poniedziałek, 15 lipca 2013

`Nigdy nie wychodzę z domu bez…



Nieważne gdzie akurat idę – nigdy nie wychodzę bez torebki. Zwykle są to większe „worki” typu shopper bag i dlatego brakowało mi czegoś mniejszego, co pomieści tylko telefon, klucze, dokumenty i jej zawartość nie będzie ważyła 2kg. Długo szukałam i w końcu moją wymarzoną torebkę dostałam podczas odwiedzin kuzynki. Jest idealna! ♥ Beż, ćwieki i złoty łańcuszek? Wszystko co lubię ! Dodatkiem był mały kremowy portfelik z kokardką i dwie bransoletki. Wszystko ze sklepu Atmosphere. Żałuję, że nie ma go u nas w PL. Czuję, że stałby się moim ulubionym. Delikatne, jasne kolory świetnie sprawdzają się podczas letnich spacerów. Elegancka sukienka? Czy zwykły top i szorty? Do wszystkiego będzie pasowała. Wkrótce pojawi się jakiś zestaw z nią w roli głównej ;)
Buziaki!


Torebka/ portfel / bransoletki - Atmosphere

34 komentarze :

  1. cudowna torebka i portfelik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Szukam podobnej, tyle, że czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne rzeczy, wszystkie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ajć cudowne prezenciki!!! uwielbiam zakupy w primarku a ta torebeczka jest MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne rzeczy :) ja też bardzo żałuję, nadal nigdy nie byłam w primarku, a takie posty jak ten tylko zwiększają moje chęci co do tego!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany torebeczka jest prze słodka :) Sama chetnie bym taka sobie kupila - idealna nie za duza nie za mala gdy potrzeba zabrac ze soba tylko najpotrzebniejsze rzeczy bedzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne rzezcy . Fakt szkoda że nie ma u nas atmosphere ;(
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka z kokardką skradła mi serce!:) jest śliczna;)
    zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne torebki <3 co do Primarka to moja koleżanka chce kiedyś walczyć by był u nas, bo wyjechała do Anglii tam pracować, może kiedyś spełni nasze małe/duże marzenie!

    http://marshkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności! Bardzo w moim stylu! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. I torebeczka, i portfel - są prześliczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne prezenty :D też bym chciała takie dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy! Również takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane zakupy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne -w torebkę sama bym się zaopatrzyła, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. obie są urocze :D i na dodatek w pięknych odcieniach beżu..
    ja z domu nie wychodzę z wielką torbą, która jest przechowywalnią np. zabawek, trzech butelek picia, portfeli itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy. *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gorgeous bags and bracelets! i love them <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  20. aj ta torebka z kokardką jest cudowna <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. nice purchase! the bags are so awesome!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna torebeczka:)
    kochana wpadaj do mnie na konkursik:):*

    OdpowiedzUsuń
  23. wow... everything is so beautiful!

    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba muszę się wybrać do Primarka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te rzeczy. A najbardziej bransoletki.

    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wizia-wiziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko cudowne, ale portfel najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja uwielbiam beże! Pasują do wszystkiego! ♥
    Świetne zskupy, widać że udane! :D Przynajmniej ja byłabym z nich zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do obserwacji i komentowania -
ucieszy mnie każda szczera opinia:)

thanks for every single comment. follow me if u like my blog! :)