sobota, 30 marca 2013

`Easter table decorations



Od zawsze lubiłam dekorować mieszkanie, stół i potrawy na wszystkie okazje. Sprawiało mi to ogromną przyjemność i dlatego teraz kiedy leżę chora zajęłam się wyszukiwaniem inspiracji Wielkanocnych. Te święta najbardziej kojarzą mi się z kolorami: żółtym (żonkile, kurczaczki) i zielonym (rzeżucha, bukszpan) czyli typowymi wiosennymi kolorami – mimo, że za moim oknem śnieg. Jak udekorować stół z tej okazji? Wydaje mi się, że nie ma co przesadzać i wystarczy nam np. biały obrus, żonkile lub żółte tulipany na środku i kolorowe pisanki ;) Zostawiam was z inspiracjami, a ja idę nadrabiać serialowe zaległości ;)
źródło: www.weheartit.com

53 komentarze :

  1. Święta święta święta!
    kocham wielkanoc<3
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie inspiracje. wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej. aż jak tak patrzę na takie zdjęcia, to mi żal w sumie, że nie mam czasu tak ozdabiać domu...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne inspiracje, szukałam dzisiaj czegoś w tym stylu :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak ślicznie i kolorowo, inspiracja, hehe u mnie nie ma tak kolorowo i jakoś mnie tak te święto nie wzrusza do różnych dekoracji itd.. w Boże narodzenie to już bardziej, w sumie można ubrać choinkę z bombkami i czekać na króliczka :D
    ważne że jest koszyczek klimat i bedzie rodzinka.

    buziaczki i wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. p.s serwetka w królika genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zawsze jest prosto, ale widać, że świątecznie :D
    Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt :))

    zapraszam : http://l0ve-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wczoraj zaciągnełam swoją rodzine do wspólnych pisanek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Więcej przygotowań niż samych świąt :P

    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne! mi się nie chce jakoś za bardzo dekorować, bo święta będą w kameralnym gronie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje! Tylko takie dekoracje mogą nas nastawić jakoś na te święta, pomimo tej paskudnej pogody za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również uwielbiam dekorować stół ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawe dekoracje, u mnie w domu zajmuje się tym mama - uwielbia to:) jako zwolenniczka minimalizmu muszę ją trochę hamować, ale i tak jest pięknie:)
    wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie kolorem u mnie tych świąt jest żółty :)
    Też nadrabiam seriale, korzystając z chwili wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły na dekoracje!!! Również uwielbiam sama dekorować przestrzeń wokół siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj biedaku chory, podczas świąt masz czas na kurowanie się ;* ja też uwielbiam dekorować,inspiracje super! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne dekoracje wielkanocne, szkoda, że moi rodzice nigdy się tak nie starają :<
    liczy się tylko wspólne śniadanie, a magii świat nie przezywamy wspólnie, a na wyjazdach do dalekiej rodziny.
    świetny blog, obserwuję! :)
    www.anjamon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne dekoracje wielkanocne!
    szkoda, że moi rodzice się, aż tak nie starają! :<
    najważniejsze śniadanie, a magii świat nie przezywamy wspólnie. ;/
    obserwuję!
    www.anjamon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna składanka ;)
    Zdrowych i wesołych świąt ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tam kompletnie tych świąt nie czuję w tym roku, za oknem śnieg pada i w ogóle ;p
    poza tym, w moim domu nikomu nie chce się przyozdabiać stołu ;d
    wesołego jajka :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. szczerze, to nie cierpię dekorować stołu, zawsze mnie to denerwuje. Ale wolę sprzątać, bardzo mnie to odpręża :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pisanki na samym dole są cudowne *.*

    zachowajspokoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie inspiracje!
    Pogodnych, radosnych i spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te stoły, jednak trzeba wykazać się dużą kreatywnością i pomysłowością, żeby coś takiego stworzyć :)
    Dziękuję za odwiedziny i dołączam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. od samego patrzenia sie człowiek syci <3 kolory delikatnosc i te zielonosci jak ja za nimi tesknie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne inspiracje :)
    świetny blog^^
    obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne inspiracje, miłego oglądania:)
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odwiedziny, a świąteczne inspiracje po prostu cudne! Jak takich nie można zrobić w trakcie świąt? :)

    Jasne,że obserwuję. ;) Nie liczę na to samo u mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  31. super inspiracje ;) wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. również lubię dekorować ;)
    cudowne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne inspiracje, zdjęcia są cudowne! :D
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za komentarz u Mnie. Obserwuję i liczę na rewanż. Wesołych Świąt. Wpadaj w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne inspiracje ;)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne inspiracje :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też bardzo lubię dekorować mieszkanie, stół :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale piekne pastelowe święta!!!
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Faktycznie, świetne inspiracje. ;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wielkanoc kojarzy mi się z takimi samymi kolorami jak Tobie! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz świetnego bloga i styl ;)

    Obserwujemy ?


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  43. jak wiosennie! *-* a za oknem pada śnieg:X

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)