czwartek, 8 sierpnia 2013

`Instagram mix

Na instagramie na bieżąco można śledzić moje zdjęcia ;) Jest to dla mnie najszybszy sposób komunikacji z Wami. Często bywa tak, że na blogu pojawia się notka o nowościach, a na insta pojawiły się one już 2tygodnie temu. Lubię pstrykać dużo zdjęć - nie tylko sobie. Więc jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co robię - zapraszam na mój instagram, oraz FanPage na FB :) Dziś pierwszy taki post z mixem zdjęć ;) Może i ich jakość jest dużo gorsza, ale w końcu są robione moim SG Note przy różnym świetle.

Bransoletki || Wypad nad jezioro || Prezent urodzinowy - torebka Nike || W drodze do pracy || Mój urodzinowy tort
 Babski wypad do Krakowa || lordsy || Sukiennice
 Sekret Julii - Tehereh Mafi || Nike airmax || Makijaż dzienny - nauka || Opalanie na balkonie
 Sukienki || Coca- Cola Kasia || Zakupy Stradivarius || Charlotte Link - Wielbiciel, Stephen King - Joyland
Bikini - H&M || Kosmetyki naturalne Orientana || Eva Voller - Magiczna gondola || Nowości www.iloko.pl www.crystalove.pl

 
Instagram

20 komentarzy :

  1. śliczne maxy i biżu z iloko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm torcik:P
    ile dałaś za to bikini??:) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile biżuterii :)
    Z chęcią cię zaobserwuję na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, wyglądasz rewelacyjnie!!!!
    Obserwujemy się na Bloglowin, mój http://www.bloglovin.com/en/blog/4134273

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabiłabym za taki tort w tej chwili:)))) Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świetne zdjęcia! :))

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również lubię posty w których jest wszystko - po trochu z każdej dziedziny Twojego blogerskiego życia - POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix i fantastyczne nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj książeczki książeczki - czytałabym a do czytania pożarłabym to ciacho! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super mix:)

    ps. pozdrawiam po mojej dlugiej nieobecnosci i przerwie w blogowaniu:)
    Hypnotizing Fashion

    OdpowiedzUsuń
  12. INSTAGRAMOWE posty to moje ulubione na blogach :))) zlepki z życia są najlepsze :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie posty ! Lordsy masz przepiękne - zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Maxy świetne!:) Uwielbiam instagramowe mixy na blogach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałaś już Magiczną gondolę? Warta polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny mix zdjęc, uwielbiam takie przeglądać, dlatego z pewnością będę zaglądać na Twój insta :)

    Pozdr i zapraszam na KONKURS :)
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)