie wszystko szybko idzie :D Więc o czym dziś napiszę? O moim wymarzonym telefonie. Na początku chciałam mieć iPhone, ale szybko minęło. A potem nie mogłam zdecydować pomiędzy Samsung Galaxy SII, a Samsung Galaxy Note. Jaka różnica między nimi? Przede wszystkim ich wielkość. Już sII przy wielu telefonach jest duży, a co dopiero ogromny Note. Ale to właśnie tym drugim byłam zachwycona. Nie mam zbyt wielkich dłoni i dlatego mój J. zastanawiał się po 1. jak sobie z nim poradzę, a po 2. do czego mi w ogóle taki telefon. Hmmm…  Przede wszystkim jest idealny do czytania książek <3 (a to dla mnie było na 1. miejscu), przeglądania stron internetowych, gier i  zdjęć.  
Wady? Jeśli ktoś nosi telefon w kieszeni to może być to dla niego problem, bo mimo, że w niektórych kurtkach mam ogromne kieszenie to i tak albo się tam nie mieści, albo w żaden sposób nie da się jej zamknąć. Ale mnie to nie dotyczy, bo i tak noszę go w torebce. Co do baterii – przed zakupem czytałam o nim dużo i wszyscy pisali o słabej baterii spowodowanej przede wszystkim dużym wyświetlaczem. Początkowo trzymał jakieś 3-4 dni. Ale ostatnio używam go bardzo dużo więc trzeba liczyć się z ładowaniem średnio co 2 dni. Na pewno też nie należy do najtańszych, ale jest wart swojej ceny. Nie żałuję wyboru, wciąż jestem nim zachwycona i nie rozstaję się z nim na krok.
A jaki jest wasz wymarzony telefon? ;)



109 komentarzy :

  1. śliczny ten telefon, serio wydaje się bardzo duży, ale super się prezentuje :) ja obecnie mam htc cha cha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam SG II i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie duże ekrany są idealne do oglądania filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny telefon :D moja koleżanka ma iPHONA ale powiem szczerze , że szybko się jej znudził :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mój HTC desire X jest idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, śliczny :) ale ja i tak marzę o iPhonie :)

    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi to się marzy Sony Xperia Z :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania jakiegoś dobrego telefonu,bo moja nokia już ledwo żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym taki chciała,ale ciągle słyszę "nie ma kasy" xd

    OdpowiedzUsuń
  10. niepraktyczne są az takie duże telefony!!;>.ale jak kto woli♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mój to samsung corby gt-s3650 i nie mam do niego zastrzeżeń jako tako ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja planuje S || , note juz na wakacjach mowil :wez mnie , ale powstrzymała mnie ta wielkosc. choc fajna opcja jest rysowanei na nim :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moj wymarzony to chyba iphone 5 :)

    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam wymarzonego telefonu ,ale Ty masz zjawiskowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. no no fajowy - ja mam HTC One X i ciezko jest go obslugiwac jedna reka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam osobiście nie przykładam zbyt dużej wagi do telefonów, pewnie z powodu braku kasy, a raczej konieczności spożytkowania jej na istotniejsze rzeczy niż dobry telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze, to nie mam jakiegoś wymarzonego telefonu. Twój jest świetny, miałam okazje się nim "pobawić" naprawdę funkcjonalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim ukochanym telefonem jest Samsung Galaxy S II wersja z USA (różni się od polskiej). Wielkością chyba odpowiada wersji Note. Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja znów za dużej wagi do telefonów nie przywiązuję ;d
    ważne dla mnie by miał pełną klawiaturę i androida ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo chciałam Samsunga Galaxy SIII, ale w końcu stanęło na Sony Xperia J i jestem bardzo zadowolona, bo z telefonem dostałam jeszcze tablet :) pozdrawiam cieplutko ps. z samsungów podoba mi się jeszcze Note II :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam galaxy SII i kocham go <3

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam samsunga sIII i kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny ten telefon, ja także mam Samsunga :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam samsung young i jestem zadowolona, chociaż ma jedna wadę, a mianowicie słabiutki aparat, no ale trudno, jest mały, mieści się w każdej kieszeni xd a na tym mi zależało przy kupnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten telefon! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też bardzo lubię duże telefony i nie widzę w Note nic złego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam Samsunga Galaxy S Advence i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja obecnie męczę się z Xperią, ósemką. Zepsuł się, mało co mogę zrobić, nie mam aktualnie numerów (wcięło gdzieś "książkę"), sms pisać nie mogę i żadne mi również nie dochodzą... A czasu nadal niema, aby iść z nim do naprawy...
    A wymarzony? Hmm... Chyba nie mam, ale na pewno w pełni sprawny :).

