sobota, 1 czerwca 2013

`01.06



Dla naszych rodziców zawsze jesteśmy dziećmi, niezależnie od wieku. Czasami jest to denerwujące, ale są takie dni kiedy lubię poczuć się dzieckiem i mieć tą świadomość, że ktoś o mnie dba.. troszczy się o mnie. Mimo odmiennych zdań, wielu kłótni i nieporozumień są też (przede wszystkim) dobre momenty, wspólne chwile, uciechy. Na nich warto się skupiać. Pokażę wam więc kilka nowości, które dostałam z okazji dnia dziecka ;) wszystko to, co lubię <3


 Buty - Kari
Sukienka - Szachownica

66 komentarzy :

  1. sukienka zapowiada sie na super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeeej, super prezenciki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty :) Ja jak na razie ni dostałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buty, poluję na jakieś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestawik prezentów :) nie ma co dzień dziecka to fajna sprawa w każdym wieku. Ja dostałam zestaw garnków hehe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudne rzeczy :) Jednak sukienka bije wszystko na głowę - jest urocza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prezenty! ja dostałam łakocie :D

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam:) Dzięki za komentarz:)
    Super te Twoje prezenty!!! Ja teraz sama robię prezenty dla mojej 3:))
    Pozdrawiam-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam 1 wpis i już mam ochote na kolejny. Naprawdę ciekawie tu :). Może obserwujemy siebie nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ochotę teraz na milkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest fantastyczna i zdecydowanie najbardziej mi się podoba:) No i nie powiem, że duplo też bym z miłą chęcią przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty *,* Chciałam takie ale nie było mojego rozmiaru ; /

    Co powiesz na wzajemną obserwację ? Czekam na odpowiedź .

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne rzeczy, mnie najbardziej podobają się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka!
    Buciki,bluzeczka prześliczne,zazdroszczę!:)

    Pozdrawiam Kochana i zapraszam do mnie,nowa notka!:)
    imluckylady.blogspot.com/

    Obserwuję Cię!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam "Przez burzę ognia", całkiem fajna książka. :) Piękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka i buciki śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog ! Bardzo fajne te buty <33
    obserwuję ;*
    liczę na rewanż ;)

    xxxmodaxxx.blogspot.com
    gaagner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka :3
    Bardzo fajny blog, więc myślę, że jeszcze na niego zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie pokaż się w tej sukience :)
    Jestem ciekawa jak ona leży:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za komentarz!
    Świetnego masz bloga!
    Prezenty super :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka i buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta sukienka jest po prostu rewelacyjna !! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jakość zdjęć . BUCIKI BOSKIE :d http://joannaklimek00.blogspot.com/ - ZAOBSERWUJESZ ? Na bloga wapadam od tej chwili codizennnie i obserwuje ... Odwdzięczysz się ? NIEDŁUGO BĘDĄ KOMKURSY . ZAPRASZAM :d

    OdpowiedzUsuń
  26. mierzyłam identyczne butki w Ryłko! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. W butach się zakochałam, cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super prezenciki :) napisz czy książki ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka i buty cudowne! obserwuję oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  30. I LOVE the dress, the studded collar is lovely, and the studded ballerina flats are really cute! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny miałaś ten dzień dziecka ;) Mnie nikt już nie rozpieszcza :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely <3
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. też bym chciała taki prezent :) świetne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny miałaś prezent,świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty są przepiękne! *.* Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny nagłówek <3 <3
    Prezenciki super, szczególnie buciki mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  37. :OO the dress is amazing!

    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Love the dress and the shoes. And minnie mouse, she is just too cute. Ha! Fave cartoon character ever. :)
    Thank you for visiting and following my blog, will do the same ♥

    KC
    http://yourfashiontroubleshootingguide.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. W tej sukieneczce z pewnością będzie Ci do twarzy :)

    http://illegal-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam na stylizacje w butach i sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się połączenie sukienki w raz z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. those shoes go so well with that dress!

    http://snippitydoodah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne rzeczy. :) Książki też wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale piękne rzeczy i zdjęcia <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)