wtorek, 19 marca 2013

`Beige

Zapraszam do polubienia!:))
Do beżu najbardziej pasują inne delikatne kolory- pudrowy róż, mięta, błękit.. i dlatego zdecydowałam się na jasno niebieską koszulę i parę srebrnych dodatków.  Kok?.. Po raz pierwszy robiłam go na wypełniaczu - i wiem, że perfekcyjny jeszcze nie jest, ale może za którymś razem wyjdzie tak jak bym chciała. Nie jest to skomplikowane, a jednak wcześniej nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Poza tym dostaję furii kiedy wszędzie wychodzą mi włosy i musiałabym użyć setki wsuwek, żeby dobrze je upiąć.

...jeszcze 2 dni temu śniegu nie było i znowu wrócił - jak dalej tak będzie to chyba wpadnę w depresję zimową :P
 Koszula/ Parka - H&M
Spodnie - Zara
Torebka - www.verostilo.com
Zegarek - www.edibazzar.pl

103 komentarze :

  1. kochana wygladasz cudownie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie jasne, stonowane kolory! :) Świetny outfit ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jasne połaczenie, śwoetna koszula a torebkę mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty ..wyglądasz ślicznie b:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw,super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne buty. mogę wiedzieć gdzie kupione? nigdzie niestety nie napisałaś.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w tamtym roku na deezee.pl
      Zapomniałam napisać, ale były już w którymś poście ;)

      Usuń
  7. wyglądasz obłędnie.;)
    zakochałam się w tej stylizacji i butach.;) pieknie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna torebka i buty!!

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie idealne ile kosztowały?
    poluje na takie własnie ;/
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękna jesteś i super cała stylizacja;)
    rewelacja!
    zapraszam do siebie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tym koku! Jak na pierwszy raz to naprawdę wyszedł idealny!
    A beżowy zestaw, coś pięknego, wszystko mi się tutaj podoba! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och beż <33 Pięknie Ci w tych kolorach :***

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest ta koszula!!! cudowna! :) kok bardzo fajny, takie elegancki :)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pieknie!wygladasz swietnie swietnie swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz ;) Boskie buty *_*
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne to wszystko :) Pięknie wyglądasz i niech ta wiosna już przyjdzie, bo szkoda takie ciuchy chować pod kurtką :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty jesteś śliczna! :) Bardzo mi się podoba ten zestaw ;)

    U mnie niestety też śnieg wrócił ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Twoje stylizacje!!! megaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdradź mi proszę przepis na tak genialnego koka:D ja dzisiaj od koleżanki dostałam jakaś specjalną gumkę, która kupiła w Irlandii mam nadzieje, że efekt mnie powali:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz ;*
    Skąd masz te cudowne koturny?
    Nigdzie nie widzę nazwy sklepu,
    a strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubie bez zarówno w towarzystwie pasteli jak i brązu czy czerni. Bardzo fajna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooooooooooooooooooo łał!!!! <3
    Wyglądasz mega pięknie Kochana!! Stylizacja cudowna, buty mam ochotę ukraść :)
    Ale jaka śliczna fryzura!!! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz:) Cudowne odcienie, świetnie spodnie i buty. Do tego, hm schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę, ale efekty marne.
      Może buty i kok mnie po prostu optycznie wydłużyły :P

      Usuń
  24. Buty ♥___♥ Cudowna stylizacja .! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna torba, buty i wszystko<3
    przypadło mi do gustu :))
    zapraszam;p
    a bransoletki robie sama;)
    no i obserwuje bo bardzooo tu ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja ! Wyglądasz pięknie w takich kolorach ! Ostatnio uwielbiam jasne stylizacje, wczesniej kochalam sie w czerniach i czerwieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam się do Ciebie bo bardzo lubię tu wpadać ;) A z resztą w końcu jesteśmy 'miastowymi sąsiadkami' ;P A tak w ogóle to mega wypasione butki ;) wpadaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie mają swietny kolor! ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna koszula i taki idealny kok :D sama robiłaś czy może na jakąś gąbeczkę ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh jaki śliczny wiosenny outfit! Masz bardzo fajnie dobraną koszulę :D idealnie pasuje na Ciebie! :D U mnie też niestety śnieg znowu się pojawił.. ehh czekam na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietna stylizacja! :) Nominuje cie do Versatile blogger award!:)
    wiecej w moim poscie:)
    http://lestylemadam.blogspot.ie/2013/03/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Przesliczna stylizacja i ten koczek! Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i do obserwowania sie
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring trends!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana cudowna wiosenna stylizacja :) bardzo ładny koczek. Ciekawa jestem jak CI się spisuje zegarek bo właśnie sobie taki zamówiłam tylko złoty :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia ;)
    ja ciągle sobie wmawiam, że to już ostatki tego śniegu się posypały, a teraz nadejdzie wyczekiwana przez wszystkich wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej :) Dzięki za komentarz.
    Świetny blog, obserwuję i będę wpadać częściej :)
    Pozdrawiam!
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna stylizacja :)
    pasują ci takie kolorki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz pięknie! A kok super! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Cała stylizacja jest piękna, cudnie ci w jasnych kolorach, a przy okazji totalnie w moim stylu, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jej jaka jestes słodka :) masz super nagłówek ;) obserwuje XOXO

    OdpowiedzUsuń
  40. aaa cudna koszula - ja nie moge dopasc takiej dopasowanej -albo za luzna w biuscie,albo za ciasna.. i tak w kolko...