    OdpowiedzUsuń
  29. łaadnie się prezentuje do tej pory miałam S Wave II i właśnie się zastanawiam nad SG Note hm może się skuszę, a co do baterii to już dawno trzeba zapomnieć o telefonach, które trzymają baterie tygodniami, technologia całkiem inna i więcej energii pobiera to normalka... i tak dobrze przy częstym użytku 2 dni to ekstra :) mój przy używaniu internet, tv itp itd trzyma pół dnia :(
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post
    http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny telefon,ja chcialabym sobie kupic wlasnie iPhona,tylko musze troche o nim poczytac,czy warto;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój mąz ma samsunga galaxy note i niestety był już pare razy w naprawie, bardzo dużo telefonów w ciągu dnia odbiera wiec musi ładować go codziennie. 3/4 firmy w której pracujemy ma te telefonu i może 1/4 z nich jeszcze nie była przynajmniej pare razy w naprawie :/ Samsung robi problemy z gwarancją właściwie bez powodu. Ja chyba najbardziej lubiłam xperie. Teraz mam iphone i jestem zadwolona mimo że bateria też nie jest rewelacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam s2 i jest to mój wymarzony telefon :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wydaje się być duży, ale fukncjonalny i świetne wygląda! :) Moim ideałem jest Nokia c6 albo nokia N97 Mini

    OdpowiedzUsuń
  34. Galaxy note był dla mnie za duży nie mogłam np pisac sms jedna reka.. Ja mam od półtora roku galaxy sII i nie zamienie go na żaden inny:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. W tym roku zmieniam telefon i ten model jest na mojej top liście.
    Teraz od 3 lat mam xperia x10 mini. Niestety już nie spełnia moich oczekiwań i czasem odmawia współpracy.

    Ale mamy podobne nicki ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. nie masz pojęcia, jak się wstrzeliłaś z tym postem (jak dobrze, że jest opóźniony^^^ haha).
    Właśnie na dniach mam kupić nową komórkę, od początku byłam oczarowana tym samsungiem, teraz utwierdziłaś mnie w wyborze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. W sumie ja zastanawiałam się pomiędzy Note a S III. Wybrałam S III i jestem z niej bardzo zadowolona :P ale cieszę się, że jesteś z niego zadowolona. Czasem reklamy dużo obiecują, później wszystko jest inaczej :P bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie lubię systemu android , samsunga galaxy miałam i nigdy wiecej
    Tylko iPhone , zwłaszcza ze zamiast kompa od 2 lat używam iPad 'a

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny telefon! Też taki chcę :)

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie też zima :( obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba nie mam wymarzonego telefonu :) Legginsy masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja planuje zakup HTC dual sim, bo nie przeżyje bez telefonu na jedną karte;P

    OdpowiedzUsuń
  43. ja mam niezniszczalną nokie i jestem z niej zadowolona xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam samsunga i nie wiem czemu strasznie mi się zwiesza....

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo dziękuje ! :)
    a może obserwujemy?

    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam galaxy ace i jest on rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Chcesz otrzymać kilka kosmetyków? Zapraszam na rozdanie: www.aylarlove.blogspot.com/2013/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  48. to faktycznie dlugo zabieralas sie do napisania
    ale lepiej pozno niz wcale

    ja nie mam marzen zwiazanych z tego typu sprzetami
    dla mnie telefon sluzy do dzwonienia wiec wszystkie te bajery to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny telefon :)
    pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny blog :) dodaję do obserwowanych :* jeśli chcesz to mi też będzie miło :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny telefon, również mam samsunga!
    Pozdrawiam i zapraszam do polubienia fanpagu :*

    OdpowiedzUsuń
  52. super blog :) telefon tez fajny. Mój kolega go uzytkuje i jest bardzo zadowolony ;)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny telefon i jak widać ma wiele przydatnych funkcji:)
    bardzo fajny blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fany blog ;))

    Zapraszam do mnie ;3
    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz bardzo ciekawego bloga:) myślę, że zostanę tu na dłużej;) oczywiscie dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  56. fajny bajerek, dla mnie jednak trochę za duży:)

    OdpowiedzUsuń
  57. a i owszem, mam czas :)
    ja bym miała z nim ogromny problem, ponieważ często zdarza mi się pisać sms na lekcjach a ten nie należny do dyskretnych telefonów, również często noszę telefon w spodniach :)
    nie mniej jednak Note bardzo mi się podoba :) czy byłby moim wymarzonym? nie wiem, może bym się w nim zakochała gdybym spędziła z nim kilka godzin. pozdrawiam
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. ciekawy blog :)
    Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz świetne leginsy, zdradzisz gdzie je kupiłaś ?
    Świetny telefon ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja posiadam iphona 5 i jestem bardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ja chyba nie mam wymarzonego telefonu , zeby się tylko dało pisac sms'y i dzwonić - tyle mi do szczęścia wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. mam ;)) Kocham go ;)
    Obserwuję Cię.. ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaki fajny ! ;*
    Obserwuję, bo fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja jestem fanką XPERII :))

    www.cookplease.blogspot.com zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny masz ten telefonik :)

