piątek, 22 marca 2013

`Red sneakers



W sneakersach jestem zakochana od momentu, gdy zobaczyłam je po raz pierwszy. Oczywiście nie wszystkie ich modele mi się podobają, ale to chyba oczywiste, że każdy z nas ma inny gust. Ostatnio do mojej niewielkiej kolekcji dołączyła para czerwona [chyba tego koloru w ofercie sklepu akurat już nie ma] – myślę, że idealna na wiosnę.

Jak dla mnie posiadają same plusy: wygoda, komfort, łatwo się w nich biega (np. na autobus :P), mają szeroki wybór kolorów, i fasonów, pasują do eleganckich i sportowych zestawów, i dodają nam ok 9-12cm.
Jest tu ktoś komu na samym początku nie podobały się one w ogóle, ale w końcu się przekonał? A może nadal nie jesteście przekonane?
 
Zastanawiam się jeszcze nad jedną parą z ćwiekami, ale na chwilę obecną nie mogę się zdecydować na kolor [niebieski, brąz, czerwony], bo są akurat w przystępnej cenie promocyjnej ;) !


***

                     BLUE  [LINK]                                       BRĄZ  [LINK]                                        RED  [LINK]

80 komentarzy :

  1. aaa.. genialne buciki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie widziałam takich butów ;o
    śliczne są <3
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cene maja super;> czerwone ;]

    zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely!!! Nice choice) Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sneakersach zakochałam się od pierwszego założenia. Są super wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z ćwiekami są super :)
    Co do wygody to nie wiem. Mam jedne, ale jak tak pochodziłam to po połowie dnia tak mnie nogi bolały, że masakra.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja, gdy je pierwszy raz zobaczyłam uznałam,że są STRASZNE. A teraz coraz bardziej mi się podobają...
    Skończy się na tym, że sobie takie sprawię... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukradnę Ci te bucikii :):)... chce takie coraz bardziej :):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wglądają na kimś, ja osobiście bym ich nie zalożyła :p

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne ;) Ja bym kupiła brązowe.

    Zapraszam do mnie na urodzinowe rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten sklep. Mają piękne buty w atrakcyjnych cenach. Mam ten sam model tylko w innej wersji kolorystycznej i także jestem zadowolona :) Miło, że sneakersy już drugi rok się "trzymają", bo to chyba jedne z wygodniejszych butów jakie mam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor obłędny :D aczkolwiek mi jakoś ten rodzaj butów nie przypadł do gustu :) może już jestem za stara ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. wciąż nie jestem przekonana :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty świetne ! Zazdroszczę ;)

    Zapraszam do siebie na nowego posta ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. też mi sie podobając te buty ja mam na oku takie z blinka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny ten kolor :) mnie osobiście nie do końca przekonują te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. love the red ones !
    xxxx LOVE LOVE LOVE <3 have a great weekend, love!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne.Ja też się zastanawiam na zakupem pary z ćwiekami.

    OdpowiedzUsuń
  19. tez uwielbiam te buty ! choc wiem ze wielu osobom sie strasznie nie podobaja ale coz ich sprawa i strata!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. na początku wgl mi się nie podobały, jednak coraz bardziej się do nich przekonuję:) powoli powoli, ale zaczynają mi się na prawdę podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze Twoje bez ćwieków mi się bardziej podobają ;D Mi się podobają, ale jakoś do zakupu sie jeszcze nie przekonałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne!
    ja swoje muszę oddać do szewca chyba, bo mi się zdarła podeszwa pod koturnem, a teraz znów wracają do łask ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie się prezentują i nie wątpię, że są wygodne ;) Idealny buty wręcz można byłoby powiedzieć.
    A co do koloru - niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kupowac podobne, ale nie takie długie ;) Ale jakos sobie odpusciłam ;) .

    OdpowiedzUsuń
  25. no fajne fajne;)
    śliczny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście nie podobają mi się tego typu buty, ale o gustach się nie dyskutuje :)
    Jeśli Tobie się podobają, to gratuluję zakupu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne są ! <3
    czerwone najladniejsze;p
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. tak, mnie się kompletnie nie podobały, teraz się do nich przekonałam, chociaż nie zamierzam ich kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny blog, ciekawie się czyta Twoje opisy, mam nadzieję, że będę tu wpadać częściej:)
    Pozdrawiam cieplutko w w ten zimowy jeszcze dzień :)
    PS. Buty rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  30. Są świetne!Ja chcę sobie kupić czarne, ale nigdzie (czyt. w sklepach mieszczących się w centrach handlowych) nie mogę znaleźć takich, które by mi się spodobały...

    OdpowiedzUsuń
  31. coraz bardziej zachoruje na takie buty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawniej nie lubiłam tego typu butów, ale coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne są ! śliczny kolorek :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne są te buty :) Wyglądają na nodze fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  35. na, poczatku nie bylam do nich przekonana ale teraz to sama chcialabym je miec;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Butki piękne, poluję na takie niebieskie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Są świetne :) gdyby nie brak miejsca w szafie na pewno już by były moje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne, będą się rzucały w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie wyglądają na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja bym chciala takie czarne - uniwersalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne i ten soczysty kolor...:) http://decodethedresscode.blogspot.com/ Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ŁADNY KOLOR BUTÓW:)


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. przyznam szczerze ,że te buty nie podobały mi się w cale,aż do momentu gdy nie przełamałam się.Zamówiłam beżowe, teraz nie wyobrażam sobie,żeby ich nie zamówić jeszcze w innym kolorze..i jak patrzę na Twoje czerwone to bardzo mnie kuszą!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. dokładnie ! ja nie byłam rpzekonana ale chcę mieć taką parę w szaie, ja poluje na czarne z ćwiekami, identyczny model jak te Twoje kolorowe :)

    jestem za ! możemy zaobserwowac wzajemnie ! już Cię dodaje liczę że zrobis to samo kiss

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne też mi właśnie przyszły!

    OdpowiedzUsuń
  46. Super kolorek i świetny faso, ja ostatnio też zainwestowałam w dwie pary :) pozdrawiam i Zapraszam do mnie http://viki-vogue.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam te buty i muszę kupić sobie czerwone :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja chyba nigdy nie przekonam się do tych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gdzie je kupiłaś ? Kurczę chciałam wziąć te w czasnabuty ale niestety mi nie przypadły do gustu te ćwieki ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja jakoś nie do końca mogę się przekonać do tych butów...

    OdpowiedzUsuń
  51. Czerwone chyba o wiele lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szczerze to nie potrafię się do nich przekonać, nie widzę ich w swoich stylizacjach natomiast u innych bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne :) mi się bardziej podobają te brązowe z ćwiekami bo jedne czerwone już masz (:P) a do tych niebieskich mam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne! czekam na stylizację w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie.
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. nie wiem ale nie jestem do nich przekonana ;/

    OdpowiedzUsuń
  57. ja bym głosowała na brąz ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi również brąz przypadł do gustu i niebieski:D ogólnie buciki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  59. ciekawy kolor bucików ;)
    zapraszam do siebie- pricilla94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)