czwartek, 23 maja 2013

`Tory

Każdą wolną chwilę najchętniej spędzam na spacerze, grillu, ogródku, a późne wieczory z książką. Już mogliście wcześniej zobaczyć, że mam ich już trochę w swojej kolekcji, ale tym razem sięgnęłam po kryminał i w życiu nie spodziewałabym się, że tak mnie wciągnie. Najchętniej wybieram te, z paranormalnym wątkiem, czasami od początku przewidywalne, ale i tak czytam je z zaciekawieniem. Nawet nie znałam autorki Lisy Gardner, ale książka "Dziecięce koszmary"jest niesamowita. I gdybym nie dostała w sklepie przy zakupie czegoś innego broszurki z jej fragmentem, nawet nie spojrzałabym na nią w księgarni. Jestem pod ogromnym wrażeniem od pierwszych przeczytanych stron i nie mogłam się od niej oderwać przez ostatnie 2 dni.

Koszula - Stradivarius
Spodnie - Szachownica
Torebka - www.verostilo.pl

47 komentarzy :

  1. wyglądasz bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna koronkowa koszula i piękny kolor spodni..

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie miejsca do spacerów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super! Też lubię kryminały, może sięgnę po nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pogoda sie troche popsula ale taka prawda ze kazda wolna chwile chce sie spedzac na dworze

    OdpowiedzUsuń
  6. Maz super włosy! Takie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te spodnie sa CUDOWNE, na prawde sie w nich zakochalam! mam byc w Polsce 6 czerwca oblece dwie szachownice u mnie w miescie, nie wiedzialam, ze mozna tam dostac cos tak fajnego :) oby je jeszcze mieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie kupiłas trampeczki?
    świetnie wyglądasz, ja kryminałów czytam malo aczkolwiek ostatnio jeden polecal mi kolega :) może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i spodnie - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz ! :)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. i spodnie i koszula są fantastyczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne te spodnie/ leginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne legginsy, boski kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, jakie fajne spodnie! bardzo fajnie, strasznie mi się podobają. ;)
    no i bluzeczkę również bym przygarnęła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne spodnie, mają cudowny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw.;)
    masz genialny kolor włosów.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz super,nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne spodnie, zawsze chcialam fotki na torach ale jakos w mojej okolicy nie ma zbyt "bezpiecznych" ;p

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. co używasz do włosów,że wyglądają tak zdrowo?;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz!:) Idealnie wręcz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. łaaadna koszula! <3
    wgl. masz fajną stylówę :3

    wpadnij do mnie: unbeatableroks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia;)) Bardzo miło się je oglada;)
    Wyglądasz super!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. rany piękny zegarek!!! i śliczne włosy ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze koniecznie przeczytać te "Dziecięce koszmary" ;)
    stylizacja jak zawsze cudowna, piękne spodnie, bardzo ładnie na Tobie leżą ;*
    A te okulary są zabójcze.. wypisz wymaluj RayBany ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy kolor spodni:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialnie, piękna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajne zdjęcia ;)
    Super masz spodnie!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. o jakie fajne legginsy :)) śliczny kolor mają :) zegarek ostatnio taki sam kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnie mają piękny morelowy kolorek :)
    Torebka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie są świetne!! :) Chociaż nie wiem czy ja sama odważyłabym się na taki kolor. :P Obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie masz piekne spodnie! ja ostatnio choruje na taki brzoskwinkowy kolor :DDD normalnie kupuje wszystko Kasiu w takim kolorze :DDD mam nadzieje, że Ciebie to nie dopadnie, u mnie sie od spodni zaczeło :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie,lubie takie klimaty:)
    Koszula super,musze taka upolowac
    Dziekuje za mily komentarz:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Great look girlie!!U look fabulous with that outfit!!Like a supermodel =D


    -Mariola
    WWW.CRAZYCLOSETBLOG.BLOGSPOT.COM.ES

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)