wtorek, 30 kwietnia 2013

`Zmiany?!

Hmmm... Nie każda zmiana jest dobra i tej też nie zaliczam do najlepszych. Mowa tu o prawdopodobnym usunięciu od 1 lipca obserwacji przez GFC.
Aby nie stracić waszych blogów pozostaje mi polubienie waszych FanPage na FB i import mojej obserwowanej listy blogów na Bloglovin, choć przyznam się, że do tego drugiego jeszcze nie jestem przekonana (pewnie z czasem się przyzwyczaję).
Sam import wydawał mi się czarną magią, ale skoro ja sobie za pierwszym razem poradziłam, to wy na pewno też ;)

Na samym początku trzeba utworzyć archiwum obserwowanych przez nas blogów - wystarczy wejść na stronkę google.com/takeout/ i postępować wg wskazówek:

Czekamy, aż archiwum się utworzy i w tym czasie możemy przejść na stronkę Bloglovin (oczywiście musimy założyć tam konto). Po jego założeniu wchodzimy w ustawienia (w prawym górnym rogu):
Na dole strony pod "Other" wybieramy:
Ostatnim naszym krokiem jest zezwolenie na dostęp i czekamy na efekty ;) !

Trochę chaotycznie mi to wyszło, ale w tłumaczeniu nie jestem najlepsza. Jeśli nadal chcecie być na bieżąco z moimi wpisami, zapraszam do polubienia mojego FBBloglovin.





Follow on Bloglovin

Follow on Bloglovin

22 komentarze :

  1. Słyszałam o tym i muszę w końcu się za to wziąć... jak założę bloglovin to oczywiście polubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i po co to robia...

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęcam do podpisywania petycji - jeśli uzbieramy wystarczającą ilość głosów nie usuną nam obserwatorów !!! więcej szczegółów u mnie w najnowszym poście !

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam utworzyć konto na bloglovin, ale coś cały czas było nie tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. a po co to ? można stracić bloga czy obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także przeszłam na Bloglovin ;)
    Oczywiście jestem Twoim 'Follower' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już importowałam ale dalej korzystam z czytnika google gdyż jest bardziej przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest głupie i nie lubię tego co zamierzają zrobić... ;/ dzięki oberwowaniom zawsze są pod ręką blogi, które śledzisz i widzisz aktualizacje. nie rozumiem dlaczego chcą to zlikwidować.

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, mam nadzieje, że to nie jest prawda... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. masakra,po co to oni wgl usuwaja...

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o tym i już przerzuciłąm się na bloglovin'. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem czemu oni to usuwają, jak chcesz możesz podpisać się pod petycją chociaż nie wiem czy ona też coś da... No ale warto spróbować :) https://www.change.org/petitions/google-keep-google-reader-running#share

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nic to nie da. :/ Pozostaje nam szukać innych sposobów obserwacji.

      Usuń
  13. Dziękuję za informację ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie chyba było to jakos prościej :P klinknęłam import i automatycznie ściągnęło i "zaobserwowało" moje wszystkie blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty nie zapomnij o moim Bloglovin! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beznadzieja, nie wiem czemu chcą zlikwidować ta opcję, też muszę przerzucić się na coś innego, także dzięki za instrukcję.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale oni nie usuwają obserwatorów tylko jakąś funkcję z nich ;) to jest plotka która rozeszła się w błyskawicznym tempie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy serio to usuną czy nie.. ;) Ja już Cię follow! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś założyłam i od razu było, żeby importować. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)