poniedziałek, 14 stycznia 2013

`Mizensa


Zapraszam do polubienia mojego FanPage na FB i na konkurs w poprzednim poście ;)!

Jak wasze postanowienia noworoczne? Jeszcze ich przestrzegacie? Czy może już złamałyście, któryś z punktów? :D

Z obecnej pogody cieszę się jak małe dziecko… I w ogóle wszystko ostatnio jest po mojej myśli, więc mam nadzieję, że te dwa tygodnie też będą, a potem mogę sobie odpocząć . To też w dobrym nastroju wybrałam się na spacerek po lesie.

Dziś pokażę wam moją nową Mizensę, nad którą długo się zastanawiałam. Ci, którzy śledzą mnie na FB na pewno widzieli jakiś czas temu, że miałam dylemat z wyborem koloru, ale w końcu padło po raz kolejny na kolor ni to szary ni beżowy.
 Sweter - Mohito
Torebka - www.etorebka.pl
Buty - Bata 
Kurtka/ Spodnie/ Naszyjnik - Cropp
Bransoletka - Glitter

88 komentarzy :

  1. Ja się staram jeszcze przestrzegać postanowień ;D
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeeejku, wyglądasz cudownie !
    z przyjemnością obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja na luzie:) a buty napewno bardzo ciepłe na terażniejszą pogodę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia!!! takie klimatyczne!!! Ślicznie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter ma naprawde swietny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny strój ♥ świetna ta kurtka jest^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ach cały zestaw mnie zauroczył a buty i torebka w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze trwam w postanowieniach :D Ajć, prześliczny kolor bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor sweterka:P

    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. te śniegowce są fenomenalne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przebosko wygladasz!
    uwielbiam miete plus jasne kolorki i ta bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz!:) Jaki piękny sweterek!!:)
    A i torba extra!!:) Dobry kolor wzięłaś:)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  13. brr! zimno mi od samego patrzenia na Ciebie bez kurtki ;)
    ile kosztują takie buty?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz Kochana! Piekna kurteczka i cuuudowna torba <3 A sweter ma mój ulubiony miętowy kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. b. fajny sweterek :)
    ja z kolei nie przepadam za taką pogodą :)
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja ;) Śliczny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja !

    obserwuję i liczę na to samo u mnie ^^

    only-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje buty!!!! Zakochałam się w nich!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna torba i buciki :)
    ślicznie Ci w mietowym!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz ;)

    Zapraszam na konkurs
    Do wygrania piękne biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny sweter! ^^
    Ogólnie to świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się!!
    A z moimi postanowieniami różnie bywa ;)
    [kazadiii.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz ślicznie, ale ja ani myślę robić zdjęcia bez kurtki i czapki na śniegu! aż mi zimno jak na Ciebie patrzę:)zapraszam do siebie- robimy małe rozdanie- ciekawe nagrody do wygrania! jak na razie nie wiele osób się zgłosiło więc szanse są spore!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie dobrane ubranka :) Chociaż nie jestem fanką takich butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bransoletka i naszyjnik są świetne ! :*

    jak Ci nie było zimno ?!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze się trzymam postanowień. Mam nadzieję, że wytrzymam :).

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny ten miętowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a właśnie a w nogi Ci nie zimno?:D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja jak na razie trzymam się wszystkich postanowień :-) wyglądasz jak śnieżynka na tle tego śniegu, ubrana w jasne kolory :-))

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz jak śnieżynka na tle śniegu ubrana w jasne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja kurtki nawet na minute bym nie zdjęła, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. super torebka i ogólnie cała stylizacja. Szkoda,że ta torebka nie jest już dostępna

    OdpowiedzUsuń
  33. ja już złamałam nie jeden punkt :P Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny sweter! :)
    kurczę, w tym roku wszyscy wyjątkowo kochają zimę ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. The mint green sweater looks elegant. The neck warmer looks so cozy and warm!!! :)
    Love your leaf bracelet and the bag too..
    Do stop over my blog sometime dear!
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia jak z zaczarowanego lasu <3
    miętowy sweterek idealny!
    LiLa

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny komin ! Zapraszam na mojego bloga http://przygody-poli-smith.blogspot.com/ dopiero zaczynam<3.....Miło by było jak byś wpadła..*_*

    OdpowiedzUsuń
  38. żebyś tylko się nie rozchorowała po takim wypadzie;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za odwiedziny ;-) Cudny masz sweterek. Uwielbiam pastele w scenerii zimowej.
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. /ale piękne zdjęcia :)
    I całość w takich jasnych kolorach bardzo mi się podoba :)

    A buty są cudowne :)
    Takie śniegowce by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Awww, this is the perfect snow outfit! I wish it snowed where I live :(

    Love your blog and I am now following you. Have a look at mine if you get a chance :)

    http://annettibus.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny kolorek sweterka, a pogoda za oknem jest świetna! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi najbardziej podoba sie sweterek :) no i szal komin ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny komin, i kolorystyka też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna torebka,szal i sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz :)
    Boska torebka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. O tak, śniegowce to podstawa tej zimy! :)
    Sama dostałam takie cuda na gwiazdę i od tamtej pory się z nimi nie rozstaję :)
    Uwielbiam miętowy, zimą prezentuje się równie pięknie, co latem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Great outfit!I love the boots, and Bata usually has quality stuff :)
    thanks so much for your comment <3
    I'm following you with GFC, I would love if you could follow me back!

    Lali pops of colour

    OdpowiedzUsuń
  49. Cóż za piękne buty!;) Marzą mi się takie, na pewno są ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  50. beautiful pics! the color of the sweater looks great on you!!
    what about following each other?
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja! ale jakoś nie przepadam za tego typu butami :)

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. sweterek rzeczywiście śliczny!
    torba również - lubie torby duże, bo moge do nich wszystko zmiescic - gorzej z poszukiwaniem w nich np. kluczy, jak się spiesze :D

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  53. bransoletka jest PRZEPIĘKNA!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. ja nie ciesze się z takiej pogody brrr : )
    ojej jakie śmieszne buty :D bardzo ładna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny masz ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękny sweter :) Wygladasz pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. genialna kolorystyka, uwielbiam takie pastelowe kolory, dodatkowo bardzo pasują do twojego typu kolorystycznego ; )
    tylko troszkę zimno, nawet od samego patrzenia zrobiło mi się chłodniej ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne włoski i sweterek :))!

    OdpowiedzUsuń
  59. ja sie cieszę z takiej zimy, tylko żeby było o 5 stopni cieplej ;)

    świetie wygląda ten sweter! a kurtka i buty muszą być ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie wyglądasz ♥
    piękny sweterek i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Torba jest bajeczna! :)

    Zmieniłam nazwę bloga, dlatego też teraz zapraszam na http://addifashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetnie wyglądasz ;)
    Masz przecudowny sweterek *.*

    OdpowiedzUsuń
  63. uwielbiam pastele w zimie! :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny zestaw a kolor sweterka cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna stylizacja :) Polecasz śniegowce?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)