czwartek, 25 lipca 2013

`Mint dress

Zapuszczanie włosów i powrót do naturalnego koloru nie idzie mi za dobrze. Patrząc na zdjęcia poniżej pierwszą myślą było akurat "pora na farbowanie". Jeszcze trzymam się swojego postanowienia, ale coraz gorzej mi to wychodzi ;P Mimo wszystko nie ma tak dużej różnicy w kolorze między częścią górną, a końcówkami - jest to efekt uboczny pogłębiania koloru, bo zdjęcia wyszły zbyt jasne i słabo widoczne. Na jaką okazję nadaje się mój dzisiejszy zestaw? Randka, rodzinne przyjęcie, spotkanie z przyjaciółmi, czy może letni spacer? Ja w każdym razie tak właśnie wybrałam się tak na zakupy do centrum handlowego. Jak zwykle w takie dni stawiam na wygodę, więc lordsy muszą być! ;)
Właśnie wróciłam z pracy, ale jestem tak zmęczona, że zostawię was ze zdjęciami i zaraz kładę się spać ;)



Sukienka - Mohito
Torebka - Atmosphere
Lordsy - nn
Bransoletki - Atmosphere/Sinsay

35 komentarzy :

  1. wyglądasz obłędnie, definitywnie twój kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka, a włosy prezentują się super, tak jakby miały tak wyglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta sukieneczka :) torebka i buty zresztą również.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :)
    _________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. twoje włosy to jeszcze nic, ja mając ogromne odrosty (farba czerwona, naturalny brąz jak kupa) postanowiłam farbnąć się na blond, złapało tylko moje naturalne, i teraz efekt jest... no hmmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest przepiękna :). Też myślałam o powrocie do naturalnego koloru. Niestety moje naturalne włosy są o wiele ciemniejsze niż przed farbowaniem i teraz różnica między kolorem, który mam teraz na włosach byłaby ogromna ;/.

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka - cudo, a z włosami nic nie rób, bo wyglądają dobrze.!

    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect color, and I love your purse :)

    Kisses
    http://yourfashiontroubleshootingguide.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna sukienka! no oczu oderwać nie mogę!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na gorące dni sukienka idealna :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka - a na dodatek w jednym z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. heh poczekaj jeszcze trochę, weź rozjaśniacz i zrób ombre :) wtedy odrosty nie będą Ci tak przeszkadzać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna sukienka i ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja :) a włosy wyglądają jakbyś miała na nich zrobione modne ostatnio ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajeczna sukienka! I ten kolor, ach! - totalnie moje klimaty. Wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny look !! Uwielbiam sukienki mohito a Ty wyglądasz wspaniale w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tam nie jest tak źle z włosami... Przeszłam najgorszy poziom teraz to tylko z górki :) W tym momencie wyglądają jak ombre ;) więc nie masz się co martwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz :* Włosy masz już strasznie długie, dłuższe niż ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka^^

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka, do twarzy Ci w tym kolorze :-) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. piekna sukieneczka a wloski wyszly jak zamierzone ombre :)super

    OdpowiedzUsuń
  23. co za piękne buty i włosy! jesteś śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka, nadaje się na każdą wymienioną przez Ciebie okazję

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)