środa, 15 maja 2013

`Maski i szampony Kallos / pielęgnacja zniszczonych włosów

9-tego maja w końcu doczekałam się otwarcia drogerii Hebe w Bytomiu. Od tak dawna chciałam do niej jechać, ale nie było mi po drodze. Jestem zachwycona tym, że w końcu będę mogła bez problemów kupować kosmetyki do pielęgnacji włosów Kallos, które wręcz uwielbiam <3 Już od ponad roku używam maski do włosów Crema al Latte i z jej efektów jestem bardzo zadowolona. Zawsze po umyciu nakładam ją na 2-5 minut, po czym dobrze spłukuję. Włosy są miękkie w dotyku, bardziej lśniące, a przede wszystkim łatwo się rozczesują. Wcześniej to był jeden z moich największych problemów po umyciu, a próbowałam już tylu różnych odżywek i tych tańszych i drogich, ale z niczego nie byłam aż tak zadowolona. Uwierzcie mi, na punkcie dbania o włosy mam strasznego fioła, a przeszły już wiele, więc muszę dobrze je pielęgnować i nawilżać. A zapach? Niesamowity. Koszt tej maski to ok 12-14 zł za litr i jest bardzo wydajna.

Różowej serii z jedwabiem wcześniej nie znałam, ale postanowiłam wypróbować. Nigdy nie miałam też waniliowego szamponu. Za jakiś czas pewnie napiszę o nich więcej, ale muszę się z nimi zaznajomić. Miałyście już coś z Kallosa? Jak wrażenia? ;) Szampon Johnson's baby kiedyś używałam często, a teraz spodobała mi się butelka z dozownikiem. Na cholerę mi biała kredka catrice to ja nie wiem ;P Może akurat mi się kiedyś przyda ;) Zaopatrzyłam się też w kilka maseczek, bo moje zapasy się kończyły.

41 komentarzy :

  1. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu *.*
    Boooskie ;)
    Pozdrawiam,
    ~Kate

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ostatnie zdjęcie jest przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tę różową maskę, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio dopadłam maske Latte - świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Latte nie kupiłam, bo już nie było. Teraz planuję znów zakupy w Hebe to może mi się uda :D Silk mam, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie jest przepiękne.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mnie kusił ten Waniliowy Szampon, napisz o nim koniecznie, bo możliwe, że sobie go kupię ;D
    Piękne zdjęcia i cudowny różowy kwiatek, bardzo klimatyczna fotka ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten szampon Kallosa i zapach jest super. Teraz została mi jeszcze 1/5 butli więc jestem przy końcu, ale muszę zmienić szampon. Moje włosy się do niego chyba przyzwyczaiły i nie są już takie jak na początku używania.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy sie nie spotkalam z ta firma

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze mnie zaciekawiłaś tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Skusze się na maskę kallos jak tylko zużyję swoją litrową Seri :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Masek używałam, ale szamponu jestem bardzo ciekawa:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy wcześniej się z nimi nie spotkałam, a kwiatuszek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też obecnie używam Kallosa ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale zaciekawiłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasia ja uwielbiam te kosmetyki!!!! przez moje rece przeszła taka ich ilość!!! mega jest poprawa po nich!

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem szczerze, ze nie znam tych firm :) ale chętnie bym spróbowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki kwiatuszek śliczny ! :d zdjęcie super wykonane :D
    zapraszam na konkurs do mnie - do wygrania okulary przeciwsłoneczne ! :)http://modnaaa.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj te maski by mi sie bardzo przydaly! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne to zdjęcia kwiatuszka. ;-)

    Bardzo lubię szampony Johnson's Baby.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie te kosmetyki są mi obce! Do czasuuu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. moja ukochana maska do włosów<33 też uzywam jej gdzieś od roku i moje włosy są o niebo lepsze:)

    A szamponu nie miałam,muszę zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne kosmetyki, czas je kupić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jak dużo tego. :) Świetne. ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam żel Perfecta i jestem z niego zadowolona, służ również jako maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. używałam tej odżywki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja juz czekam na efekty po stosowaniu :***

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, bardzo mi się przydał
    + te ostatnie zdjęcie rewelacyjne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne kosmetyki,ja mam fioła na punkcie właśnie kosmetyków do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Fajna relacja, dziekuje szczegolnie za odrzywke do wlosow, zastanawialam sie czy kupic i chyba sie skusze!
    pozdrowienia!

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/05/louis-vuitton-for-eurowoman.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę w końcu wypróbować tą maskę do włosów, jak tylko skończę opakowanie mojej artegi :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  34. zgadzam się ta maska mleczna jest cudowna, ja używam od bardzo dawna :) nie mam zamiru jej zmieniac na inną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja uwielbiam produkty Kallos :D mam serie różową, ale bardziej wolę niebieską z keratyną i proteinami mlecznymi, do tego tak fajnie pachnie :D zapachu różowej nie lubię, bo czuc oliwkę :D a waniliową posiadam odżywkę :) więcej o tym na moim blogu :) ostatnio zrobiłam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)