niedziela, 6 października 2013

`Elegancki, kobiecy, klasyczny...

Co to takiego? Zegarek DW <3

Zawsze, gdy rano zapomnę zegarka czuję się tak, jakby mi czegoś brakowało. Co 5 minut potrafię patrzeć na rękę i okazuje się, że nic na niej nie ma. Zegarki Daniel Wellington już dawno urzekły mnie swoim klasycznym i prostym wyglądem i zapragnęłam mieć chociaż jeden, ale gdy zobaczyłam ten - wiedziałam, że na jednym się nie skończy. Jest idealnym dodatkiem do wszystkiego. A jak Wam się podoba? :)

Ten post już raz dodałam, niestety ostatnio mam jakieś problemy z bloggerem i kiedy chciałam zaakceptować komentarze wychodził jakiś błąd  :/ Mam nadzieję, że tym razem nie będzie tego problemu.

15 komentarzy :

  1. Śliczny, klasyczne sa najlepsze, bo do większości rzeczy pasują

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zegarek!
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ;) . Mi natomiast wystarczy zegarek w telefonie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancki, podoba mi się :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, chciałbym taki, może kiedyś się skusze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladna klasyczna rzecz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny gust :)
    Podoba mi się.

    Pozdrawiam z gorącej Francji i zapraszam http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/bottes-avec-une-pointe-dargent.html

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten zegarek, na żywo jeszcze piękniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie w moim guście, ale podobają mi się cyrkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudelko jest przepiekne! Zegarek- wiadomo, klasyka nigdy nie wyjdzie z mody. Osobiscie nie przepadam za noszeniem zegarkow.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)