poniedziałek, 4 marca 2013

`Wedges

Tak to już ze mną jest, że nie wytrzymam tygodnia bez nowości w szafie. A tym bardziej podczas zmiany sezonu. Już jakiś czas temu kupiłam czarne koturny, ale ostatnio na promocję trafiła taka sama wersja niebieska i zapragnęłam je mieć. Chyba pierwszy raz kupiłam jeden model w dwóch kolorach. Zdarza wam się taki zakup? W jakim kolorze wyglądają lepiej - niebieskim, czy czarnym? :)) 

Są stabilne, mają platformę - dzięki czemu nie czuć tak bardzo ich wysokości i spokojnie można przechodzić w nich cały dzień bez uciążliwego bólu nóg i myśli "kiedy w końcu będę mogła je ściągnąć" :P A to dla mnie jest najważniejsze, bo nie szukam butów świetnych tylko do siedzenia.


71 komentarzy :

  1. Te czarne to bym wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne oby dwie pary, chyba nie umiałabym się zdecydować na jedne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czarne są świetne! Klasyczne,pasujące do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne mam podobne mega wygodne

    OdpowiedzUsuń
  5. również dodaje do obserwowanych. botki są cudowne. nie umiałabym chyba zdecydować które, choć osobiście nie mam dwóch par w takich samych modelach. czarne są oczywiście klasyczne i do wszystkiego pasują, ale ten habrowy kolor(jeśli dobrze to ogreśliłam) jest cudowny. to chyba mój faworty z jesiennych kolorów, ale na wiosne też bedzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dziś kupiłam 2 pary koturnów ;)
    Jedne w stylu balerin, z paskiem przy kostce, drugie zwykłe, ciemnobrązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie pary są śliczne.
    Super zmiany w wyglądzie bloga, nie żeby mi się wcześniejszy nagłówek nie podobał, ale teraz jest przejrzyściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      to na razie wersja robocza nagłówka - muszę nad nim jeszcze popracować ;))

      Usuń
  8. hmm czarne sa klasyczne, masz pewnosc ze beda pasowac do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne wydaje mi się najlepsze i najbardziej neutralne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się prezentują te butki ;)
    Czarne są uniwersalne i pasować będą do wszystkiego;] w sumie niebieskie nie są jakieś krzykliwe albo nadzwyczaj wymyślne, więc też się będą sprawdzać w większości stylizacji ;]
    ja z kolei mam takie same buty na obcasie - szare i czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam identyczne czarne, ale nie miałam jeszcze okazji w nich chodzić :) ale strasznie mi sie spodobały

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie pary prezentują się fajnie, jednak ja jestem bardziej za tymi niebieskimi. Ale i tak moje serce doszczętnie podbił ten sam model tylko że w kolorze czerwonym który od jakiegoś czasu stoi w mojej garderobie i czeka na cieplejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są! :) Gdzie je można kupić??:)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm... Czarne no to do wszystkiego , a niebieskie to do wielu rzeczy i ogólnie też wspaniałe ; ))
    Obserwujemy ? Ja już obserwuję z chęcią i wiele razy tu zaglądnę : ))
    Pozdrawiam : )
    I zapraszam do konkursu na moim Blogu :
    http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/2013/03/3-metry-nad-niebem.html

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam koturny:) oba kolorki mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  16. Granatowe są jakieś takie ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się bardziej podobają czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm sama nie wiem jaki kolor bym wybrała, chyba tez bym się na te dwa skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie buty :) Niebieskie są boskie!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebieskie są genialne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam takie same- czarne. prezentują się świetnie, jednak aby móc w nich przechodzić cały dzień należy umieścić w środku jakąś wkładkę, bo podbicie strasznie boli!


