sobota, 17 sierpnia 2013

`Yellow converse | Kraków



Tak piękną pogodę i wspólny dzień wolnego trzeba było jakoś wykorzystać <3 Wybraliśmy się więc na spacer po Krakowie. Już kiedyś wspominałam, że jest to jedno z moich ulubionych miast. I mimo, że teoretycznie 15-tego wszystko było pozamykane, w Krakowie nie dało się tego odczuć. W życiu nie widziałam tam takich tłumów! ;) W naszym planie nie mogło zabraknąć odpoczynku na barce na Wiśle, wejścia na Wawel i gofra na deser <3 

Moją szafę tego lata opanowały neonowe kolory, jestem nimi prawie tak samo zachwycona jak miętą. W końcu doczekałam się też na moje żółte trampki converse i znalazłam wymorzone białe spodnie. Wygodny zestaw to podstawa wycieczek (w czasach szkolnych zawsze wydawało mi się, że ważniejszy jest odpowiedni prowiant na drogę :D ). Do całkowitego szczęścia brakuje tylko tygodnia nad morzem, ale niestety nie w tym roku. Dziś mnóstwo zdjęć, ale w końcu miała to być fotorelacja :P A jak wasze wakacje? ;)

Buziaki 

 Bluzka - Sinsay
Spodnie - Stradivarius
Torebka - Atmosphere

37 komentarzy :

  1. Taki pozytywny strój dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten balon jest niesamowity :) w zeszłym roku jak byłam w Krk, to chciałam nim lecieć, ale były straaaaszne kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te trampki świetnie się komponują z białymi spodniami :) Bardzo optymistyczne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    Genialna bluzka!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mega trampki i koszulka:))
    zestaw wygodny i taki jak lubie;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:P

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie byłam przekonana do białych spodni, ale patrząc na siebie żałuję, ze takich nie mam, świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, Kraków to ja uwielbiam! Jak dla mnie magiczne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    Ale ładny kolor trampek !

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor conversów! Świetnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również miałam niedawno okazję być w Krakowie - piękne i magiczne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Kraków. :) Dawno mnie tam nie było, a szkoda. :)
    Świetne zdjęcia. :) Bardzo podoba mi się Twój zegarek. :))
    Wyglądasz rewelacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor bluzki.! :)
    Dziękuję za komenatarz , obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków jest piękny, jednak jeśli jest się w nim na codzień to może się obyć :D Piękny strój!Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super strój! Buty też ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, ja właśnie dzisiaj się wybieram do Krakowa, ale taka brzydka pogoda :(
    Bardzo ładnie Ci w żółtym, to Twój kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kraków <3 jak ja kocham Krakow ! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też niedawno byłam w Krakowie, fantastyczne miasto <3 z chęcią bym tam zamieszkała!
    super fotorelacja :)

    Pozdr i zapraszam na KONKURS :)
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ah, uwielbiam Kraków... na pewno spędziliście tam wspaniałe chwile, aż Wam zazdroszczę :) ja mieszkam na północy Polski i w Krakowie często nie bywam... :<
    a co do outfitu, prosty i dziewczęcy, idealny na takie wypady! :)

    zapraszam do siebie i z przyjemnością obserwuję, Kochana! :*
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cytrynowy! idealny kolor na lato:) świetne tramoki i bluzeczka:) Pozdrawiam ,obserwuję i gorąco zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: http://myloovelyfun.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, Kraków to piękne miasto <3
    śliczne są te conversy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dziwię Ci się, że wybrałaś Kraków, to piękne mistao sama się w nim zakochałam dlatego między innymi idę tam studiować. Pięknie wyglądasz w żywych kolorach, żółty jest moim ulubionym, dodatkowo kocham conversy :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia jaka ty śliczna!!!! i w Krakowie byliście <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. neony sa super!

    obserwujesz? zapraszam Cie serdeczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny, prosty look ;) Świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, mam podobny zegarek,a trampki są booooskie :) W Krakowie byłam raz, ale z miejsca się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post doll Love your outfit
    x

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Twoje Conversy, mają swietny kolorek!
    Kraków <3
    dziekuje za komentarz na moim blogu, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne kolorki !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zegarek jest boski! fajnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy już post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kolor masz tych conversów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny Kraków i piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)