środa, 13 listopada 2013

`Kosmetycznie

Miło dawać komuś prezenty, miło dostawać je od kogoś. Ale pozostaje jeszcze trzecia równie przyjemna opcja - obdarowywania samego siebie ;) Ostatnio kompletnie nie mam czasu na chodzenie po sklepach, przeglądania tam ciuchów i kosmetyków. Dobrze, że mamy jeszcze internet, który bez wychodzenia z domu spełni każdą naszą zachciankę. Swoją drogą internet stał się tak popularny, że nie pamiętam już nawet czasów mojego dzieciństwa, kiedy to tak na prawdę dopiero zaczęły się pojawiać komputery personalne - najpierw te ogromne stacjonarne, i dopiero niedawno - te mniejsze i przenośne. Teraz prawie każdy 7-8 latek ma komputer, czy komórkę, ba! i to nie byle jaką. Mnie tam cieszyły inne rzeczy - jak np moje pierwsze tamagotchi (o ile pamiętacie, co to jest) i nawet zwykłe jojo. Mile wspominam te czasy, a mimo to nie chcę do nich wracać ;) Ale trochę odeszłam od tematu. Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie w moim ulubionym sklepie kosmetycznym - a oto jego efekty! W ten sposób stałam się posiadaczką kolejnej paletki Sleek (Bad Girl) oraz Technic, kosmetyczki BarryM i pojemnika na pędzelki E.L.F., o którym wkrótce powiem więcej ;)
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

21 komentarzy :

  1. Tęczowo <3 Zapraszam na krótką, lekko rocznicową notkę ;-) Byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przygarnęłabym te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięęęękne prezenty :) też uwielbiam się sama obdarowywać :)
    Daj znać jak z trwałością tych cieni bo kolory są mega !

    ------------------
    www.qamille.com

    OdpowiedzUsuń
  4. och ale super cienie! :) ja wlasnie zastanawiam sie nad zakupem jeszcze jednej paletki Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak z jakością tych cieni Technic ?

    OdpowiedzUsuń
  6. paletki sleek zazdroszcze, wciąż się zabieram za jej zakup ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paletki, ale teraz mi uzmysłowiłaś, że taki pojemnik na pędzelki zdecydowanie by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta paletka z technic ma przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna notka :D
    zapraszam na
    http://goodaay.blogspot.com/
    dopiero zaczynamy przydał by się komentarz kogoś doświadczonego
    +ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. jejciu, jaka świetna paletka :))
    kolorki przesliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się jakaś paletka z beżami i brązami :)
    _________________________________________
    http://kosmetyczna-planeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz bajeczne te palety!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się kolory paletki Sleek!:)
    tamagotchi to był hit każdej koloni, bez niego się nie wracało :D
    Buziaki, kochana. Bardzo fajny blog, czego nie pisze automatycznie w każdym komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog, super post :)

    Zapraszam do nas:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Zajmujemy się sprzedażą zegarków i biżuterii :)
    Zapraszam do obserwowania:) Odwdzięczę się :)

    Zapraszam również na www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)