sobota, 13 kwietnia 2013

`Red Lipstick

Na co dzień wystarcza mi bezbarwny błyszczyk lub pomadka, ale marzyła mi się też od jakiegoś czasu czerwona szminka.Do jej zakupu nie byłam przekonana, ale kiedy zobaczyłam tą czerwień z Rimmel'a wiedziałam, że pora sprawdzić czy będzie mi pasowała. Ahhhh! Długo się utrzymuje, usta są matowe ale nie przesuszone, kolor jest piękny.... Ale.... No właśnie - jak zwykle mam jakieś "ale". Nie jest to mój kolor i chyba się do niego nie przekonam, bo czuję się jak mała pyzata dziewczynka próbująca kosmetyki mamy. Na ulicy za bardzo rzucałabym się w oczy, a nie lubię przechodniów dziwnie się na mnie patrzących. Jednak jeśli ktoś szuka mocnej i  głębokiej czerwieni to szminkę z kolekcji Kate Moss jak najbardziej polecam.

Uczę się też robienia kreski czarnym kremowym eyelinerem E.L.F. , mam nadzieję, że moje ćwiczenia przyniosą w końcu wymarzone efekty. Nie wiedziałam czego się po nim spodziewać, jak z konsystencją itp. Na tą chwilę mogę powiedzieć, że bardzo dobrze się nakłada, choć myślałam, że będzie rzadszy. Zmieniłam też pędzelek, bo ten z zestawu jak dla mnie za krótki i przez to mniej poręczny. Używałam nowego pędzla Hakuro H85.


48 komentarzy :

  1. Piękna pomadka, ja planuję kupić ją w kolorze numer 16 lub 19 :) Bo czerwoną już mam, ale z Avonu i jak na razie jedna mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten kolor, ale jednak lepiej wyglądasz bez tak ostrego koloru :) Tobie mogłaby bardziej pasować różowa pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ładna czerwień :) Mi również niestety takie kolory nie pasują :/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pomadka ;-) Ja też jakoś nie mogę się przekonać do takiego koloru na moich ustach, może kiedyś zmienię zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam szminkę z tej serii, UWIELBIAM JĄ. Jest bardzo trwała, ma intensywny kolor no i cena też jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och uwielbiam te pomadki :))) Sama mam już cztery :) Naprawdę są świetne, a ten kolor obłędnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ideal lipstick for you <3 amazing look :>>
    Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam odwagi na czerwień na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny odcień pomadki- myślę że Tobie pasowałby bardziej jasny i cieplejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor bardzo ci pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie lubie zadnych szminek, błyszczyków itp. jedynie takie balsamy aby usta nie pękały.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna! pięknie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie się prezentuje na Twoich ustach które masz prześliczne :) Ja nie przepadam za tak rzucającymi się kolorami an ustach .. być może dla tego, że wydaje mi się, że należy mieć do nich nieskazitelnie białe ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwonym pięknym ustom mówię duże tak :):)
    Też pokazałam ostatnio pamadkowe cuda na ustach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor! Esencja kobiecości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasia jak ty pięknie wyglądasz z tą szminką na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozśmieszyłaś mnie tym porównaniem do dziewczynki, podbierającej kosmetyki mamie, bo mam to samo wrażenie, nawet w cieniach do powiek dziwnie się czuję, a co dopiero gdybym miała użyć czerwonej szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. może spróbuj po prostu używać jej wtedy, gdy nie malujesz mocno oczu :) twarz będzie mniej krzykliwa. szkoda by było zrezygnować z tak pięknego koloru!

    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uważam, że czerwoną szminkę trzeba umieć nosić, też mi się marzy ładna czerwień na ustach, ale ciągle się boje, że źle dobiorę kolor;) dlatego teraz skupiam się na poszukiwaniach oranżu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno już myślałam o zakupie tego eyelineru tylko nie wiem czy warto? Napisałabyś o nim coś więcej?

    Pozdrawiam, SL.
    http://deshonore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny odcień, ogólnie bardzo podobają mi się czerwone odcienie na ustach, ale tylko u innych u siebie nie jestem w stanie zaakceptować czerwieni na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czerwone szminki! A Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny, kobiecy kolor:) ja jeszcze waham się nad taką czerwienią:)
    wrzucam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  24. uśmiechnij się troche kochana co tak smutno?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    E.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam szminki z tej serii! Są świetne :) Pasuję Ci ta czerwień :) Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tak samo kiedy pomaluję usta zbyt mocnym odcieniem szminki, dlatego również nie jestem przekonana do czerwieni, która chcąc nie chcąc zwraca uwagę. ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. słyszałam, że to szminki Rimmela są takim odpowiednikiem Maca ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja się miesiąc uczyłam robienia równych kresek zwykłym eyelinerem z pędzelkiem, więc życzę Ci powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. do dnia dzisiejszego mam problem z kreską :D a szminka czerwona jest świetna, każda kobieta powinna ją mieć :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie Ci w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam czerwone usta,Tobie również w nich jest dobrze! Świetna pomadka,na pewno się na nią skuszę jak ta aktualna co mam ,mi się znudzi:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Otrzymałaś ode mnie nominację :).
    http://alegoria-69.blogspot.com/2013/04/post-specjalny-nominacja-do-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  35. oj rzeczywiscie piekny kolorek - moim zdaniem pasuje ci - czerwien dla blondynki jest kolorem idealnym- kreseczka rowniutka chyba juz nie masz co sie uczyc <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie Ci pasuje mocna czerwień :) Mnie ostatnio kusi fuksja i byłaby to pierwsza pomadka o mocnym kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądają takie wyraziste usta:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz:)
    Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolor:) Uwielbiam mocne szminki.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)