piątek, 25 stycznia 2013

`Gloves

Jako, że śnieg zagościł na dłużej, nie może zabraknąć ciepłych rękawiczek! :)
Idąc na uczelnie, zakupy czy po prostu coś załatwić - rzadko się stroję :P Zwykle są to jeansy lub legginsy, sweter i wygodne buty. I tak też jest dzisiaj ;) Mnie rzadko można zobaczyć w wersji eleganckiej (ale to już chyba wiecie). Dzisiaj rano byłam zmuszona (egzamin), ale na co dzień wyglądam hmmmmm.. zwyczajnie. I nie to, że nie lubię, bo chciałabym nosić żakiety, spódniczki i eleganckie sukienki, ale nie każdy ma budowę ciała pasującą do tego.

A teraz marzy mi się trochę wolnego, bo ostatnio na nic nie miałam czasu. Pozostaje mi czekać na wyniki egzaminu i miejmy nadzieję - ferie :D

Rękawiczki / Sweter z kaszmirem - H&M
Spodnie - Zara
Kurtka - Authority
 Komin - DIY

87 komentarzy :

  1. Looks cosy:) Lovely pictures as well:) I really like this post!;)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rękawiczki :) I Sweter - ten kolor!
    Co do wyników - trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze troszkę i odpoczniesz :) Przemeczyć sie musisz do ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie;) przyjemnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz!:) Rękawiczki świetne!! :D:D
    No to zdania wszystkiego życzę i cieszenia się feriami jak ja :D:*

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie świetne rękawiczki! urocze są. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jakie rekawiczki - suuper :)slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takie dni ja też stawiam na wygodę :) świetne rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie strasznie zasypało :D
    aa ja właśnie od wczoraj mam ferie :333

    OdpowiedzUsuń
  10. Rękawiczki mega fajne!!! :) Powodzenia z egzaminem! Na pewno będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rekawiczki*.*
    fajna stylizacja;0

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam chyba te same spodnie ; )
    Fajnie wyglądasz ; p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ;)

    Obserwuje i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie ozywiaja caly outfit :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki zestaw idealny na te mrozy! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rękawiczki, musza być mega ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :D
    świetne rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rękawiczki ;) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wiesz, ja też preferuje sportowy wygodny styl :) Ale sytuacja nas czasami niestety zmusza.. :( Rękawiczki słodkie, cała stylizacja bardzo ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. rękawiczki futrzaste są cudowne i buciki cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz :)
    P.S. Na moim blogu czeka na Ciebie nominacja do tagu moich 7 wspaniałych :) Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie Ty masz ładne włosy :o wydaje się, że jest ich dużo i są grube - faktycznie tak jest, czy to tylko na zdjęciach? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle to ja narzekam, że mam ich aż za dużo :P
      a najgorzej jest jak trzeba je wyprostować, więc tak nie jest tylko na zdjęciach ;)

      Usuń
  23. Dziękuje :)
    bardzo podoba mi się Twój nagłówek :)
    zapraszam do mnie częściej :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rękawiczki:) stylizacja jak najbardziej na TAK!:)):
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziekuje serdecznie za odwiedziny;)) Zapraszam do obserwowania,ja już obserwuję:)
    Stylizacja świetna, poluję także na czarne emuu:)
    Wyglądasz super;)

