środa, 27 marca 2013

`Mary Kay



Ostatnio do moich kosmetyków dołączył puder rozświetlający Mary Kay.  A to wszystko dzięki konkursowi u Kadik-babik (dziękuję ;*). 

Pierwsze wrażenie? WOW!
Już samo opakowanie mnie urzekło. Czarna minimalistyczna klasyka <3  Kolor pudru w delikatnym różowym odcieniu  (to moja pierwsza przygoda z różem, bo zwykle wybieram wszystko w odcieniach brązu i moreli). Jest idealny! Aż szkoda było go używać, bo ma tak uroczą fakturę na wierzchu (zdjęcia robiłam jak tylko go dostałam). Poza tym byłam mile zaskoczona jego wielkością, bo spodziewałam się, że jest dużo mniejszy, ale 7gram na pewno wystarczy na wiele miesięcy. Równomiernie się rozprowadza, nie robi miejscowych plam – to też akurat zależy od pędzla i mam zamiar zmienić swój obecny, bo już wiele przeszedł. Jakie możecie polecić?
Na pewno będzie mi długo towarzyszył ;)
Puder rozświetlający - www.marykay.pl

44 komentarze :

  1. Wygląda jak taki mały kosmetyczny klejnocik :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda faktura śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczyłabym jak wygląda na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolor ma, uwielbiam roze w takim odcieniu :) gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie, zachęca do kupna nawet bez recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatny kolorek :)
    podoba mi sie :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. rany fajowy xD Pokaż go na polikach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow no gratuluję ;) super róż!!! Robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. WooooWww..

    zazdroszczę :)
    faktycznie ma prześliczne opakowanie i akture,
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie mialam niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję ;)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :) Fakt, wygląda świetnie, a Twój opis też zachęca ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej! Ładny ma odcień :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeeju ♥
    Wygląda naprawdę prześlicznie i bardzo zachęcająco:))

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kształt i opakowanie :) Jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow różowy puderek to coś nowego i dla mnie ;) chyba się skuszę, obserwuję na FB i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję i po cichu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie róż ma cudowny kolor <3 Z chęcią zobaczyłabym jak wygląda na buzi :) Obserwujemy? :* Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też by mi było szkoda go używać, bez kitu! Wygląda obłędnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie aż szkoda go używać taki jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wygląda, aż szkoda używać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. przydałyby się jakieś zdjęcia, jak się prezentuje na buźce :)
    ja pozostaję wierna różowi Bourjois, tzn, wierna... po prostu on się chyba nigdy nie kończy, to po co inwestować w nowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja była szefowa była konsultantka Mary Kay, więc mam do nich uraz. Aczkolwiek róż wygląda słodko ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajny.. no ładny jest ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. O fajny prezent :D uroczo wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No na prawdę aż szkoda go używać, ładnie go ozdobili :)

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach i zdrowym trybie zycia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda świetnie ;) Przyznam że ja też raczej nie używam odcieni różu, nie wiem jak to by wyglądała o z ciemną cerą..
    ____________________
    loonaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo super! Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczniutki jest :)
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda super. Daj znać jak w praktyce.

    Zapraszam na giveaway: http://mon-cherries.blogspot.com/2013/03/vedette-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Już na pierwszy rzut oka wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)