    xoxo, aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w szafie nie ma dwóch identycznych par butów jeżeli chodzi o fason czy kolor. Po pierwsze to kwestia oszczędności , bo zwykle wolę odłożyć i kupić coś innego na zbliżający się sezon, a po drugie lubię różnorodność- wbrew pozorom moja kolekcja to 8 par butów po 2 pary na dana porę roku .. Czyli tak w sam raz :) a koturny mnie oczarowały, zwłaszcza czarne :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty bardzo fajne, mi często się zdarza kupowanie tych samych butów, szczególnie szpilek, w różnych odcieniach kolorystycznych;)
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi chyba bardziej podobają się niebieskie :))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe buty. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Koturny są świetne ! Tylko trzeba umieć je do czegoś dobrać , bo jak widzę dziewczyne w jaskrawo niebieskich koturnach w jakis za wielkich dzinsach to mnie trzęsie xd
    Obserwuje licze ze tez wpadniesz :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem Ci, że mnie nawet w tym roku korcą kolejne buty, z tych co już kupiłam, w innym kolorze :D
    A te koturny są bardzo fajne. Sama posiadam niemalże identyczny model tylko z wywijanym futerkiem i bardzo sobie je chwalę.
    Jeśli chodzi o kolor to czerń, wiadomo - uniwersalna, ale chabrowe mają piękny odcień :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. podobają mi się oba kolory, jednak gdybym miała wybierać, to wybrałabym czarne, bo... bo tak, no! ;d do wszystkiego pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaaa, czarne genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham koturny, według mnie obydwie pary boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te czarne koturny mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. są boskie szukam od niedawna wlasnie takich :)

    OdpowiedzUsuń
  33. love them!


    xx

    www.aroundlucia.com

    WIN DANIEL WELLINGTON WATCH ON MY BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są, nigdy mi się nie zdarzyło kupić dwóch takich samych par, w różnych kolorach, ale to była dobra decyzja - niebieskie rzucają się w oczy, a czarne pasują do wszystkiego. Ogólnie, super zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te niebieskie wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne koturny :) I ważne że można w nich przechodzić cały dzień. Mi osobiście bardziej przypadły do gustu czarne, ale to pewnie dlatego że nie bardzo miałabym z czym połączyć niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow swietne sa *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja właśnie takie chcę sobie kupić! :) Są świetneeeeee!! :)
    A Kochana możesz powiedzieć gdzie i za ile kupiłaś? :*

    OdpowiedzUsuń
  39. niebieskie są przepiękne - zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. są świetne ale mi osobiście bardziej podobają się czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale fajne ;) Szczególnie granatowe mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja osobiście wolę czarne bo są uniwersalne, ale te niebieskie też są niczego sobie. :>

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie same, a przez kolor są zupełnie inne;)

    OdpowiedzUsuń
  44. też ciężko byłoby mi się zdecydować...obie wersje na pewno się sprawdzą, dobrze zrobiłaś ;) :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. ten niebieski kolor! ehh przecudne :))))

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne buciki :) ja tez już przygotowuje się do nowego sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam te buty, a czarne mi najbardziej wpadły w gust :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Na obcasach czy koturnach nie chodzę, źle się czuję w wysokich butach :) ale gdybym miała wybierać tak po prostu wizualnie - to postawiłabym na granatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oba kolory są super :) ja niestety bede musiała zrezygnować z obcasów ale mam nadzieje ze kiedys tam do nich wroce :D mam w zapasie szpileczki z czubek 7 cm :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  50. osobiście bardziej podobają mi się czarne :D ja niestety nie mogę chodzić zbyt często w wysokich butach, więc mogę sobie pooglądać :) pozdrawiam i obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mi się takie podobają, ale mogę chodzić w wysokich butach:<

    OdpowiedzUsuń
  52. Trzeba umieć w nich chodzić, więc ja odpadam :P

    OdpowiedzUsuń
  53. ladne ale ja bym sie w takich butach zabila ;P

    OdpowiedzUsuń
  54. habrowy kolor jak najbardziej w moim guście ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne, też jestem zwolenniczką koturn :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obie pary są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  57. fajne butki, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  58. mi się bardziej czarne podobają :-0 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Kupiłam ostatnio podobne w H&M :D
    Ostatnio będąca w Polsce i widząc te wszystkie ciuchy buty dodatki i wszytsko inne aż łezka mi się zakręciła że w Norwegii nie ma takich sklepów// zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  60. O miły podpis pod komentarzami z którym się zgadzam. :D
    A co do koturnów to zdecydowanie jest taki tym jaki ja lubię. Ogólnie koturny to genialne bury i troszkę niedoceniane.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)