piątek, 7 czerwca 2013

`Kosmetyki naturalne Orientana



Nigdy wcześniej nie miałam styczności z kosmetykami Orientana, ale przyciągały mnie pozytywne opinie innych i fakt, że są wyprodukowane z naturalnych składników, a co za tym idzie nie ma w nich szkodliwej chemii. Kilka dni temu zaczęłam testowanie kokosowej terapii do włosów, maski z alg filipińskich do twarzy szyi i dekoltu oraz maski z czereśni japońskiej pod oczy. Najbardziej jestem ciekawa kokosowej terapii, bo przydałoby mi się coś, co zregeneruje moje włosy i nada im zdrowego połysku. Nie liczę na cuda, ale na jakikolwiek widoczny efekt i poprawę ich stanu. Zanim cokolwiek więcej opowiem o ich działaniach jestem ciekawa, czy miałyście już jakiś kosmetyk tej firmy? Jakie były wasze odczucia? ;)

18 komentarzy :

  1. ciekawe, kiedyś o nich czytałam i ponoć są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności... szykują się ciekawe recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mialam same probki ale i tak mnie ujely;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale chętnie się zapoznam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają zachęcająco, tez nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o wynikach wole nie myslec poki co !! :D Ale mam nadzieje,ze jakos poszlo ! :) Super sukienka i buty post wcześniej !!! :)
    www.joazza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem strasznie ciekawa tych kosmetyków, szczególnie kokosowej terapii do włosów - jej zapach musi być zabójczy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic z tej firmy. Daj znać jak się sprawdzą :).

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym się zapoznała z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam styczności z kosmetykami z tej firmy ;o
    ale daj znać, jak efekt! :)

    wpadnij do mnie: unbeatableroks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, ale na pierwszy rzut oka wygląda przekonująco :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)