piątek, 10 maja 2013

`Kraków nocą



Dziś trochę poopowiadam, bo dawno tego nie robiłam. Uwielbiam niespodzianki i miłe zaskoczenia. I tak było wczoraj wieczorem, kiedy to umówiłam się z moim Jackiem na przejażdżkę. Wyjechaliśmy po godzinie 20 i myślałam cały czas, że dojedziemy do centrum, pójdziemy na spacer.. powrót do domu i tyle. A jak się okazało wylądowałam w Krakowie - jednym z moich czterech ulubionych miast. Ahhhh jak tam pięknie nocą, 1,5godziny jazdy, a poczułam się jak w innym kraju. Na ulicach, w kawiarniach, w restauracjach pełno ludzi. Wszędzie głośno, wesoło, kolorowo aż sama wpadłam w cudowny nastrój. Szkoda, że nie wiedziałam, że tam będziemy, bo na pewno wzięłabym ze sobą aparat, a tak do dyspozycji miałam tylko komórkę, a zdjęcia przy słabym oświetleniu marnie wychodzą. Ale to nie szkodzi, bo przecież nie to było wczoraj najważniejsze. A co było? Spacer malowniczymi uliczkami i kebab w nocy w jednej z tureckich knajp (tak wiem bardzo zdrowo) :D No, ale skoro wczoraj było tak pięknie, to dziś za to do późna siedziałam na uczelni i wynudziłam się za wszystkie czasy. To chyba ostatni raz kiedy zapisuję się na coś ponadprogramowego. 


45 komentarzy :

  1. Mimo wszystko piękne fotki :) Zazdroszczę nocnego wypadu:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale trafiłaś, ej! dzisiaj przeglądałam moje stare zdjęcia z Krakowa-i też-widoki z wieczora/nocy:-) śliczny jest! no i życzę wytrwałości, koleżanko z okolic haha:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Kocham swoje miasto <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, nigdy nie widziałam Krakowa nocą :}

    paku--paku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne miasto, ah ile bym dała, żeby się tak przejść noca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie tam :) a nocą niestety nie byłam, więc ciężko mi się wypowiedzieć, ale po Twoich fotografiach widać, że to urokliwe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków jest cudowny!:))) kiedyś co roku w wakacje jeździłam ze znajomymi do Krakowa żeby podładować akumulatory energią, którą można znaleźć chyba tylko w tym mieście:)))
    super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mieszkam w Krakowie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia.! Kraków nocą wygląda cudownie :D

    + zapraszam na nowy post http://be-yourself-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie *.*
    A jak z trwałością in2u? :)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym do Krakowa :) Może w wakacje wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mimo,że komórką to i tak pięknie:)
    najważniejsze, że wspomnienia pozostaną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wybieram się za niecały tydzień do Krakowa :) Jak widać jest pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem spontaniczne wyjścia są najlepsze, super niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za odwiedziny ;-) dodaje oczywiście do obserwacji ,jeśli jeszcze nie mam ;d

    ojj tak Krk nocą mega piękny ;d miałam okazję nie dawno tam być.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. KRAKÓW <3
    Planuję tam iść na studia, więc będę mieć to miasto na co dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  17. oOO... fajne zdjęcia, ja byłam w piątek w Krakowie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog i zdjęcia.
    Obserwujemy i liczymy na to samo :);3

    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kraków to również jedno z moich ulubionych miast i kocham spacerować jego uliczkami - zwłaszcza nocą. (Na szczęście mieszkam w Jaworznie, a to niecała godzinka jazdy *.*)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba zaryzykuję i zamówię te ck in2u :D
    + Nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/05/maska-pilomax_2465.html
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Ci takiego wypadu :).

    OdpowiedzUsuń
  22. W Krakowie byłam tylko raz, ale uważam, że to na prawdę piękne i magiczne miasto. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, this really looks like a must-visit!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja przyjaciółka w tym roku przeprowadza się do Krakowa na studia, już jej zazdroszczę tych widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie byłam nigdy w Krakowie, czas to nadrobić !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kraków jest przepiękny, nie tylko nocą:) Mieszkam w nim od dziecka i żadne inne miasto mi się tak bardzo nie podoba jak własnie Kraków:)

    OdpowiedzUsuń
  27. też byłam w KRakowie i ogladałam go nocą ! pięknie wygląda
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny jest Kraków nocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och, zawsze chciałam pojechać do Krakowa, ale ode mnie to jakieś 12 godzin drogi, całą Polskę musiałabym przejechać. Dlatego trochę zazdroszczę tego wypadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ah, Kraków nocą jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękną Ci niespodziankę sprawił :) ja w Krakowie byłam chyba tylko 2 razy i zdążyłam się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne miasto, mam nadzieję, że w końcu uda mi się je odwiedzić :) pozdrawiam Marta wwww.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy ja wiem czy kebab jest taki niezdrowy, patrz ile ma zdrowych dodatków: pomidory, sałat itp ;)
    Oj ja chyba patrząc na was, nie żałuje, że Beyonce zajęła mi 25 maja, ale z drugiej strony zawsze jeden papierek więcej ;)
    Kocham Kraków, tym bardziej nocą <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Kraków nocą wygląda pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia jak z obrazów Gierymskiego! :>

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam Kraków nocą:) i fakt zawsze jest pełno ludzi:)

    obserwuję i zapraszam:)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój cudowny Kraków <3 Kocham to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  38. oj marzy mi się Kraków, ale trochę nam tam za daleko i tak namawiam i namawiam męża i namówić nie mogę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. byłam w Krakowie, ale bardzo bardzo temu, czas wybrac się po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)