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę genialna kurtka, sama myślałam o zakupie takiej ale czarnej;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny strój, naprawdę. Elegancki i klasyczny, bardzo mi się podoba! Natalia

    OdpowiedzUsuń
  43. buty są świetne - ogólem - wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  44. ojej jakie cudowne buty *o*
    u mnie cały czas śnieg, wczoraj jak zaczął padać to zasypał z pół metra, niestety :(
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna stylizacja. Miło sie patrzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Patrząc na taka stylizacje, od razu czuć wiosne! :) Piękne, delikatne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjna stylizacja:) Chętnie bym założyła ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Koszula 100% styl H&M wiedzialam od razu :)
    kok super.. mi w takch jest brzydko
    jedynie rozpuszczone włosy :/
    no ale jak mi sie nie chce zrobię artystycznego niełada - co u mnie wyglada jak koszmarny nieład ;p

    outfit jeszcze bardziej super ! Każdy detal

    Ta... ta pogoda nam plata figle :/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny zestaw!!! uwielbiam pastelowe kolorki!!!1 a te buciki sa cudne!! koczek wyszedł- perfekcyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyglądasz, super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  51. jaki cudny koczek! ślicznie Ci w tej fryzurce :)
    piekne kolorki, uwielbiam ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kasia genialna stylizacja! Tez kocham beże, szczególnie w wiosenne i letnie dni <3
    Kok Ci wyszedł idealnie! Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurce ;**

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładny zestaw :) wolałabym gdyby koszula była ciut krótsza, ale i tak cała stylizacja dobrze się prezentuje. Przepiękne buty *.*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz;) Elegancko i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny zestaw ! : )
    podsunęłaś mi pomysł z beżem :D
    obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Boski Look :D <3 uwielbiam takie stylizacje, szkoda tylko że nie nadaje się dla mnie, bo zawsze jak na złość "coś"- "gdzieś" spadnie :(

    OdpowiedzUsuń
  57. też miałam zamiar kupić wypełniacz do koka, ale mam chyba zbyt krótkie włosy... i zbyt mało włosów, aby to dobrze wyglądało.

    mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale... troszkę za dużo tego beżu ;p brakuje mi czegoś kontrastowego.

    OdpowiedzUsuń
  58. to te spodnie, które mi się podobały? super wyglądają:D wgl ładnie to wszystko zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  59. rewelacyjnie dobrany zestaw *_*

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna stylizacja, zakochałam się w Twoich butach, są genialne!
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  61. cudowne buty *.*
    świetny blog, obserwuję ;)
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Całość świetnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  63. jasny shopper super, całość kojarzy mi się bradzo wiosennie już, tylko gdzie ta wiosna?:(

    pozdrawiam
    persona non grata

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. botki i spodnie genialne... zresztą wszystko w tej stylizacji bardzo mi się podoba... :)

    OdpowiedzUsuń
  65. botki i spodnie genialne... zresztą całość jest bardzo elegancka i podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  66. prawdę mówiąc zmieniłabym kurtkę na bardziej elegancki płaszcz, ale cała reszta jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super spodnie *.*
    Nominowałam Cię do Libster Award.

    OdpowiedzUsuń
  68. wszytsko mi sie podoba;) a botki genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam stylizacje w tych kolorach. Wszystko mi się w niej podoba: zaczynając od koczka a kończąc na butach :D.

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękny koczek!
    P.S: Do rodzynek być może też się z czasem przekonasz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajne botki :) spodnie też świetne :) ogólnie, cała stylizacja udana, wszystko do siebie pasuje :)

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania zestaw kosmetyków Mariza ! :) szczegóły na: http://wizazmojapasja.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  72. choć nie lubię niebieskiego pięknie wygląda on z beżowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajna stylizacja:) Koczek wyszedł Ci ładny jak na pierwszy raz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  74. faktycznie swietnie ci w takich kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  75. Buty są rewelacyjne...sama takie bym chciała:)))

    OdpowiedzUsuń
  76. zakochałam się w Twoim zegarku! *.*

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale świetnie wyglądasz! Beż jak i błękit zdecydowanie pasuje do Ciebie! :> Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  78. Zdecydowanie na TAK :)
    Wszystko w takich jasnych barwach :)
    Super :)
    Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  79. BArdzo wiosenny zestaw :) podobają mi się koturny.
    Pozdrawiam, dziękuję za miły komentarz i zapraszam do siebie częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  80. Zakochałam się w bucikach!

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny zestaww *_*
    Kochamm ten blog :33

    OdpowiedzUsuń


  82. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Świetnie się w niej przezentujesz, bardzo do ciebie pasuje taki style:)
    Jesli znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  83. O rany, świetnie wyglądasz! Masz idealną fryzurę! I te buty <3 Już je uwielbiam! Obserwuję, bo n pewno będę wpadać tutaj częściej! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  84. Prześliczna stylizacja! Buty, torba, spodnie, koszula! Bomba;) I fryzura urocza:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)