poniedziałek, 28 października 2013

`Wyzwanie Mel B + Tiffany

Nie spodziewałam się takiej pogody na sam koniec października. Promienie słoneczne sprawiają, że każdy dzień zaczynam z uśmiechem, a każdą wolną chwilę chętnie spędzam na świeżym powietrzu. Skoro mam tyle pozytywnej energii, muszę ją jakoś odpowiednio spożytkować - pomyślałam, więc o podjęciu wyzwania "30 dni z Mel B + Tiffany" od dziś zabieram się do działania, bo lepiej mniej o tym mówić i od razu przejść do ćwiczeń. Jestem ciekawa, czy 30 dni da jakiekolwiek efekty. Oczywiście nie spodziewam się cudów, ale kilka cm mniej by się przydało. Zawsze mówię sobie: "zacznę od jutra", cóż... w końcu jutro musiało nadejść :D
Buziaki

Converse - schaffashoes
Koszula - Primark
Spodnie - Stradivarius
Kurtka - Tally Weijl
Torebka - H&M
Bransoletka - Iloko
Zegarek - DanielWellington
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

32 komentarze :

  1. O tak Kasia nasze od jutro nadeszło ;)
    Ślicznie wyglądasz, super stylizacja, mam ten zaszczyt, że na codzień mogę Cie podziwiać hiih ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwanie Mel B + Tiffany znalazłam w sobotę, a zaczynam już dzisiaj.
    Będziemy się wspierać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Mi się niestety nie udaje już ćwiczyć codziennie, ale staram się 4 razy w tygodniu ;d
    Piękna koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zegarek! :) Ćwiczyć.. niby fajnie, mam nadzieje, że w Twoim wypadku tylko dla zdrowia, bo chudnąć nie masz z czego zdecydowanie :D :) Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojego spotkania z Robertem Lewandowskim czy Martyną Wojciechowską ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, pogoda w październiku zdecydowanie sprzyjała :) Świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam sie w koszulii <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wytrwałości życzę w ćwiczeniu :3

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna koszula, powodzenia w wyzwaniu ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny zestaw,koszulę masz mega<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula i trampy : Boskie boskie boskie !<3 Super stylizacja :)) Jestem pierwszy raz tutaj i chętnie częściej będę wpadać, obserwuję Cię kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie jeansu i moich ukochanych groszków - koszula pierwsza klasa
    trzymam kciuki i życzę dużo wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja ;-)
    życze powodzenia w wyzwaniu mel b + tiffany, robiłam je w wakacje, ale może jeszcze do niego kiedys wrócę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie zieleni i dżinsu - bardzo na plus, a do tego moje ukochane conversiaki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna koszula !
    Koniecznie daj znać jak ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytrwalosci w cwiczeniach zycze :))) dasz rade! A bluzeczka cudna jest :) wygladasz superrrr:) pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak idą ćwiczenia ?!
    Fajne groszkowe wstawki w koszuli ? Czekam na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Casual i Conversy!


    Pozdrawiam i zapraszam

    www.esterlifestyle.com

    xxx
    E

    OdpowiedzUsuń
  18. Boską masz tę koszulę! Skradła moje serce <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula jest przemega !!!! Dobre wyzwanie - chyba też podobne podejmę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wytrwałości :-) A koszulę masz genialną :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy look. Jesteś uroczą dziewczyną. Życzę wytwałości w wiadomej sprawie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. trampki <3

    pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)