sobota, 6 kwietnia 2013

`Kosmetycznie: Sleek, E.L.F, Hakuro



Niedawno zaczęłam przywiązywać więcej uwagi do kosmetyków, a to za sprawą filmików kilku vlogerek, które oglądam ;) Zaczynałam od samego tuszu, później doszła kredka, następnie puder transparentny i róż do policzków, ostatnio jeszcze podkład. Rzadko sięgałam po coś bardziej kolorowego i postanowiłam to zmienić. Pokażę Wam moje ostatnie zamówienie z MINTI SHOP.  Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do zakupu paletki Sleek au naturel, aż w końcu kupiłam i jestem bardzo zadowolona ;)! Jest cudowna, ma piękne naturalne kolory i chyba dołączy do grona moich ulubionych kosmetyków. Miłym zaskoczeniem dla mnie była paleta aqua collection Lagoon, której się nie spodziewałam <3  Jej kolorki przywołują mi na myśl lato i na pewno makijaże z jej udziałem pojawią się wkrótce. 

Cztery rzeczy z e.l.f. których byłam ciekawa to zestaw dostylizacji brwi (kolor Medium), szablony, baza pod cienie (Sheer 7501) i czarny kremowy eyeliner. Pędzle Hakuro? Dużo dobrego o nich słyszałam i nie zawiodłam się jak na razie, a w dotyku są tak cudowne, że nie można tego nawet opisać. W najbliższym czasie pojawią się na pewno bardziej szczegółowe opisy wybranych kosmetyków, ale najpierw muszę się z nimi lepiej zapoznać. Nie chcę od razu stwierdzić, że wszystko jest idealne, jeśli za jakieś 2-3 tygodnie może się okazać, że tak nie jest.  W najbliższym czasie można się też spodziewać wpisu o moich ulubionych kosmetykach na co dzień, ale poczekam z tym jeszcze trochę, bo chyba do listy dołączy kilka rzeczy z tego zamówienia;)






43 komentarze :

  1. Paletki Sleeka już tak długo mnie kuszą, ale ciągle jest coś ważniejszego do kupienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze , chyba każdy chciałby mieć takie zestawy :D super
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow <3 zazdroszczę zakupów ;) Mam paletkę Technic, ale w brązach i jestem bardzo zadowolona .! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę kochana zakupów, te paletki to moje marzenie, a w takiej ilości w jakiej zakupiłaś to by mi na rok starczyło spokojnie heh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale duużo cieni :o ja osobiście nie używam cieni, jedynie kredka, tusz i eyeliner :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej posiadam juz 3 paletki Sleek a następna bedzie wlasnie au naturel i to razy dwa dla mnie i dla mojej mamy która używa tylko brązów. Nie długo Dzien Mamy i moze to dobry pomysł na prezent dla nie jednej z Waszych Mam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te kosmetyki, zdecydowanie na mojej liście 'must have'. mam nadzieję, że po wakacyjnej pracy będę mogła sobie na wszystkie pozwolić ;)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  8. Te paletki są piękne! Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Odstąp mi trochę tych kosmetyków i pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj oglądałam filmik Hani i kusza mnie pędzle Hakuro :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam paletki sleeka!!! sama jestem ich szczęśliwą posiadaczką w postaci X3 i to są moje ukochane cienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paletka sleek w naturalnych paletkach kusi mnie coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory są naprawdę prześliczne :) Aż żal używać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletki są genialne! Szczególnie ta druga przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post! Również przymierzam się do zakupu paletki Sleek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zamówienie uwielbiam ostatnio wszystko co kosmetyczne :)<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się u Ciebie :)) Jak masz chwilę to zapraszam do mnie :))


    www.limitofcontrol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam 2 paletki sleek'a i jestem bardzo zadowolona:) twoje mają piękne kolory:))) co do pędzli hakuro, miałam aż 1 i nie sprawdził się u mnie, ale mam nadzieję, że Ty będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znalazłam Cię! :D A jak z pigmentacją Au naturel? :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te paletki Sleek, same cudowne kolorki! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory na paletkach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze te paletki chodzą mi ostro po głowie ;)
    Kochana napisz koniecznie jak szablony do brwi się sprawdzają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też czekają podobne zakupy :) Muszę ogarnąć moje półki kosmetyczne :) Na pewno też się skuszę na paletkę sleek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paletkę Sleek au naturel dostałam na urodziny i jestem prze szczęśliwa. Mam ochotę jeszcze da pędzle z Hakuro, mam nadzieję, że niedługo dasz znac jak się sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam Minti shop! i jakie masz super pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej... moja ukochana paletka Au Naturel :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Brałabym paletkę nr 2 i 3 :) 1 ewentualnie mogę Ci zostawić ;)
    Ale całej reszty tak bardzo zazdroszczę...
    Chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://karolinakolodziej.blogspot.com/, wcześniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com - zmień to sobie w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezły masz arsenał! A odcienie brązów uwielbiam!!!;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. boskie kolorki :)
    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw do brwi elfa uwielbiam, tak samo wszystkie palety sleek (a mam ich 5). Pedzli hakuro tez używam, ale wole maestro bo z Hakuro sypią sie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę paletek!są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne kosmetyki. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdroszczę kolekcji! :) ciekawy blog

    Pozdrawiam i zapraszaam
    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne cienie, szczególnie paleta z numerem 2, rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)