    Zaobserwowałam-bo w sumie nie wiem,czemu jeszcze tego nie zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  66. omomom.. uwielbiam samsungi <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie mam wymarzonego telefonu, wystarczy mi, że moj ma te funkcje, które sa mi potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. wypasionyyy <333 samsungi najlepsze ;D
    Ja mam Samsung Delphi ; )
    justbelovely8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Leginsy mi się twoje meeega podobają! Są super!
    U mnie dzisiaj ostatni dzień do zgarnięcia przepięknej kopertówki, także zapraszam: ))
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja mam białą nokie E6 i bardzo ją lubie :D Jest poręczna, kobieca, ładnie się prezentuje, ma dotykowy ekran ale klawiaturę qwerty - jakoś nie lubię pisać na dotykowym telefonie ;)

    Ps. cudne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  71. Moja koleżanka ma takie legginsy, z H&M ;)
    Fajny telefon;D uważam że Samsungi są najfajniejsze ;D ;>
    http://forever-hutchlland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. dla mnie telefon to telefon.. bardziej brat mi doradza jaki ma być, co ma mieć.. :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. o mamoo jaki ogromny :D
    ja muszę mieć telefon z klawiaturą qwerty i byle nie dotykowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja uwielbiam swój telefon- iPhone. Nie wiem zwolenniczką noszenia tel po kieszeniach, obojętnie czy kurtek czy spodni...
    Świetne masz legginsy!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam ten telefon <3
    Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że wielkośc ma znaczenie, więc przy wymianie, tez wybiore większy :))

    OdpowiedzUsuń
  76. aaaa ja tez taki poproszę :D w jakiej sieci brałaś?> abonament?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiony bez żadnych abonamentów itp. w Saturnie :P

      Usuń
  77. Naprawdę jest ogromny! Ja mimo wszystko wolę proste telefony ;d
    Świetne legginsy!

    PS. Dziękuję za wizytę u mnie! Zapraszam do obserwowania i kolejnych odwiedzin!

    OdpowiedzUsuń
  78. Tez zastanawiałam sie kiedys nad tym modelem,bardzo mi sie podoba ale jeszcze nie jestem zdecydowana:) mnie tam wielkość nie przeraża tez zawsze wszystko nosze w torebce,,moze być troche gorzej w wakacje,bo mam mnóstwo małych torebek i z tego powaodu mam dwa portfele bo moj ulubiony z tych "duzych" ,ktore sie nie składaja czasem ledwo sie mieści :P Ale telefonik super! ponoc można fajnie obrabiac w nim zdjecia:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja mam nokie n8, mało kobieca ale mam ja juz poltora roku i zastanawiam sie nad nowym albo po prostu w starym nowa obudowa wystarczy. Jestem zakochana w niej choc zamysł ostatnio był taki zeby miec iphona ale wtedy i tak nokia by została, dwa numery zawsze spoko :D
    Buziki i niech Ci Twój służy :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. lubię telefony z takim dużym ekranem

    OdpowiedzUsuń
  81. Sony xperia z - chociaż nie jestem pewna bo ja telefon noszę w kieszeni, ale pomijając to jest dla mnie idealny ( szczególnie że jakoś tak lubię uczyć telefony latać i pływać :-D )

    Zapraszam na mojego bloga o fotografii, będzie mi bardzo miło jeśli w komentarzu zostawiasz swoją opinię na temat zdjęc które robię :-) ----> www.wikiandikiw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. hmm, też mnie niedługo czeka zmiana telefonu, nie wiem kompletnie na co się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja mam iphona 4 i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  84. ogromny :) ale faktycznie ma wiele ciekawych aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo fajny tel. ale nie dla mnie bo ja potzrebuje nosić telefon w kieszeni :P I nie mam wymarzonego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudowny *-*
    Kurczę, chciałabym :D
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  87. uuu fajnyy *_*

    +obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://be-yourself-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja też ładuję średnio co dwa dni, dlatego mój wymarzony telefon to taki, którego bateria będzie trzymać tak z tydzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  89. Note jest dla mnie zdecydowanie za duży. Telefon dla mnie nadal powinien być telefonem, czyli być funkcjonalny. Co nie zmienia faktu, że Note mi się bardzo podoba, tylko ta wielkość...

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajny telefon :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  91. tez mam galaxy ale mini II:P

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja mam samsunga galaxy note ll w kolorze bialym. Uzywam go non stop, nawet teraz z niego pisze,)

    OdpowiedzUsuń
  93. sama najpierw chcialam iphone,ale rowniez wybralam inny model :D oby dobrze Ci sluzyl ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)