    http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mi tez sie marzy wolne.. czekam na ferie i czekam.. :( a ogolnie, to swietny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jesli blog Ci sie spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  27. zimą nad morzem też jest pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny nagłowek ; )
    Zapraszam również do mnie : )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. masz piękne włosy.:) fajny blog.:)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej.:)
    Oczywiście Obserwuje.:) pzdr.:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rękawiczki :))
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz:)
    podobają mi się Twoje spodnie:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rękawiczki ;) W takich to chyba nie idzie zmarznąć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. sweter i rękawiczki świetne.
    ja mogłabym codziennie, czy to zima czy to lato, chodzić w spódniczkach, sukienkach czy żakietach. Kocham! Kocham! Kocham! Zakładam spodnie tylko kiedy akurat nie mam nastroju na spódniczkę, ale kiedy jest bardzo, bardzo, bardzo zimno.
    hm. co z wynikami konkursy na kopertówkę ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie :)Masz śliczne włosy, widać, że zadbane :) A co do sukienek- pasują do każdej figury! Trzeba tylko znaleźć odpowiednią długość, krój i wzór!
    Pozdrawiam
    ___________________
    bluvie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rękawiczki,widzę,że gust mamy podobny :D mam taki sam zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję :)
    genialne spodnie, uwielbiam ten kolor !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale świetne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za komentarz! :) przejrzałam sporo notek i musze przyznać, że ciekawie prowadzisz bloga. ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za komentarz! :)
    Świetny kolor spodni!
    Bloga masz super, dodaję do siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowne spodnie i przesłodkie rękawiczki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  41. spodnie, buty , komin:D obserwuję i zapraszam do obserwacji u siebie!!
    ps, dzieki za komentarz!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zegarek i rękawiczki:) Masz przepiękne włosy kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ładnie wyglądasz :)!
    dzięki za komentarz
    wpadaj częściej
    obserwujemy?
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo takie rękawiczki i mnie by się przydały! ;) Świetne;)
    szary sweterek+ granatowe spodnie= cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  45. jakie masz słodkie rękawiczki<3

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny kolor spodni! wyglądasz przeuroczo ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. też uwielbiam soundtracki z filmów i seriali. mój facet zawsze się ze mnie śmieje, jak tuż po zakończeniu seansu wyszukuję po fragmentach tekstu piosenki, które wpadły mi w ucho! ;d
    da się dodać -> po lewej jest taki niebieski pasek z 'dołącz się do tej witryny' :) gadżet 'obserwowanych' jakoś psuł mi koncepcję ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. ślicznie- bardzo wygodnie i wyjątkowo♥♥ pozdrawiam kochana:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  49. Rękawiczki i zegarek są boskie :D
    Świetne zdjątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne rękawiczki!
    Muszą być cieplutkie :)
    Zegarek również bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam,
    Sulanovska!

    OdpowiedzUsuń
  51. ładny masz odcień włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładne masz włosy ;) mam pytanko jakiej od;)zywki uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzymam kciuki za dobre wyniki egzaminów + obserwuję :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. chyba każdy lubi wygodę :)

    super masz sweter , a zegarek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. rękawice + sweter = <3 ;)

    pozdrawiam
    The spot

    OdpowiedzUsuń
  56. ehh.. sesja znam to :( niestety ja kończę swoją pod koniec lutego :/

    Słuchaj jak się sprawują Twoje spodnie ? Bo słyszałam od koleżanki, że strasznie farbują nogi ma się cienie niebieskie na nogach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie farbują, a miałam je już kilka razy ubrane ;)

      Usuń
  57. uwielbiam kolor twoich spodni! jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Ślicznie ;))
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne są te rękawice :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Powiedz, masz zrobiona ombre na wlosach, czy tak to wyszlo na zdjeciach tylko :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to przez odrost. Miałam wcześniej jasne blond włosy i postanowiłam już więcej nie farbować, więc znalazłam kolor podobny do mojego naturalnego, ale się już dość mocno zmył i widać blondy na końcach - wygląda jak ombre choć nie było to planowane ;)

      Usuń
  62. swietny look ! :) jak zawsze kochana :)

    zapraszam do siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  63. Look bardzo mi się podoba :)


    Obserwuję Twojego bloga, i liczę na to samo. Nie zawiedź mnie:). Komentuj mojego bloga na bieżąco, a ja będę komentować Twojego bloga.
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. podobają mi się rękawiczki - są przesłodkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Powiem szczerze, że mam już dość zimy, jednak gdy się widzi tak optymistyczne zdjęcia, wesołą minkę i śliczny strój od razu lżej się przechodzi ten zimowy trud i jest łatwiej. Śliczny zegarek.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  66. super rękawiczki <3 na pewno Ci w nich cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super wyglądasz :)
    Te rękawiczki są piękne i niesamowicie ciepłe pewnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. fajny kolor spodni, a rekawiczki swietne i widac bardzo cieplutkie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo ładny kolor spodni :)wyglądasz ślicznie. ZAPRASZAM! Trochę męskiej mody. http://hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. super wyglądasz ;) fajny blog ;) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  71. świetnie wyglądasz, miło tu u Ciebie :)
    pozdrawiam,
    Desire

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajny zestaw:) Spodnie i komin świetne!:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)