sobota, 15 czerwca 2013

`Okulary Ray-Ban



Z każdą  nowo kupioną rzeczą moja lista  MUST HAVE powinna się zmniejszać, a jest wręcz odwrotnie. Ostatnio mogłam odhaczyć na niej jedną z pozycji – okulary Ray Ban, o których od dawna marzyłam. Teraz brakuje mi jeszcze przeciwsłonecznych, choć boję się, że w tym roku nie będzie za częstej okazji do ich ubierania. Potrzebuję dłuższego odpoczynku, bo ostatnio kompletnie na nic nie mam czasu, mam nadzieję, że po sesji się to zmieni. Już niedługo! ;)
Okulary - Ray-Ban
Bluzka - nn





35 komentarzy :

  1. świetnie w nich wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super są, pasują do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne okulary :) Chyba też sobie sprawię takie w kwadratowych oprawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasują Ci te okulary :) Myślę, że niedługo pogoda będzie już typowo letnia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okulary. To zerówki czy masz tam szkła korekcyjne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chcialam nosic okulary nawet pamietam ze w podstawowce chcialam oszukac ze mam slaby wzrok tylko po to by rodzice kupili mi okulary

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ci pasują ;)
    Fajnie wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ray Bany to przekleństwo - kupisz jedne, i już chcesz kolejne. Taki sam nałóg, jak tatuaże. Od kilku lat przez cały rok zbieram do skarbonki "euraczki", żeby na wakacje kupować nowe. Ponoć nałogi bywają uleczalne, tylko nie jestem do końca pewna, czy chcę iść na odwyk ;) Świetnie Ci w tych okularach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie Ci w nich, chociaż mi się bardziej podobają większe szkła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super okularki :)))
    Zapraszam na super konkurs ;)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są cudowne i pięknie w nich wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. te okulary to nic oryginalnego- każdy teraz w nich lata, a zdecydowana większość ludzi wygląda z nich jak pół dupy zza krzaka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w tych okularkach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne okularki mam podobny kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w tych okularkach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne oprawki ! sam polowałem na podobne ; p pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne okulary ;) Bardzo ładnie się w nich prezentujesz;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, ale świetnie wyglądasz! okularki świetnie do Ciebie pasują. ;) a zegarek też mam, tylko waniliowy - one są świetne. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj :) Bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie ;) Z przyjemnością dodaję do obserwowanych i zapraszam częściej :) Pozdrawiam cieplutko ;)

    P.S. - Cudne masz te okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A bluzeczkę to ty masz przecudowną, można wiedzieć skąd ?
    Ekstra wyglądasz w okularach *.*
    Miłego piątku i miłej nauki!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kocham wayfarery RayBana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. They really suite you !!!!:)))))) like it:)
    Come and see me too on:

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie w nich wyglądasz :*
    I do tego cudowna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :)
    RayBan'y najlepsze :))))))


    obserwujemy?;>

    www.madameoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz cudnie w tych okularach <3

    OdpowiedzUsuń
  28. pasują Ci:) bardzo ładnie wyglądasz:)
    masz świetne,gęste włosy:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)